自由講場

跳至

首頁
34567...16

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 3448


81#
發表於 12-11-15 10:28 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


82#
發表於 12-11-15 10:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyheima+於+12-11-15+發表

原帖由 bluetulip 於 12-11-15 發表
你開始打橫黎…唔想讓座就去搭的士? 無規定要讓座架wor, 讓座係發自內心,讓唔讓係人家的自由同選擇。**聲 ...
你睇清楚先,我寫左設有關愛坐,唔果度真係寫明要讓喎,加上我只係用jm講嘅方法去話佢知,唔係下下叫人坐的士者,我唔係真係叫佢坐的士




禁止訪問

積分: 2775


83#
發表於 12-11-15 10:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14169


84#
發表於 12-11-15 10:32 |只看該作者
EliseElise 發表於 12-11-15 10:10
你話人唔讓座,我都仲覺得你好唔好彩,但你話個呀嬸話比你知後面有位叫你坐,你咁都有得話人,我就即刻幇你 ...

你講得無錯
樓主已經假設了整車人都是衰人,整車人都是健全不應該坐,只有她兩母子才有資格坐,所以無論他們在那裡上車,所有人都應立即讓坐
下次她在那裡搭車記得通知聲等我幫她霸定位



大宅

積分: 1665


85#
發表於 12-11-15 10:33 |只看該作者

引用:其實我又覺得你上車無人迫你,+大家都有俾錢

原帖由 janeclare_leung 於 12-11-15 發表
其實我又覺得你上車無人迫你, 大家都有俾錢, 你唔可以EXPECT人地一定要讓你囉!! 我都有咁既經驗, 唔係唔再 ...
你啱




寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


86#
發表於 12-11-15 10:33 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......




男爵府

積分: 5646


87#
發表於 12-11-15 10:33 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

大型運輸系統如MTR, 為提高載客效能,坐位自然比企位少,但新巿鎮發展,車程又長。以西鐵作個例子,由南昌站返屯門,因太累腳疼甚麼都好,另願企著乘車到紅磡總站,再找個坐位坐全程返屯門。(其實繁忙時間,往屯門西鐵坐位在紅磡已差不多坐滿,很多也是坐回頭車返新界西。)當你好不容易在紅磡找到一席坐位,心想花了些功夫時間,可以安然坐回屯門。但當列車駛至南昌站,一個抱著孩子的媽媽上了車,目光四掃,那時真的是兩難•••••• mouth:



Carmen is Mama and Beta is Papa


男爵府

積分: 8538

畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 12-11-15 10:34 |只看該作者
回覆 bluetulip 的帖子

想當年抱住阿女,我係目不斜視,費時比壓力人,仲會盡量企埋一邊添。
反正有人幫助,只要會感恩就好了,其他的都是諗得太多了。

點評

ferrari2007    發表於 12-11-16 15:21
shanshan16  agree  發表於 12-11-15 10:55


伯爵府

積分: 15536


89#
發表於 12-11-15 10:34 |只看該作者
我會讓坐架, 不過樓主無遇到我之嘛~

如果無人讓, 心底當然會有點不開心, 但都無法架, 唯有自己小心d, 搵個安全d既企位.

阿嬋可能係想提提您, 又或, 佢咁講係費事有其他人打呢個空位既主意, 出於好心, 你唸多左咋~


男爵府

積分: 6962


90#
發表於 12-11-15 10:34 |只看該作者
bluetulip 發表於 12-11-14 23:33
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...

Yes!


禁止訪問

積分: 3720


91#
發表於 12-11-15 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14169


92#
發表於 12-11-15 10:40 |只看該作者
babyheima 發表於 12-11-15 10:30
你睇清楚先,我寫左設有關愛坐,唔果度真係寫明要讓喎,加上我只係用jm講嘅方法去話佢知,唔係下下叫人坐的 ...

其實我好想問"關愛坐"應該那種人坐才對
用你們的尺是:
1 .後生的不可以
2. 睡覺的不能坐
3. 玩電玩的不能坐
4. 雙眼沒有周圍望的不能坐
**如有不足請補上**
以上的人若坐了關愛坐便該死


子爵府

積分: 13658


93#
發表於 12-11-15 10:43 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

請問你個仔幾多歲? 過左4歲而你又要抱住佢瞓係你的問題,我唔會比我個仔過左4歲仲要人喺街抱住瞓,除非上左車有位坐坐坐下瞓著就例外



點評

ferrari2007  唔好話4歲,3-40磅都唔應該抱啦,仲要講到自己好為難咁  發表於 12-11-16 15:25
sklui  agree, 俾我會叫醒佢  發表於 12-11-15 11:31


禁止訪問

積分: 3720


94#
發表於 12-11-15 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5646


95#
發表於 12-11-15 10:44 |只看該作者

引用:我會讓坐架,+不過樓主無遇到我之嘛~如果無

原帖由 mylulu007 於 12-11-15 發表
我會讓坐架, 不過樓主無遇到我之嘛~

如果無人讓, 心底當然會有點不開心, 但都無法架, 唯有自己小心d, 搵個 ...
亞嬸好嘢,聲控替有需要的人留位,免得其他後生仔一支箭衝去車尾吉位打手機,可惜遇上樓主••••••



點評

ferrari2007  算唔算好心著雷劈  發表於 12-11-16 15:26
Carmen is Mama and Beta is Papa


子爵府

積分: 13658


96#
發表於 12-11-15 10:45 |只看該作者

引用:Quote:babyheima+發表於+12-11-15+10:30+你

原帖由 兔仔得媽 於 12-11-15 發表
其實我好想問"關愛坐"應該那種人坐才對
用你們的尺是:
1 .後生的不可以
用你對眼睇下關愛坐上面嗰四個圖案就知邊啲人應該坐關愛座啦




大宅

積分: 1665


97#
發表於 12-11-15 10:46 |只看該作者

引用:Quote:babyheima+發表於+12-11-15+10:30+你

原帖由 兔仔得媽 於 12-11-15 發表
其實我好想問"關愛坐"應該那種人坐才對
用你們的尺是:
1 .後生的不可以
唔你同係嘈,不過關愛坐係真係有寫咩人優先用,我覺得後生嘅,咪盡量留返比有需要人坐囉,其實都唔係好難者,而家唔係閙交,唔好太偏激,只係討論,我通常做讓坐嘅人,無嘜做過比人讓果個,所以唔好話係我期望人讓,只係想大家都關愛一下比較弱既人




水晶宮

積分: 59214


98#
發表於 12-11-15 10:47 |只看該作者

引用:回覆+bluetulip+的帖子 想當年抱住阿女,

原帖由 H_A 於 12-11-15 發表
回覆 bluetulip 的帖子

想當年抱住阿女,我係目不斜視,費時比壓力人,仲會盡量企埋一邊添。
我都係架,我唔期望人地讓,亦唔會擺個姿態出黎話我要坐。


禁止訪問

積分: 3720


99#
發表於 12-11-15 10:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1665


100#
發表於 12-11-15 11:02 |只看該作者

引用:+本帖最後由+宦官+於+12-11-15+10:55+編輯+

原帖由 宦官 於 12-11-15 發表
本帖最後由 宦官 於 12-11-15 10:55 編輯





首頁
34567...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo