自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


81#
發表於 12-10-28 00:41 |只看該作者

引用:恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23155


82#
發表於 12-10-28 00:42 |只看該作者
我以前年年準時捐給一間算是正派的慈善機構,但近年才發覺其成本為百分之四十,即我損100元實際用在受益者身上只有60元,不如我自己做善事了……,這還是知根知底的,其他的真是……


大宅

積分: 4317

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


83#
發表於 12-10-28 00:44 |只看該作者

回覆 回覆:tracy668899的帖子

我都係唔買旗



相處時需要包容    爭吵時需要溝通
孤獨時需要陪伴    難過時需要安慰
生氣時需要冷靜    快樂時需要分享


男爵府

積分: 6832


84#
發表於 12-10-28 00:44 |只看該作者
現在我都好小買,因太多啦!有時不同地區有不同的祺,我只會買大機構的,


禁止訪問

積分: 4191


85#
發表於 12-10-28 00:46 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1671


86#
發表於 12-10-28 00:47 |只看該作者

引用:恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買

原帖由 heichunmum 於 12-10-27 發表
恕我個人直,如有不滿多多得罪了人地有唔買嘅權利㗎,我一早起身都木口木面, ...





禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


87#
發表於 12-10-28 00:48 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


88#
發表於 12-10-28 00:51 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

有時賣旗嗰啲都唔知咩機構,同埋太多呃人喇,以前我都一定買,而家未必


侯爵府

積分: 23903


89#
發表於 12-10-28 00:54 |只看該作者

引用:其實好唔明點解要個細路賣旗囉,仲要有時唔

原帖由 siufeifei 於 12-10-27 發表
其實好唔明點解要個細路賣旗囉,仲要有時唔知咩嘢機構,好心啲家長唔好再為咗啲乜乜證明/證書,逼個細路wee ...
我個仔去賣旗係冇咩証明/證書,仲有係我個仔主動要去,佢一見到有賣旗就去報名參加,返而係佢迫我哋去,我想瞓晏d都唔得。




水晶宮

積分: 56878

2018復活節勳章 15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 12-10-28 00:55 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

其實我讀小五個陣都有賣過旗
係我自己同d 唔相熟嘅同學一齊賣
全程無大人幫
有人買,亦有人唔買當我透明
我又無咩upset
淨係想快d 賣o西佢就可以番屋企做自己野咋


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


91#
發表於 12-10-28 00:56 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

我刀系直行直過冇表情wor.sorry。點解講到一定要買?


侯爵府

積分: 23903


92#
發表於 12-10-28 00:59 |只看該作者

引用:正常黎講我都會買既,除非身上只得20蚊紙,但

原帖由 邦妮媽媽 於 12-10-27 發表
正常黎講我都會買既,除非身上只得20蚊紙,但係見到有d什麼旺角街坊福行會 , 什麼遊樂場協會我就吾會買,不過 ...
遊樂場協會係好多區都有架喎,佢哋有好多活動俾小童/青少年參加架。




伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


93#
發表於 12-10-28 01:00 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

講真,人地唔想買,除左唔回應直行直過,仲可以點?唔通要同你解釋我點解唔買呀?一條街行落去,有好多人係賣棋義工,甘我米有排解釋?同埋唔想買,唔洗同個義工有任何交代?
講真晨早流流,有些人真係會木口木面,面無表情,唔怪得人架。
如果佢真係黑面,甘你有無想過,佢係見你們之前,到底撞到幾多個義工,拒絕左幾多個義工,佢唔想買,但好多義工係他經過的唔同位置不斷地叫佢賣佢唔會買的棋,對佢來講都係一種滋擾的。
你身為媽媽,當然明白你心痛仔女受到負面對待,但都希望你都企你其他人角度去了解人地點解甘樣,亦可以係唔同角度去教育仔女,從而擴寬仔女的視野,學習多角度,全方位思考,減少自我為中心的心態。其實尼個都係一個機會教育。
你想下,如果仔女同你呻個哥哥無禮貌,你回應係(有些人係甘,係無禮貌…)你其實係主觀標籤左個人及事。仔女係吸收甘比較負面的信息。
但如果你回應係解釋個哥哥點解唔買同木口木面,叫仔女體諒佢,甘成件事正面好多,亦同時灌輸甘易位思考,學習有同理心,尼件事從中都可以學到唔少野的。
同埋小朋友都要明白,唔係個個都要同佢買棋,都會有機會比人拒絕架!

點評

lojo11    發表於 12-10-28 09:00
k_lego    發表於 12-10-28 01:45


伯爵府

積分: 16361


94#
發表於 12-10-28 01:04 |只看該作者

回覆:今日同阿仔做義工買旗 - 點解D人會咁

樓主覺得唔買旗既人就唔好 所以已經覺得人地啤住你小朋友?
我同仔仔都做過義工賣旗,都有遇過樓主所謂掂行掂過既人,但我同呀仔都覺得無既,人地唔一定因為你係小朋友就要幫你買旗。睇開d啦,好小事姐。


子爵府

積分: 12367


95#
發表於 12-10-28 01:04 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

原帖由 waiman654 於 12-10-27 發表
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢
呢樣就真呀


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


96#
發表於 12-10-28 01:04 |只看該作者

引用:我以前自己都賣過旗,印象中以前賣旗大多醫

原帖由 hv245 於 12-10-27 發表
我以前自己都賣過旗,印象中以前賣旗大多醫院,公益金,红十字会之類,好多人好願意捐。但依家真係求其一個 ...
係,大機構,我以前都有捐,而家周街都係受薪既,都唔知係捐比邊個


子爵府

積分: 12367


97#
發表於 12-10-28 01:05 |只看該作者

引用:因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔

原帖由 waiman654 於 12-10-27 發表
因為近年既街頭籌款都好負面!所以好多人唔願意捐錢
呢樣就真呀


公爵府

積分: 27122


98#
發表於 12-10-28 01:07 |只看該作者
當係一種經驗
期待2019


大宅

積分: 4715


99#
發表於 12-10-28 01:08 |只看該作者

引用:Quote:我以前自己都賣過旗,印象中以前賣旗

原帖由 快樂 於 12-10-28 發表
係,大機構,我以前都有捐,而家周街都係受薪既,都唔知係捐比邊個
係我就捐落囝囝個教育基金仲好,起馬有用




水晶宮

積分: 62563

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


100#
發表於 12-10-28 01:12 |只看該作者
tracy668899 發表於 12-10-27 21:49
回覆 waiman654 的帖子

我地有哂義工証, 同埋星期六上午至可以買旗嘛, 就算唔買都唔洗咁既態度啩~ ...
有時星期三都有o架!

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo