jso130 發表於 12-10-27 13:23 
上次我又係咁同醫生講,佢話其實食緊普通葯都可以去捐血,只係驚我身體已經唔舒服,冇理由仲要去捐血影響自 ...
講起抽血, 我有次去醫院抽血, A姑娘, B姑娘,
咁排隊排到邊個就邊個抽架啦,
A姑娘, 就抽緊個男人, 個男人就
A姑娘,
嘈到響出面既人都聽到, 內容係..話A姑娘,
唔識抽血就唔好同人抽啦, 抽到佢好痛,
仲係抽幾次都抽唔到, 跟住就搵過另一個姑娘 ( 高級D既) 同佢抽啦,
我響到諗, 唔好係我...好喇...到我喇, 真係去A姑娘果位, 算啦,
希望冇事啦, 點知,,,,
, 佢一拮, 真係又痛又抽唔到,
我就好細聲, 呀左一聲, 佢就抽番支針出黎喇,
跟住就叫我去B姑娘度抽啦,
咁B姑娘就真係一下就攪掂,
咁B姑娘就話, 其實A姑娘係識抽血有經驗架,
只係個男人可能血管比較難抽啦,
咁B姑娘比佢嚇一嚇, 嘈一嘈, 就冇晒信心幫其他病人抽血喇,
做姑娘要好有信心架, 唔係就好慘架喇,
我地病人要體諒下佢地D姑娘咁啦.
一切有為法 如夢幻泡影 如露亦如電 應作如是觀
欲知前世因 今生受的是 欲知來世果 今生作的是
大千世界 無罣無礙 自去自來 自由自在 要生便生 莫找替代