興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


水晶宮

積分: 67215


81#
發表於 12-10-27 11:23 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-27 11:03
如果係我, 我會去 CHECK DNA, 知道好過唔知.
唔你另外一回事.

check左唔係自己又點呢, 我隻佬話如果係佢佢都唔會去check, 亦唔再去諗, 總之個仔就係自己嘅, check左對大對細都無好處
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


82#
發表於 12-10-27 11:23 |只看該作者

引用:Quote:個盤乾唔乾呀?乾架…

原帖由 CCKI 於 12-10-27 發表
乾架…
唔塞添... 有無姊妹知典解呀?




水晶宮

積分: 67215


83#
發表於 12-10-27 11:28 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-27 10:34
嗚…嗚…嗚… 點解次次打蛋白都打得唔靚架? 就算打得起個底都淨番D水狀蛋白,究竟錯喺邊度呀?

...

睇下哩度韋太有教

http://irenechanwai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=297674
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


84#
發表於 12-10-27 11:37 |只看該作者

引用:Quote:如果係我,+我會去+CHECK+DNA,+知道好

原帖由 琛媽 於 12-10-27 發表
check左唔係自己又點呢, 我隻佬話如果係佢佢都唔會去check, 亦唔再去諗, 總之個仔就係自己嘅, check左對大 ...
我成日叫我隻佬去同D女去驗DNA架。費事認錯同醫院比錯。佢幫人養女。



一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


大宅

積分: 3824


85#
發表於 12-10-27 11:39 |只看該作者

引用:Quote:嗚…嗚…嗚…+點解次次打蛋白都打得

原帖由 琛媽 於 12-10-27 發表
睇下哩度韋太有教

http://irenechanwai.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=297674
睇咗,我諗可能速度太高,用咗4度,下次用3度試吓先~ Thank you琛媽~~


珍珠宮

積分: 34740


86#
發表於 12-10-27 11:39 |只看該作者
evahui619 發表於 12-10-26 19:11
而家成日有嘢送,送t shirt, 遮之類,好靚添!
我都想捐,但成曰食藥唔捐得。

點評

尼古丁  我長期貧血,自己知自己事損完暈左係街, 加重醫療系統負擔都係咪攪多野算  發表於 12-10-27 21:14


大宅

積分: 3824


87#
發表於 12-10-27 11:40 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

加水落底盤時俾焗爐辣親,好痛啊~~


大宅

積分: 3824


88#
發表於 12-10-27 11:48 |只看該作者

引用:Quote:睇下哩度韋太有教http://irenechanwa

原帖由 CCKI 於 12-10-27 發表
睇咗,我諗可能速度太高,用咗4度,下次用3度試吓先~ Thank you琛媽~~

...
仲有蛋放咗出嚟一陣先打,下次分完即刻打至得!


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


89#
發表於 12-10-27 12:28 |只看該作者
sfmeow 發表於 12-10-27 11:00
多謝你講我知, 將來要抽血果陣, 唔俾trainee 抽先得. 呢邊有得揀, 會問准你俾唔俾生手抽先抽, 除 ...

我覺得抽血員抽得最好, 因為佢地長期都同人抽血, 好有經驗, 我上次住院, 比佢地抽完都唔知, 當然....新手另計


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 12-10-27 12:43 |只看該作者
moonlight9198 發表於 12-10-27 11:07
你地知唔知, 響醫院最叻抽血既係邊個,
我問過好多人架喇, 原來係.................護士長.

我去醫院做產檢, 係抽血房有2個姑娘同d大肚婆抽血, 論到我咁啱去到一個年紀比較細既姑娘到, 我同佢講:我血管幼, 好難抽, 可唔可以搵個有經驗既姑娘抽.......個姑娘望下我, 唔多信 佢睇完之後, 同隔離姑娘講:呢個我抽唔到呀, 妳抽啦.....
跟住佢同我講:妳平時係屋企唔駛做架!
我話:點解妳咁問?????
佢話:通常血管幼既人係肥人, 妳又唔係肥, 咁妳一定係屋企唔駛做野架啦......
我:hahaha........
p.s. 另一個同我抽既應該係有經驗姑娘, 佢手勢都好好....我覺得抽得最好係抽血員, 抽左都唔知.


侯爵府

積分: 21406

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


91#
發表於 12-10-27 12:45 |只看該作者
收工


水晶宮

積分: 67215


92#
發表於 12-10-27 12:54 |只看該作者
走人
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 62562

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 12-10-27 13:20 |只看該作者

引用:Morning+JM!!! 捐完後到今朝起身超頭暈...

原帖由 evahui619 於 12-10-27 發表
Morning JM!!!
捐完後到今朝起身超頭暈...
紅十字會姑娘超pro...我次次都係一針OK啦!
上次我捐完,食埋飯之後,暈咗响街

點評

尼古丁  我就係驚咁, 我有自知之明  發表於 12-10-27 21:15
moonlight9198    發表於 12-10-27 19:45


水晶宮

積分: 62562

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


94#
發表於 12-10-27 13:23 |只看該作者

引用:Quote:而家成日有嘢送,送t+shirt,+遮之類

原帖由 ^O^ 於 12-10-27 發表
我都想捐,但成曰食藥唔捐得。
上次我又係咁同醫生講,佢話其實食緊普通葯都可以去捐血,只係驚我身體已經唔舒服,冇理由仲要去捐血影響自己身體啫。


伯爵府

積分: 15321

熱血金章 大廚勳章


95#
發表於 12-10-27 13:56 |只看該作者
頭先包春卷,食咗12條加一碗粥,好飽呀

點評

moonlight9198  你想增肥 ??  發表於 12-10-27 19:29


大宅

積分: 3824


96#
發表於 12-10-27 14:32 |只看該作者

引用:Quote:你地知唔知,+響醫院最叻抽血既係邊個

原帖由 kianmama 於 12-10-27 發表
我去醫院做產檢, 係抽血房有2個姑娘同d大肚婆抽血, 論到我咁啱去到一個年紀比較細既姑娘到, 我同佢講:我血 ...
乜有關係架咩?


水晶宮

積分: 62562

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


97#
發表於 12-10-27 15:51 |只看該作者

引用:頭先包春卷,食咗12條加一碗粥,好飽呀

原帖由 Casablanca-220 於 12-10-27 發表
頭先包春卷,食咗12條加一碗粥,好飽呀
12條咁多


瑪瑙宮

積分: 134334


98#
發表於 12-10-27 19:28 |只看該作者
kianmama 發表於 12-10-27 12:43
我去醫院做產檢, 係抽血房有2個姑娘同d大肚婆抽血, 論到我咁啱去到一個年紀比較細既姑娘到, 我同佢講:我血 ...

我都血管幼, 好難抽架, 咁我就響屋企做到亞4咁,
唔使做 ?? 肥人?? 我以前唔肥架, 100 lbs. 都唔夠,
邊關事架.

我試過有次, 有個姑娘係咁了了下,
痛到我呀, 抽第2隻手又係咁,
我話唔抽喇, 下次先抽啦,
我對手又痛, 又瘀, 點抽呀 !!

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


99#
發表於 12-10-27 19:41 |只看該作者
jso130 發表於 12-10-27 13:23
上次我又係咁同醫生講,佢話其實食緊普通葯都可以去捐血,只係驚我身體已經唔舒服,冇理由仲要去捐血影響自 ...

講起抽血, 我有次去醫院抽血, A姑娘, B姑娘,
咁排隊排到邊個就邊個抽架啦,
A姑娘, 就抽緊個男人, 個男人就A姑娘,
嘈到響出面既人都聽到, 內容係..話A姑娘,
唔識抽血就唔好同人抽啦, 抽到佢好痛,
仲係抽幾次都抽唔到, 跟住就搵過另一個姑娘 ( 高級D既) 同佢抽啦,
我響到諗, 唔好係我...好喇...到我喇, 真係去A姑娘果位, 算啦,
希望冇事啦, 點知,,,,, 佢一拮, 真係又痛又抽唔到,
我就好細聲, 呀左一聲, 佢就抽番支針出黎喇,

跟住就叫我去B姑娘度抽啦,
咁B姑娘就真係一下就攪掂,
咁B姑娘就話, 其實A姑娘係識抽血有經驗架,
只係個男人可能血管比較難抽啦,
咁B姑娘比佢嚇一嚇, 嘈一嘈, 就冇晒信心幫其他病人抽血喇,

做姑娘要好有信心架, 唔係就好慘架喇,
我地病人要體諒下佢地D姑娘咁啦.





一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


100#
發表於 12-10-27 19:45 |只看該作者



一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo