自由講場

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   10


大宅

積分: 4612


81#
發表於 13-1-19 09:50 |只看該作者
有時呢d人都係做俾人睇
但尊重別人意 願,唯有照做
自已則向屋企講明, 我死後,一齊從簡


珍珠宮

積分: 37389


82#
發表於 13-1-19 09:52 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我覺得擺酒無謂過白事,燒既銀紙更多......
白事係對先人一種尊敬,係對後人一種安慰。你俾$1,主人家都萬分感激你黎鞠躬。
但喜事只係主人家哂命,仲要俾$500去睇都驚人笑,無謂

點評

candydy    發表於 13-1-20 23:18
西嘉  講得好有道理  發表於 13-1-20 08:44
lutus  Agree  發表於 13-1-19 19:10
ella821    發表於 13-1-19 10:59
Jordan_2006    發表於 13-1-19 10:43


伯爵府

積分: 16361


83#
發表於 13-1-19 09:57 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

幾千年既中國文化,佢緊有佢既道理,而家後生乜都話無所謂,到老左仲可以接受咪得囉


公爵府

積分: 29804


84#
發表於 13-1-19 10:00 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

儀式係比在生既人安撫一下自己既悲傷。搞完一大輪,讓大家感覺到真係完結,然後重新開始新生活。




박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


伯爵府

積分: 16293

BK Milk勳章


85#
發表於 13-1-19 10:01 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂



每天在家安胎...生活苦悶!但亦為迎接小新命的來臨而感到興奮和緊張!雖然生活苦悶,但有丈夫疼鍚和愛護。是我感到最幸褔的!


子爵府

積分: 13193


86#
發表於 13-1-19 10:03 |只看該作者

引用:我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一

原帖由 yuenwa 於 13-01-19 發表
我唔只覺得做白事好無謂,我覺得結婚擺酒一樣無謂





水晶宮

積分: 59166


87#
發表於 13-1-19 10:07 |只看該作者
如果係自己爸爸媽媽呢?

話自己唔想要呢d野,當然啦,唔合乎現今世代既環保同處理手法…

我都寧願可以捐器官……

但當諗到係自己爸爸媽媽,
或者我仍然想幫佢地辦……最後一次既good bye,未必係要燒野,
但係過呢一次,永遠再見唔到……
我唔想無左呢個最後的機會……


大宅

積分: 3025


88#
發表於 13-1-19 10:08 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

我媽咪以前都講過,佢死咗千祈唔好搞咁多嘢,骨灰撒落海就算。但當佢真係走咗,我哋都係決定跟足傳統做,唔係為面子,只係媽咪捱咗幾十年都冇享過福就走咗,我哋唔忍心咩都唔做。雖然理智上知道可能唔係真係幫到媽咪,但自己心裡面會安慰少少。做仔女嘅,就算媽咪生前我有好好孝順佢,佢走咗,我都後悔自己做得唔夠。

點評

MrsSingSing  同你一樣......邊會忍心撤佢落海!!!  發表於 13-1-19 10:54
Jordan_2006    發表於 13-1-19 10:45
matthewconnielo   完全認同!  發表於 13-1-19 10:13


子爵府

積分: 14169


89#
發表於 13-1-19 10:11 |只看該作者
oldyc 發表於 13-1-19 08:56
人一出世已經無謂,就係等死
萬般帶不走,何不走前捐身家?
會嗎?

講就天下無敵,到做就個個都話無能為力

點評

matthewconnielo    發表於 13-1-19 10:12


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


90#
發表於 13-1-19 10:12 |只看該作者
echoo 發表於 13-1-19 00:32
中國人著重孝道, 什麼是孝: 『生,事之以禮;死,葬之以禮,祭之以禮,可謂孝矣。』

如果白事很無謂, 紅事 ...

X 2 !

其實點解要裝祖先?

真正理念為.... 當後輩見到祖之位, 會緊記祖先生前之言行,

有好的要學習, 唔好的要提醒自己不要模仿.

白事儀式, 只是在世者對死者一種懷念.

即等同外國, 都會入土為安一樣.


認真就輸了!


珍珠宮

積分: 37389


91#
發表於 13-1-19 10:13 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

唔好意思,覺得呢度某啲留言,唔係好尊重為親人辦身後事的人,
同埋唔尊重別人的宗教儀式。
人地有親人離世已經好傷心,點解仲要話人地所做既事係無謂,係好假呢???
如果你摯親離世,你是否不會為父母做任何“無謂“的儀式,寧願儲起果一萬幾千?
另外,我沒有宗教信仰,但每每都發覺佛教好多人評論,嘲笑...係佛教真的值得別人評論,定還是其他宗教人士不尊重別人的宗教呢???
其實人生在世有時真的好無謂,不如大家和諧,大家一齊學習


點評

HY2007  我姑奶咪超假囉!62生前唔理佢,死左先至風光大葬:;pppp:  發表於 13-1-21 11:03


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


92#
發表於 13-1-19 10:13 |只看該作者

引用:楼主,+個個學你咁樣好多人會失業架,++唔搞

原帖由 ingong 於 13-01-19 發表
楼主, 個個學你咁樣好多人會失業架, 唔搞多d 花臣野, 人哋點揾$ 養妻活兒呀 你咪當推 ...





珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


93#
發表於 13-1-19 10:14 |只看該作者

引用:唔好意思,覺得呢度某啲留言,唔係好尊重為

原帖由 MrsSingSing 於 13-01-19 發表
唔好意思,覺得呢度某啲留言,唔係好尊重為親人辦身後事的人,
同埋唔尊重別人的宗教儀式。
人地有親人離世 ...





大宅

積分: 3248


94#
發表於 13-1-19 10:16 |只看該作者
回覆 BBcarrie 的帖子

請D 師傅黎做法事整場大龍鳳出黎就最少要幾皮野了.....
話咩要先人去得好好睇睇, 為佢做D 野...
其實生前對佢好D 咪仲好.... 死左先黎做咁多野佢又睇唔到FEEL 唔到既...
SIDE 錢..................


男爵府

積分: 6791

好媽媽勳章 畀面勳章


95#
發表於 13-1-19 10:18 |只看該作者
ume 發表於 13-1-19 10:00
儀式係比在生既人安撫一下自己既悲傷。搞完一大輪,讓大家感覺到真係完結,然後重新開始新生活。



...
認同, 我覺得係一種悲傷既療程


侯爵府

積分: 20620


96#
發表於 13-1-19 10:19 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

所以有時覺得天主教基督教 係幾好的,簡單。


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


97#
發表於 13-1-19 10:19 |只看該作者
eeb 發表於 13-1-19 08:04
儀式係有助安慰親朋,心理學既書上亦有講,我信教,希望到時有個簡單儀式,大家為我/為自己,唱首輕鬆、甚 ...
同意, 儀式不論係咩宗教都好, 除左對先人的尊重和最後的敬意, 亦係對親朋的安慰. 葬禮真係一生只有一次, 唔似結婚(難聽說可以唔止一次).
其實從多角度諗, 作為先人的家人, 當然想先人過身後得到更好, 更舒適的新環境, 由其是長期病患, 長期受病魔折磨的.
所以先會有呢d唔同既儀式出現, 而燒金銀衣紙也好, 誦經念佛也好, 唱聖詩也好, 都只係不同的宗教表達方式.


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


98#
發表於 13-1-19 10:19 |只看該作者

引用:睇完呢個post,希望由我地呢代開始觀念有所

原帖由 54heima 於 13-01-19 發表
睇完呢個post,希望由我地呢代開始觀念有所改變啦…不過都難,bk都見不少,年紀輕輕,無事尤自可,有事時非 ...





水晶宮

積分: 53378

畀面勳章


99#
發表於 13-1-19 10:22 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

認同樓主的說法


大宅

積分: 3881


100#
發表於 13-1-19 10:22 |只看該作者

回覆:有冇人覺得做白事好無謂

老人家 唔係禁講,為咗尊重佢哋,都要做,除非佢哋生前講過唔做




首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo