心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29725


81#
發表於 06-6-12 15:25 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

械既~~~妃子有龍種就應該升職既

腩媽~~你梗有易令心喇械咪,你拱錫佢 [quote]
elaineho73 寫道:
乜你唔知大肚婆個心情好飄忽既咩~

禁你係唔fair OY ma~ :tongue:

一係就你跟本無放我係你個心度~[quote]


公爵府

積分: 26460


82#
發表於 06-6-12 15:26 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

elaineho73 寫道:
乜你唔知大肚婆個心情好飄忽既咩~

禁你係唔fair OY ma~ :tongue:

一係就你跟本無放我係你個心度~[quote]
靜藍媽媽 寫道:

洗唔洗咁小事嬲嗎
[/quote]

嘩!你洗唔洗咁嬲呀!點會冇呀!大家反呀!反呀講下一時唔記得姐


侯爵府

積分: 22858


83#
發表於 06-6-12 15:27 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

ivy,
我淨係......睇個頭炸......


伯爵府

積分: 18231


84#
發表於 06-6-12 15:31 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你跟本就冇我心~ :-( :-( :-(
靜藍媽媽 寫道:

嘩!你洗唔洗咁嬲呀!點會冇呀!大家反呀!反呀講下一時唔記得姐


公爵府

積分: 28065


85#
發表於 06-6-12 15:32 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

靜藍媽...不如你升埋elaine高一級咪無事lor

靜藍媽媽 寫道:


洗唔洗咁小事嬲嗎


公爵府

積分: 28065


86#
發表於 06-6-12 15:39 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

今日開始我會記住架喇...78年3月11號...1月就同qc慶祝3月就同winnie慶祝...okok...記低晒 :mrgreen:

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
你實在太唔留心喇 :-( :-( :-(

扇喇~~見你記得禾78年七世就唔嬲你喇 [quote]


伯爵府

積分: 18231


87#
發表於 06-6-12 15:40 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

我唔升啦~我已經自入冷宮~
Ivy124 寫道:
靜藍媽...不如你升埋elaine高一級咪無事lor


公爵府

積分: 28065


88#
發表於 06-6-12 15:42 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

你係咪同亞婆夾埋玩野先

QUINCY121HK 寫道:
ivy,
我淨係......睇個頭炸......


伯爵府

積分: 18231


89#
發表於 06-6-12 15:42 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Winnie,

乜你都係78年咩?
Ivy124 寫道:
今日開始我會記住架喇...78年3月11號...1月就同qc慶祝3月就同winnie慶祝...okok...記低晒 :mrgreen:

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
你實在太唔留心喇 :-( :-( :-(

扇喇~~見你記得禾78年七世就唔嬲你喇 [quote]


公爵府

積分: 29725


90#
發表於 06-6-12 15:44 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

入一陣巧喇~~~嬲完扇數喇~~
講真又唔械真既

佳~~易令小心龍種[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_527.gif[/img][quote]
elaineho73 寫道:
我唔升啦~我已經自入冷宮~ [quote]


侯爵府

積分: 22858


91#
發表於 06-6-12 15:44 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

ivy,
令仔緊係睇樣架啦.....點會睇加拿大架......


公爵府

積分: 28065


92#
發表於 06-6-12 15:44 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

哈...自己打自己入冷宮

[quote]
elaineho73 寫道:
我唔升啦~我已經自入冷宮~ [quote]


公爵府

積分: 29725


93#
發表於 06-6-12 15:45 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

乜禾似後生D咩 定似老D呀 [quote]
elaineho73 寫道:
Winnie,

乜你都係78年咩? [quote]


珍珠宮

積分: 41557


94#
發表於 06-6-12 15:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
今日開始我會記住架喇...78年3月11號...1月就同qc慶祝3月就同winnie慶祝...okok...記低晒 :mrgreen:


仲有我呀~~~
我係2月架~~~~
我有無份慶祝架~~~


公爵府

積分: 29725


95#
發表於 06-6-12 15:46 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

笑水禾喇~~加拿大[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_391.gif[/img]
QUINCY121HK 寫道:
ivy,
令仔緊係睇樣架啦.....點會睇加拿大架......


公爵府

積分: 28065


96#
發表於 06-6-12 15:47 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

有道理....毛毛係會生番出o黎架ma...但樣就

QUINCY121HK 寫道:
ivy,
令仔緊係睇樣架啦.....點會睇加拿大架......


伯爵府

積分: 18231


97#
發表於 06-6-12 15:48 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Winnie,

得啦得啦~
WINNIEYIP 寫道:
入一陣巧喇~~~嬲完扇數喇~~
講真又唔械真既

佳~~易令小心龍種[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_527.gif[/img]


侯爵府

積分: 22858


98#
發表於 06-6-12 15:50 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

IVY,
我......杉菜.....係米好有道理呢........


公爵府

積分: 28065


99#
發表於 06-6-12 15:50 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

緊係有啦...快d講你2月幾多號 你想講埋咩年都無所謂架

小小靖 寫道:

仲有我呀~~~
我係2月架~~~~
我有無份慶祝架~~~


伯爵府

積分: 18231


100#
發表於 06-6-12 15:51 |只看該作者

Re: 言承旭陪你看流星雨~~流星物語

Ivy124 寫道:
哈...自己打自己入冷宮

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo