想生BB

跳至

首頁
34567...14

尾頁
   2


男爵府

積分: 7051


81#
發表於 13-1-23 01:01 |只看該作者

引用:我都報到丫...我31/12+day+1..............

原帖由 ovylam 於 13-01-22 發表
我都報到丫...我31/12 day 1................都係剛剛先排卵咋....有排等.
我 30/12 day 1, 今日都 day 25, 我每月約26-28日嚟m, 你經期準唔準㗎,你咁遲先排卵,咁m期又會推後左,對嗎?


大宅

積分: 1053


82#
發表於 13-1-23 04:32 |只看該作者
我試之前幾個月的經期都好準,12月頭一試就遲左4日先泥M。其實我第一胎咩都無CHECK,試左四個月就中左。今次想快D要第二胎,反而好緊張,而家重擔心自己無排卵。我19日至21日有拉C,我估應該係果段時間排,不過唔睇好,睇下下個月頭有無M泥先再算............


男爵府

積分: 8287


83#
發表於 13-1-23 10:23 |只看該作者
karmankama 發表於 13-1-23 01:01
我 30/12 day 1, 今日都 day 25, 我每月約26-28日嚟m, 你經期準唔準㗎,你咁遲先排卵,咁m期又會推後左,對 ...
我通常都係day33-37 左右ga, 我雖然今日已day 24, 不過只係排o左卵幾日, 我day 18先有深粗.
不過呢, 我今日已有d m come feel 啦......你地會唔會咁快就有呢個感覺ga????


伯爵府

積分: 17239


84#
發表於 13-1-23 10:27 |只看該作者

引用:Quote:karmankama+發表於+13-1-23+01:01+我

原帖由 ovylam 於 13-01-23 發表
我通常都係day33-37 左右ga, 我雖然今日已day 24, 不過只係排o左卵幾日, 我day 18先有深粗.
不過呢, 我今日 ...
有時都會,而家最明顯係腰酸痛,次次黎m前就係咁



男爵府

積分: 8287


85#
發表於 13-1-23 10:31 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 13-1-23 10:27
有時都會,而家最明顯係腰酸痛,次次黎m前就係咁
咁講.....睇o黎今次都係食白果多....................


伯爵府

積分: 17239


86#
發表於 13-1-23 10:49 |只看該作者

引用:Quote:ilovedancendanc+發表於+13-1-23+10:

原帖由 ovylam 於 13-01-23 發表
咁講.....睇o黎今次都係食白果多....................
me2

我成日同自己講唔好有咁大希望


男爵府

積分: 8287


87#
發表於 13-1-23 10:54 |只看該作者
ilovedancendanc 發表於 13-1-23 10:49
me2

我成日同自己講唔好有咁大希望
係啦.....今個月已好勤力...都唔得...........
我已試o左好多.....而且已高 0.........


大宅

積分: 4437


88#
發表於 13-1-23 17:37 |只看該作者
我都估係白果居多. 下個月新年放下假, 要繼續努力啦~~


禁止訪問

積分: 708


89#
發表於 13-1-23 18:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


90#
發表於 13-1-23 23:06 |只看該作者
今日Day23 (Cycle 28) 用紅D... 又係白雪雪.
我已經差唔多用晒紅D了 (1大盒 - 100條了)
綠D就仲有大把
2022年 還是必須好好過下去...


伯爵府

積分: 17239


91#
發表於 13-1-24 09:37 |只看該作者

引用:今日Day23+(Cycle+28)+用紅D...+又係白雪雪

原帖由 bigmacq88 於 13-01-23 發表
今日Day23 (Cycle 28) 用紅D... 又係白雪雪.
我已經差唔多用晒紅D了 (1大盒 - 100條了)
綠D就仲有大把:badf ...
希望今個cycle一齊用綠d都有線有反應


男爵府

積分: 5444

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 13-1-24 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bigmacq88+於+13-01-23+發表

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-24 發表
希望今個cycle一齊用綠d都有線有反應
希望大家都有2條線



2022年 還是必須好好過下去...


男爵府

積分: 8287


93#
發表於 13-1-24 15:29 |只看該作者
bigmacq88 發表於 13-1-23 23:06
今日Day23 (Cycle 28) 用紅D... 又係白雪雪.
我已經差唔多用晒紅D了 (1大盒 - 100條了)
綠D就仲有大把:badf ...
haha...我都係....6D 多到暈.....想用下佢都無咩機會


洋房

積分: 82


94#
發表於 13-1-24 16:07 |只看該作者

引用:我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔

原帖由 misslaulau23 於 13-01-11 發表
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持 ...
加油!


大宅

積分: 1053


95#
發表於 13-1-25 01:39 |只看該作者
我應該2月2日係DAY 1,但今個月CHECK到DAY 18都未排卵,之後已經無再CHECK,其實M會唔會因為遲左排卵而又推遲呢? 所以我應該等2月6日都未有M才去CHECK好D?


子爵府

積分: 13197

BK Milk勳章


96#
發表於 13-1-25 05:59 |只看該作者

引用:我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔

原帖由 misslaulau23 於 13-01-11 發表
我應該係1月12至14日排卵,試左一個CYCLE唔得,有D失望同有壓力,希望今次BINGO啦...

大家互相鼓勵同支持 ...
祝各位成功




別墅

積分: 808


97#
發表於 13-1-25 09:05 |只看該作者

回覆:1月1日DAY 1的JM, 準備好未??

今日day 25, 排後第10日,忍唔住今朝用左綠d check, 唉......白雪雪




伯爵府

積分: 17239


98#
發表於 13-1-25 10:13 |只看該作者

引用:今日day+25,+排後第10日,忍唔住今朝用左綠

原帖由 YY1111 於 13-01-25 發表
今日day 25, 排後第10日,忍唔住今朝用左綠d check, 唉......白雪雪



...
可能仲係太早,m未到先再check,唔好咁大壓力


大宅

積分: 1116


99#
發表於 13-1-25 10:51 |只看該作者
misslaulau23 發表於 13-1-25 01:39
我應該2月2日係DAY 1,但今個月CHECK到DAY 18都未排卵,之後已經無再CHECK,其實M會唔會因為遲左排卵而又推 ...
遲左排卵而又冇bingo既,period 就會遲左架,我之前都試過。
有冇量體溫呀?


別墅

積分: 808


100#
發表於 13-1-25 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YY1111+於+13-01-25+發表今日

原帖由 ilovedancendanc 於 13-01-25 發表
可能仲係太早,m未到先再check,唔好咁大壓力
我都希望係太早未check 到。
希望大家都一齊有兩條線,齊齊過版。
各位加油呀




首頁
34567...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo