自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


子爵府

積分: 14677


81#
發表於 12-12-6 16:44 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

I still like iphone better. .. especially the keyboard. I type so slow now... its frustrating


大宅

積分: 3266


82#
發表於 12-12-6 19:03 |只看該作者

回覆:用開艾風轉三叔

用左一個禮拜仲未習慣三叔,最大問題係無左ipod無得download恐怖在線,即使搵到個重温apps,但係個apps好差,有來電都唔識停,一停就停晒要由頭開始過。

如果在線喺loved.hk聽的話要開住,唔能夠同時做其他野。

有無人知除左以上方法,仲有乜途徑可以聽恐怖在線?


男爵府

積分: 5503


83#
發表於 12-12-6 19:11 |只看該作者

引用:Quote:longheibaby+發表於+12-11-29+15:00+

原帖由 lypoon 於 12-11-29 發表
轉用note2後,下載過好多個emoji keyboard,一係開唔到,一係下載完影都無你知唔知邊個好用?:funn ...
用gO好好用,我用手寫


男爵府

積分: 5503


84#
發表於 12-12-6 19:16 |只看該作者

引用:好唔習慣,尤其係上bk,跳黎跳去好煩

原帖由 Bubblegumbb 於 12-11-28 發表
好唔習慣,尤其係上bk,跳黎跳去好煩
未習憒姐,好好用架



男爵府

積分: 7338


85#
發表於 12-12-7 08:59 |只看該作者
oxford0158 發表於 12-11-29 15:23
係啦~ 開頭就係咁唔對路..... 但而家要分開 2 個 app 去 check mail, 唔似前 iphone 咁一次過 load 哂咁方 ...


想一個 apps load 晒可以用跟機o既電子郵件,
但iPhone個方法同呢個一樣係一個超蠢o既方法,
因為會下載晒落黎,
結果回覆時o的sent mail係部機度唔係mail server 上面,
第日轉機時咩都冇晒...


男爵府

積分: 7338


86#
發表於 12-12-7 09:00 |只看該作者
Pizza_Hut 發表於 12-11-29 15:46
sorry... 吾明

我個係netvigator.com


netvigator 冇辦法一定要用 電子郵件 apps 或直接上佢個 web mail 處理

點評

Pizza_Hut    發表於 12-12-7 10:16


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


87#
發表於 12-12-7 10:27 |只看該作者

引用:Quote:oxford0158+發表於+12-11-29+15:23+

原帖由 HDA 於 12-12-07 發表
想一個 apps load 晒可以用跟機o既電子郵件,
但iPhone個方法同呢個一樣係一個超蠢o既方法,
因為會下載 ...
唔係喎, iphone 同 yahoo & gmail 係同步 ka wow, 番而安災本身收/送出電郵先同步唔到, 仲會無哂的 folder tim.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo