烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 18698


81#
發表於 12-10-31 20:40 |只看該作者

引用:Oh.....全蛋份量如下:(6寸蛋糕) 1)雞蛋

原帖由 cheapbombom 於 12-10-31 發表
Oh.....全蛋份量如下:(6寸蛋糕)
1)雞蛋4隻(室溫)
2)沙糖(85g)
整Ni個cake成個過程大概需時15-20分鐘(未計焗),當中八成時間係打蛋

我爸爸是業餘蛋糕高手,我細細個就成日幫佢用人手打蛋,我估起碼40分鐘,以前唔會依靠咁多工具!




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


82#
發表於 12-10-31 20:49 |只看該作者
cheapbombom 發表於 12-10-31 20:32
Oh.....全蛋份量如下:(6寸蛋糕)
1)雞蛋4隻(室溫)
2)沙糖(85g)
多謝提供, 等我快d試下先
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


83#
發表於 12-10-31 22:44 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-10-31 20:05
尋晚你地講完之後, 我去search過, 全蛋又話要下低用熱水盤坐住黎打.....一陣又有第款, 好煩呀 ...
係架....食譜萬幾個....梗有個啱妳既.....

食譜係其次, 技巧先係最緊要.....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


84#
發表於 12-10-31 22:46 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 22:44
係架....食譜萬幾個....梗有個啱妳既.....

食譜係其次, 技巧先係最緊要.....
岩岩又整完.......又係衰左

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


85#
發表於 12-10-31 22:49 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-10-31 22:46
岩岩又整完.......又係衰左
咁快既......
啱啱見到bk妳既"提醒"...仲諗住串吓妳做咩仲覆來覆去唔實踐....點知原來已經實踐咗...

有冇圖呀 ? 跟咩食譜點衰法.....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


86#
發表於 12-10-31 22:56 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 22:49
咁快既......
啱啱見到bk妳既"提醒"...仲諗住串吓妳做咩仲覆來覆去唔實踐....點知原來已經實踐咗... ...
好5開心呀, 又衰左啦.....我真係蛋糕克星. 個低又係發5到....實個石頭
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


87#
發表於 12-10-31 23:43 |只看該作者
回覆 tammy2008 的帖子






影左啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 50566


88#
發表於 12-10-31 23:54 |只看該作者
小雄維尼 發表於 12-10-31 23:43
回覆 tammy2008 的帖子
全蛋大約打咗幾耐呀.....要可以係蛋漿上面劃到8字3-4秒左右先消退先合格架喎....

咁快掉落報紙....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


89#
發表於 12-10-31 23:59 |只看該作者
tammy2008 發表於 12-10-31 23:54
全蛋大約打咗幾耐呀.....要可以係蛋漿上面劃到8字3-4秒左右先消退先合格架喎....

咁快掉落報紙.... ...
打左好多分鐘(開埋高速), 落牛油溶液我已經好慢,個底明明無沉底(以前次次都沉甘制). 但係都係實到嘔
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 8207


90#
發表於 12-11-1 00:14 |只看該作者

引用:Quote:tammy2008+發表於+12-10-31+22:44+係

原帖由 小雄維尼 於 12-10-31 發表
岩岩又整完.......又係衰左
死啦,我仲充滿希望㖭...




水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


91#
發表於 12-11-1 00:17 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 00:14
死啦,我仲充滿希望㖭...
你整啦, 可能我個人問題. 我心情回復都應該再整過
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1960


92#
發表於 12-11-1 00:24 |只看該作者
見你地咁樣,我都忍吾住出手,衣加焗緊

點評

tammy2008    發表於 12-11-1 00:41


大宅

積分: 1960


93#
發表於 12-11-1 01:07 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:12 編輯

我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘到,好番少少,但都系好水,之後唔理啦,加埋d麵粉和抹荼粉,當堂傑曬,好似第一張相甘,之後攞去焗,焗完都還好

我想問, 店解小雄維尼個蛋糕甘平? 你用幾寸冒? 幾多隻蛋? 系唔系焗得太耐了?
我焗蛋糕次數唔超過5次啦, 經驗好少,但未試過好似你個蛋糕甘實喎





男爵府

積分: 8207


94#
發表於 12-11-1 01:10 |只看該作者

引用:我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,

原帖由 monblue 於 12-11-01 發表
我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘 ...
但係都發得好高喎。




大宅

積分: 1960


95#
發表於 12-11-1 01:15 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:16 編輯

回覆 pepper_mama 的帖子

我用6吋模啦,焗前和焗後都無發高過1吋


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


96#
發表於 12-11-1 01:17 |只看該作者
monblue 發表於 12-11-1 01:07
我系用分蛋法,打完蛋白(怕太嘈,好快甘打左,但其實唔系太起),之後加蛋黃,一加完之後就變得好水,再打多1分鐘 ...
連你都成功左, 我真係要撞牆. 照睇我同你個模差不多大. 你用咩食譜架
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


大宅

積分: 1960


97#
發表於 12-11-1 01:23 |只看該作者
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:29 編輯

蛋白 x 5
蛋黃 x 4 (其實只要3個,唔小心落多左個)
糖 x 60g
低粉 x 70g
抹茶粉 x 15g
180度格水焗20分鐘

我系用無牛油的食譜,其實可以再加多少少糖,隻抹茶粉又唔夠味,所以個蛋糕偏淡


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


98#
發表於 12-11-1 01:34 |只看該作者
monblue 發表於 12-11-1 01:23
蛋白 x 5
蛋黃 x 4 (其實只要3個,唔小心落多左個)
糖 x 60g
你都叻過我架啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 8207


99#
發表於 12-11-1 01:41 |只看該作者

引用:+本帖最後由+monblue+於+12-11-1+01:29+編

原帖由 monblue 於 12-11-01 發表
本帖最後由 monblue 於 12-11-1 01:29 編輯

蛋白 x 5
點解唔駛落奶/水?



點評

monblue  我只系焗最普通的海綿蛋糕,不用加奶or水呀~ 你唔成功是否因為加左奶or水?  發表於 12-11-1 02:01


水晶宮

積分: 50566


100#
發表於 12-11-1 02:02 |只看該作者
pepper_mama 發表於 12-11-1 01:41
點解唔駛落奶/水?
一般海綿不用加水 / 奶的耶~~

一般戚風才會, 所以會濕潤不止一點點...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo