自由講場

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2353


81#
發表於 12-10-17 00:27 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

做法1:樓主搵個信任的人傾訴,放鬆情緒先啦!
2:如樓主你所述的是事實,不是你想象出來的,那麼快d報警和搬屋啦!『家』係安樂窩來架嘛,令你咁唔安樂,仲唔搬,幾時搬?留多一秒都係自虐!




男爵府

積分: 6220


82#
發表於 12-10-17 00:32 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

R頭。。。。




大宅

積分: 2952


83#
發表於 12-10-17 00:42 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

個賊好有品味,入屋偷嘉頓衞星飽!




版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


84#
發表於 12-10-17 00:51 |只看該作者
唔好介意我這樣說, 有朋友之前亦懷疑家中WEBCAM 被人HACK 入睇佢D 私隱, 成人懷疑被人跟蹤, 成日覺得有人在暗中監視, 最後發現係患上"思覺失調"

建議你找醫生檢查下

點評

uhtcl2006    發表於 12-10-17 10:22


大宅

積分: 3455


85#
發表於 12-10-17 00:57 |只看該作者

引用:樓主你有被害妄想症,+應尋求醫生幫助,+只有

原帖由 pakmeihho 於 12-10-16 發表
樓主你有被害妄想症, 應尋求醫生幫助, 只有他們才幫到你的..
認真的,樓主你要及早睇醫生,只有醫生才可幫到你!




子爵府

積分: 11428

畀面勳章


86#
發表於 12-10-17 01:01 |只看該作者

引用:因我是信主的,+才以靠祈禱渡過.我有許多朋

原帖由 Yan64 於 12-10-16 發表
因我是信主的, 才以靠祈禱渡過.

我有許多朋友, 正是朋友開的地產公司介紹才住的.
Sorry, I really don't understand what you are talking about




子爵府

積分: 11463


87#
發表於 12-10-17 01:14 |只看該作者


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


88#
發表於 12-10-17 01:19 |只看該作者


子爵府

積分: 12301


89#
發表於 12-10-17 01:19 |只看該作者

引用:個賊好有品味,入屋偷嘉頓衞星飽! +

原帖由 Mollymo 於 12-10-17 發表
個賊好有品味,入屋偷嘉頓衞星飽!
呢隻飽好食呀
最好叮熱同搽牛油



點評

idd2012  笑左  發表於 12-10-17 13:35
uhtcl2006    發表於 12-10-17 10:22


大宅

積分: 1234


90#
發表於 12-10-17 01:23 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

換鎖吧,真係好怪


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 12-10-17 01:24 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

睇左果三張相,我想問…你話無左一個飽,係咪你食左唔記得?係呢…點解你會將d飽放響雪櫃既?第二,三張又同第一張一樣,證明唔到d乜喎……銀色野,可能係某d地方跌出黎都唔定喎…佢似d配件黎喎……第三張……咁細位野都有得懷疑……?會唔會係d垃圾痴住d污穢衫褲帶埋返屋企,自己唔覺眼咋?!?!租人地方都加加埋埋用成萬蚊整指紋鎖………咁有錢,唔爭在索性拎d錢提早解約搬走好過啦


大宅

積分: 3792


92#
發表於 12-10-17 02:09 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

#58
什麼已有人發難了,你是誰?
我睇5明呀⋯



點評

LuckyGirl  我都唔明呀不過呢句好鬼異囉  發表於 12-10-17 10:22


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 12-10-17 08:57 |只看該作者

引用:#58 什麼已有人發難了,你是誰? 我睇5明呀

原帖由 HakBMaMa 於 12-10-17 發表
#58
什麼已有人發難了,你是誰?
我睇5明呀⋯
我都想知佢問邊個係邊個


翡翠宮

積分: 78289


94#
發表於 12-10-17 09:03 |只看該作者
請問你地討論緊D咩呀~~
我一開始已經唔明白了~~


珊瑚宮

積分: 112006


95#
發表於 12-10-17 09:10 |只看該作者
JunichiOkada 發表於 12-10-17 09:03
請問你地討論緊D咩呀~~
我一開始已經唔明白了~~

明就唔駛講咁耐啦,儍朱嚟o既


珍珠宮

積分: 47280


96#
發表於 12-10-17 09:14 |只看該作者


水晶宮

積分: 63416

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


97#
發表於 12-10-17 09:21 |只看該作者

回覆:家中奇怪保安事件

仲講緊



~ 神的恩典夠我用~
~用流淚撒種的 必歡呼收割~


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


98#
發表於 12-10-17 09:24 |只看該作者


侯爵府

積分: 20347


99#
發表於 12-10-17 09:26 |只看該作者
如果真係管理處做,點解唔攪大佢,驚動其他住客?所有管理公司都要每年重新投標多一次承包返個管理,做到咁樣,唔怕第2年冇得做咩??
係咪真係膠post???


水晶宮

積分: 59166


100#
發表於 12-10-17 09:32 |只看該作者
點解會人覺得係 所謂關小姐 令到樓主 會咁疑慮 屋企及信箱發生咩事呢...
不過我唔信一個保安可以咁大權力, 想點就點..
換晒d鎖, 裝個webcam睇睇吧..
保安科技真係唔信架, 放心啦, 佢地唔係G4...入侵唔到WEBCAM..
你睇左, 就知有冇人入你屋啦..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo