夫婦情感

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   0


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


81#
發表於 12-10-29 22:47 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-10-29 17:08
呢兩老一D唔好意思都無,咁都跟埋黎

2老真係唔通氣
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


禁止訪問

積分: 16080


82#
發表於 12-10-29 22:53 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11716


83#
發表於 12-10-29 23:01 |只看該作者

引用:Quote:我去歐洲旅行結婚加honeymoon,想要個

原帖由 BoBo.F 於 12-10-29 發表
最尾無人跟去?係你c6肯屈服定個兩老自己話唔去?我同佢嘈緊...
最尾我發晒癲話唔結!唔去!唔搞!佢咪冇再提囉。我唔知佢點擺平,總之佢搞出黎就自己搞返店佢!有咩可能honeymoon都同兩老去??有冇尊重老婆?


大宅

積分: 2167


84#
發表於 12-10-29 23:06 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

未嫁就甘態度,以後要頂一世啊,姐妹,保重啊





男爵府

積分: 6231


85#
發表於 12-10-29 23:06 |只看該作者
咩叫honeymoon先? 如果咁你都ok既話之後你咩地位都冇架喇, 你c6都冇尊重到你意見, 你叫c6遲d再同佢兩老去旅行lor


大宅

積分: 4028


86#
發表於 12-10-29 23:12 |只看該作者

回覆:BoBo.F 的帖子

樓主!三思呀!我係你已經取消婚禮喇




大宅

積分: 1200


87#
發表於 12-10-29 23:12 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

係咪D男人個個都係咁,當年我們計劃去honeymoon,我C6話想帶埋他姑媽一齊去,問我好唔好,我話唔好,因為始終是蜜月旅行,無理由帶埋其他人去,他最後沒有堅持,但我覺得他不覺得有問題。





公爵府

積分: 25274


88#
發表於 12-10-29 23:19 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

樓主,你今次比佢得米的話,我諗日後你久唔久都會上嚟呢度開post呻都得啦


別墅

積分: 891


89#
發表於 12-10-29 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BoBo.F+於+12-10-29+發表呢個

原帖由 catli11 於 12-10-29 發表
係,呢個唔好制,話容乜易呀!一定要同佢撐到底,唔係第時企都無定企呀!你c6咁孝順,第時要唔要一齊住呀? ...
唔係一齊住!如果一齊住我實曰曰返媽咪度!




大宅

積分: 1107


90#
發表於 12-10-29 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃花花+於+12-10-29+發表我寧

原帖由 BoBo.F 於 12-10-29 發表
佢地極度十分唔識做,面皮厚!
最唔識做係妳未來C6喎!!妳都話未來6299係鄉下人咯。咁個仔叫到梗係聽啦。根本係妳C6問題,妳同佢傾清楚蜜月既意義先啦。一生人一次既蜜月梗係要2人世界啦。




男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


91#
發表於 12-10-30 00:17 |只看該作者

引用:我覺得重點係佢決定了,你無得講,一點也不

原帖由 meowyung 於 12-10-29 發表
我覺得重點係佢決定了,你無得講,一點也不尊重你,我係你我唔去,仲要想一想係咪嫁比佢,以後的生活點算。 ...
重點唔係個蜜月旅行,雖然都好重要!但冇野比得上佢對你既態度重要。言語間的不尊重,不為你著想,仲要怕你有異議,叫你唔好嘈,真係好難頂,未結婚已經咁,結婚後仲衰!而家都算好,俾人foresee到婚後會冇自主權,仲有得諗嫁唔嫁


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


92#
發表於 12-10-30 00:22 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

兩老唔通氣係有問題,但只要老公對自己好,錫自己就咩都值啦…不過樓主未來老公竟為左父母想去旅行而委屈樓主失去一個真正的蜜月,仲要唔俾出聲反對,睇黎佢未搞得清邊個陪佢走埋下半生


大宅

積分: 2549


93#
發表於 12-10-30 00:32 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

痴線!四人行仲叫渡蜜月咩




禁止訪問

積分: 6742


94#
發表於 12-10-30 00:38 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46807


95#
發表於 12-10-30 00:38 |只看該作者

引用:我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔

原帖由 BoBo.F 於 12-10-29 發表
我未來c6話渡蜜月同埋佢老豆老母去,我話唔制,佢話決定左就係咁,叫我唔好嘈。呀~~~~~嗚~~~~~~~



...
咁熱鬧?你講比C6聽如果係咁,蜜月期間你想同奶奶一間房多啲時間培養婆媳關係




男爵府

積分: 9322


96#
發表於 12-10-30 00:39 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

下??!唔係嘛,佢咩事?!!


洋房

積分: 89


97#
發表於 12-10-30 01:40 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

蜜月不能夠妥協囉!!!!
我c6都好鍾意叫埋6299,但蜜月或者講明兩個人去既一定唔得!!!!


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


98#
發表於 12-10-30 01:51 |只看該作者
BoBo.F 發表於 12-10-29 17:45
佢地極度十分唔識做,面皮厚!

有問題果個唔係你6299
係你老公
係你老公堅持想佢父母去
你6299都幾無辜
個男人你跟佢咁耐佢都咁既態度對你
你覺得你嫁左佢之後佢會唔會變


大宅

積分: 3037

畀面勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 12-10-30 02:41 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去

既然係咁,地方你選擇 話去歐洲,要你c6比團費,然後帶佢地返鄉下渡蜜月,團費自己袋,留番自己去仲好


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


100#
發表於 12-10-30 03:12 |只看該作者

回覆:渡蜜月要同6299去?!!! (嬲爆!)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo