自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


81#
發表於 13-1-14 23:30 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

有錢我會生


子爵府

積分: 14261


82#
發表於 13-1-14 23:31 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我有一仔一女,想生多個不過一定要搵人幫手


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


83#
發表於 13-1-14 23:33 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

撇除"現實",我會生幾件




男爵府

積分: 5900


84#
發表於 13-1-14 23:34 |只看該作者
如果有得比我生,我會


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


85#
發表於 13-1-14 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alanaudio+於+13-01-14+發表

原帖由 pigpig 於 13-01-14 發表
我有2個女,仲想生多個女
我都有1個女,我想生多個女


水晶宮

積分: 51836


86#
發表於 13-1-14 23:43 |只看該作者
我愛小朋友,現在有2個,如果生到都會考慮再生


男爵府

積分: 7693


87#
發表於 13-1-14 23:43 |只看該作者

引用:撇除"現實",我會生幾件 +

原帖由 lily233242 於 13-01-14 發表
撇除"現實",我會生幾件
咁又係,大家庭真係幾開心,依家得一個半個小朋友真係無以前咁開心,大個左你帶一件我帶一件,幾熱鬧呀!
最好過時過節就真係夠晒氣氛!




水晶宮

積分: 51279


88#
發表於 13-1-14 23:59 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

唔會




公爵府

積分: 27878

畀面勳章


89#
發表於 13-1-15 00:07 |只看該作者

引用:琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...
意外,唔想落,生都好正常


珍珠宮

積分: 41288


90#
發表於 13-1-15 00:11 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

時機已過 我好後悔



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


公爵府

積分: 25274


91#
發表於 13-1-15 00:13 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

已有一仔一女,都十幾歲啦,收工好耐


侯爵府

積分: 20013


92#
發表於 13-1-15 00:23 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我朋友都係一仔一女,佢都打算再生多兩個!因為佢兩公婆都係做生意,佢話生多兩個,可以幫手自己的生意!所以一家吾知一家事!吾一定生完一仔一女就收爐




珍珠宮

積分: 44373


93#
發表於 13-1-15 01:47 |只看該作者

引用:琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...
我會架,仔有無都無所謂,唔會刻意追,女就想有最少2個



輸入搜索內容


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


94#
發表於 13-1-15 01:50 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

唔生



有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


男爵府

積分: 7503


95#
發表於 13-1-15 02:02 |只看該作者

回覆:mpldream 的帖子




複式洋房

積分: 438


96#
發表於 13-1-15 02:08 |只看該作者

回覆:alicialee1210 的帖子

結婚十二年.生佐三個女.按人地三年抱兩.計落可以生八個咯.如果時光有得倒流.經濟許可.貪心D想博多個仔




男爵府

積分: 6669

好媽媽勳章


97#
發表於 13-1-15 02:22 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我都有一仔一女,3歲 & 1歲,都想生多個女,但唔會係呢2-3年內既事!!


伯爵府

積分: 15800


98#
發表於 13-1-15 02:39 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

已有一仔一女,但想未有小朋友媽媽講,屋企有多幾間房,先好決定生幾多個,同埋要親自揍,但要搵一個後備幫,我只有事先幫,

有時自己唔舒服搵人揍返學,唔通d小朋友因為你病唔返咩,

最少有兩間房先決定生兩個,唔通因為鍾意小朋友生4,5個但屈係一間房咩


成日見到所謂鍾意小朋友家長生幾個,但又要返工,一係比姐姐婆婆麻麻揍,自己就去街


侯爵府

積分: 23250


99#
發表於 13-1-15 03:27 |只看該作者

回覆:anna_my_baby 的帖子

我有一個仔,阿女下個月出世,都想要第三個,因為想要2個女;屋企係人多,但好少小朋友,我呢代得我一個有小朋友,唔想人丁咁單薄,想阿仔阿女有多d家庭既生活,負擔得起會生多幾個,寧願平養


大宅

積分: 3484

畀面勳章


100#
發表於 13-1-15 03:32 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我已有"2個好字"添,而且而家已經陀緊第五個8個月,雖然依個系意外,但開頭4個都算系計畫架,其實我覺得就吾關系咪已有仔有女事,可能佢地都系好中意小朋友呢,其實小朋友多冇論教,養,湊雖然都系吃力,但當見到佢地健康成長一日一日咁長大時開心窩心確大於一切




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo