自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 2477


81#
發表於 12-12-22 22:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


82#
發表於 12-12-22 22:50 |只看該作者
大家真係好快,我雖然day 1 就認定係佢,不過拍咗近7年先結婚,結咗將近十年lu。

7年係因為要先畢業、再進修同做幾年嘢俾下錢屋企,再過幾年先生仔,樣樣按步就班,我完全欠衝動同勇氣。
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


珍珠宮

積分: 42283


83#
發表於 12-12-22 23:09 |只看該作者

引用:Quote:YEOMORGAN+發表於+12-12-22+08:11+嘩

原帖由 9594 於 12-12-22 發表
我個理由好無聊啊喎,
支持你


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


84#
發表於 12-12-24 16:19 |只看該作者
9594 發表於 12-12-22 22:38
我個理由好無聊啊喎,

快D講啦!



瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 12-12-24 16:20 |只看該作者
YEOMORGAN 發表於 12-12-21 15:22
有朋友識左十六日 但當時他們未熟可以話未開始拍拖。 另有朋友一月開始拍拖,三月流產,六月擺酒!:q ...

我都係咁上下
唔覺唔覺前前後後加埋都3年


子爵府

積分: 14261


86#
發表於 12-12-24 16:20 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

我fd個家姐,勁靚女,一個星期話結婚,一個月真係酒都擺埋


瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


87#
發表於 12-12-24 16:23 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??






公爵府

積分: 28250


88#
發表於 12-12-24 16:27 |只看該作者
反而想知有冇人閃婚完跟住後悔?


公爵府

積分: 29804


89#
發表於 12-12-24 16:28 |只看該作者
adachung23 發表於 12-12-21 15:35
我係長跑....

13年12月結婚....拍左10年
我都係長跑式!拍咗差不多9年先結婚!
박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 3846


90#
發表於 12-12-24 16:30 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

識咗三個月就求婚,半年後結婚。




禁止訪問

積分: 1807


91#
發表於 12-12-24 16:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


92#
發表於 12-12-24 16:34 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

我係呀拍拖一個月計劃結婚,之後兩個月有左,將所有野推前,結婚生仔一年內做晒,大仔5歲,岩岩生埋細女




子爵府

積分: 12844


93#
發表於 12-12-24 16:36 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

依家個個都好似鬥快,依家d風氣同舊時唔同咗!




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


94#
發表於 12-12-24 23:09 |只看該作者

引用:Quote:9594+發表於+12-12-22+22:38+我個理

原帖由 Auathena 於 12-12-24 發表
快D講啦!
哈,我差啲無左件事,估唔到真係有人人想知, 咁等我返左屋企先啦,手機好難打字


男爵府

積分: 6980


95#
發表於 12-12-24 23:14 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

我10月識c6..11月拍拖..3月擺酒..2年后生仔..今年結婚7周年..咁算唔算閃婚?




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


96#
發表於 12-12-24 23:19 |只看該作者

引用:拍拖3星期求婚..即應承 辭職+放棄香港所有

原帖由 blythegill623 於 12-12-21 發表
拍拖3星期求婚..即應承
辭職 放棄香港所有野
去美國結婚定居
下? 咁你覺得你同老公婚後有冇問題? 我始終覺得太短時間,大家未了解清楚。


翡翠宮

積分: 97287


97#
發表於 12-12-24 23:53 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

2月拍拖,8日注冊,9月擺酒算閃嗎? 不過我地認識對方二十年了,佢初戀女友是我介紹。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 12-12-25 00:34 |只看該作者

回覆:有無係閃婚架??

半年就擺酒註冊喇




水晶宮

積分: 60486

熱血金章


99#
發表於 12-12-25 01:37 |只看該作者
cloudwingwing 發表於 12-12-24 23:19
下? 咁你覺得你同老公婚後有冇問題? 我始終覺得太短時間,大家未了解清楚。

...

我同佢個case 差不多,
但我已結婚快八年,

無問題喎, 結完先了解都得

嘿............


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


100#
發表於 12-12-25 01:44 |只看該作者
本帖最後由 9594 於 12-12-25 01:45 編輯
Auathena 發表於 12-12-24 16:19
快D講啦!

咁話說老公係外國做野,
但佢無啦啦同左我一齊,
跟住佢就唔願走嘞,
我係咁迫佢走, 仲出到分手呢招都無用,


咁佢就話, 咁一係你跟我過去生活啦!!!

無身份, 點跟呀???

咁................一係你同我結婚嘞, 咁咪有身份過去囉!!

好呀, 反正人一世, 物一世, 咩都要試下呀嘛,
我咩都試過嘞, 係結婚未試過, 難得你又肯娶, 結咪結囉, 驚你呀,
最多唔啱咪離婚, 起碼我試過結婚啦嘛, 我有著數........


就係咁, 比人昆左做過埠新娘,
多謝大家收睇

點評

Auathena  Sweet  發表於 12-12-25 14:59

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo