自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


81#
發表於 12-12-23 00:32 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

我打邊爐



點評

par3186  好正WOR  發表於 12-12-23 13:02


伯爵府

積分: 18206


82#
發表於 12-12-23 00:39 |只看該作者
我媽(人地99)都好忙,佢都話出街食,唔想攪,但亞嫂覺得係屋企食好D,我就同佢工人一切煮(因我最得閒)




珍珠宮

積分: 34886

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


83#
發表於 12-12-23 00:41 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

今年無做節, 昨晚整湯圓比自己一家3口, 點知阿女話唔好食, 一啖都唔咬


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


84#
發表於 12-12-23 00:45 |只看該作者

引用:有人煮埋,我真係咩都無所謂~~~~~~~~~~~~~

原帖由 christy31400 於 12-12-23 發表
有人煮埋,我真係咩都無所謂~~~~~~~~~~~~~
我都係咁話,有人煮,仲想點,所以我99話我好易話唯,但其實係我賴,有人煮唔會多多聲氣。



點評

par3186  唔好咁講我啦...而加睇左D JM反應平衡返...米知LOW  發表於 12-12-23 13:05
par3186  唔好咁講我啦...而加睇左D JM反應平衡返...米知LOW  發表於 12-12-23 13:05

一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


85#
發表於 12-12-23 00:48 |只看該作者

引用:有得一家人坐埋一齊做冬,無論係食d咩我都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


86#
發表於 12-12-23 00:49 |只看該作者

引用:啲餸係簡單啲,不過都無奶油講到老馮比咗家

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


87#
發表於 12-12-23 00:50 |只看該作者

引用:咁多人食飯,+都5好老馮旨意99一個人做晒啦,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1640


88#
發表於 12-12-23 00:52 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

你99刀幾慘,煮完仲被屋企人彈⋯




子爵府

積分: 13283


89#
發表於 12-12-23 00:53 |只看該作者

回覆:par3186 的帖子

前幾日男家有人擺大壽我奶奶當做左節mouth:



點評

Brenda302  嘩! 你奶奶好醒呀.  發表於 12-12-23 14:43
家龍mA    發表於 12-12-23 01:59


別墅

積分: 913


90#
發表於 12-12-23 00:56 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星





琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


91#
發表於 12-12-23 00:59 |只看該作者
我62屋企做節, 係D新袍同姑9煮, 呢D係後輩嘅責任嚟, 無論我地煮乜, 食嘅人都唔可以有異議 ( 62除外, 因為輩份佢最大), 因為煮同做嘅人係好辛苦 ( 我62屋企有工人用的), 食嘅人要有感恩的心


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


92#
發表於 12-12-23 01:03 |只看該作者
睇開d 啦, 有得食同埋可以一家人一齊就算, 我連假帶子都冇得食 , 屋企人都冇得見.


子爵府

積分: 10709


93#
發表於 12-12-23 01:05 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

無煮,去打邊爐




翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


94#
發表於 12-12-23 01:05 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

自己煮咪啱口味囉。。做左幾十年冬,未試過有湯丸喎。。mouth:mouth:




珍珠宮

積分: 47280


95#
發表於 12-12-23 01:08 |只看該作者
ok la ~~ not bad


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


96#
發表於 12-12-23 01:10 |只看該作者
我99係唔會煮做冬果餐,佢食野好求其,又話佢地福建人唔興做冬食飯,所以我唔會覺得一定要佢煮,寧願我煮:拜神雞燒肉,蒸魚,節瓜粟米豬展湯,炒菜,送菜好簡單,得三大兩細食,不過都叫做有魚有肉有雞囉
終於有褲着!


禁止訪問

積分: 14036


97#
發表於 12-12-23 01:11 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 387


98#
發表於 12-12-23 01:11 |只看該作者

引用:樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典! 1:

原帖由 fannymk 於 12-12-22 發表
樓主,你怨你99,我99做冬飯仲經典!

1:蒸雞一隻
24個人點夠食呀mouth:




翡翠宮

積分: 97287


99#
發表於 12-12-23 01:14 |只看該作者

引用:我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔+++1,

原帖由 萬榮太太 於 12-12-22 發表
我奶奶每年都做到足,一家八口飽到嘔
1,薑䓤炒新鮮大鮑魚
2,清蒸大金星
嘩好似去飲咁。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 59221

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


100#
發表於 12-12-23 01:14 |只看該作者

回覆:琴日做冬..你地99煮咩野餸比大家食 [不喜勿插]

做節咋喎..一家人食飯要講大體?不如下年你煮啦..


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo