自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   7


大宅

積分: 2473


81#
發表於 13-1-14 19:04 |只看該作者

引用:放係pet+shop一星期後,隻狗會唔同左樣 +

原帖由 Jason 於 13-01-13 發表
放係pet shop一星期後,隻狗會唔同左樣
變咗另一隻,原本嗰隻.…


男爵府

積分: 5272


82#
發表於 13-1-14 19:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-01-13+發表

原帖由 the8 於 13-01-14 發表
樓主可以 pm 我這間 vet 的資料嗎?just in case 有乜突發事事可以快啲就醫,謝謝!

...
請問邊間?




男爵府

積分: 7278

hashtag影視迷勳章


83#
發表於 13-1-14 19:26 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

寵物店唔多信得過。
尤其岩岩買既初生小狗好易有病,佢地點會有醫生睇丫,咪俾啲保濟藥佢地食。。。點都係睇醫生穩陣!

我家第一隻小牧都係咁,岩岩拎番黎就病。。。


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


84#
發表於 13-1-14 19:28 |只看該作者

回覆:有養狗狗的朋友請進

宜家睇左醫生未? 祝福小牧!!



伯爵府

積分: 15844


85#
發表於 13-1-14 19:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-14+發表樓主可

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
請問邊間?
我都等緊樓主 pm…


男爵府

積分: 5272


86#
發表於 13-1-14 20:42 |只看該作者

Del

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:53 編輯
Del




伯爵府

積分: 15844


87#
發表於 13-1-14 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-14+發表我都等

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
無喇!
乜嘢無呀?唔係小牧有事嘛?講清楚啲呀樓主!


男爵府

積分: 9747


88#
發表於 13-1-14 20:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liebe_ist+於+13-01-13+發表

原帖由 the8 於 13-01-14 發表
樓主可以 pm 我這間 vet 的資料嗎?just in case 有乜突發事事可以快啲就醫,謝謝!

...
我番到屋企俾你呀!但依家小牧ok 嗎?好擔心



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


伯爵府

積分: 15844


89#
發表於 13-1-14 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-14+發表樓主可

原帖由 liebe_ist 於 13-01-14 發表
我番到屋企俾你呀!但依家小牧ok 嗎?好擔心
好呀麻煩晒你!

頭先樓主留咗個『無喇!』,我都想知小牧家陣乜情況…


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


90#
發表於 13-1-14 20:50 |只看該作者

引用:十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-12 發表
十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水,但精神尚可,但腳仔軟弱無力,到今朝,bb狂嘔,隔一陣又嘔,嘔 ...
真係錫佢快d同佢睇醫生啦希望99冇事



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


91#
發表於 13-1-14 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-14+發表我都等

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
無喇!
佢點呀


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 13-1-14 21:50 |只看該作者

引用:十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-12 發表
十號晚抱左小牧bb回來,回來果陣bb有些鼻水,但精神尚可,但腳仔軟弱無力,到今朝,bb狂嘔,隔一陣又嘔,嘔 ...
寵物店只會放埋1邊/求其比d藥佢,好返就好返,唔得就比過隻你,不過小心係腸炎,如果係腸炎好大機會第2隻都會有,btw我以前做寵物店


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


93#
發表於 13-1-14 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-01-14+發表我都等

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
無喇!




有褲著啦~~~


男爵府

積分: 5272


94#
發表於 13-1-14 22:39 |只看該作者

Del

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:54 編輯

Del


男爵府

積分: 5272


95#
發表於 13-1-14 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-12+

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:55 編輯
原帖由 cky2009 於 13-01-14 發表
寵物店只會放埋1邊/求其比d藥佢,好返就好返,唔得就比過隻你,不過小心係腸炎,如果係腸炎好大機會第no




珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


96#
發表於 13-1-14 22:51 |只看該作者

回覆:mickeychanchan 的帖子

我好多年前都試過,買咗隻曲架3個月大,第二日已經又痾𢌥嘔, 唔夠一星期已經,佢肯退錢比你都算好, 我果間仲話係我攪到隻狗咁, 唔認數呀, 你唯有要番錢啦, 就算你肯帶去睇醫生都可能唔得了, 到時錢又無, 狗又無




禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


97#
發表於 13-1-14 22:53 |只看該作者

引用:佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


98#
發表於 13-1-14 22:56 |只看該作者

引用:佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗

原帖由 mickeychanchan 於 13-01-14 發表
佢到見佢成身軟晒!又嘔!去到醫生度話佢驗過話係腸炎,即刻幫佢打止嘔,抗生素,抗胃酸打炎水針!
之前問 ...
樓主,希望你唔好介意我咩直接。如果拎走小牧你哋唔可以拎返錢,對你哋負擔大唔大影响?你拎佢返去唔睇醫生,小牧結果係喺有生之年有幸有個好主人陪佢走最後一程,而你哋要面對嘅係目送佢嘅離開同之後火化等儀式?費用由幾百到千幾蚊不等…而且唔接骨灰返屋企就一係擺係寵物善終公司(唔知點收費),或捨得嘅撒佢走公園或海…否則留係寵物店,小牧都係要走,但可能會被人當垃圾咁扔(真係做得出咖佢哋!)…


伯爵府

積分: 15844


99#
發表於 13-1-14 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

原帖由 Ashley_ash 於 13-01-14 發表
報案啦,你俾左錢隻狗就係你財物,佢唔俾你拎走仲整死埋,仲有法理?



...
開名…等大家知呢間黑店!


男爵府

積分: 5272


100#
發表於 13-1-14 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mickeychanchan+於+13-01-14+

本帖最後由 mickeychanchan 於 13-4-19 14:56 編輯
N

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo