樓市動向

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 169649


81#
發表於 13-1-25 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表係香

原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
限呎限量,限時推出市場;同限時賣哂係兩回事,地產商投地,規劃起樓到開賣,需要一定年期,期間可能遇上經 ...
而家係講空置稅或徵費,發展商唔想減價賣樓hold貨咪交空置費law,只係令佢空置都要俾額外成本姐!好似華x有樓盤掉空十幾年都唔全數推出巿場,係咪只個發展商唔至在就由得佢,任得佢地浪費香港寶貴既土地資源?有人無屋住樓價比天高,有人起咗樓鍾意就可以唔賣,香港而家需要既係咁樣既自由巿場嗎?我唔同意我呢d提議係等同共產!我本人十多廿年前早已置業有二層樓,並不係因為自己買唔到樓所以發爛乍輸打贏要!




伯爵府

積分: 19062


82#
發表於 13-1-25 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
而家係講空置稅或徵費,發展商唔想減價賣樓hold貨咪交空置費law,只係令佢空置都要俾額外成本姐!好似華x有 ...
係呀!華X有好多樓罷咗好多年都未見有入伙。




複式洋房

積分: 300


83#
發表於 13-1-25 23:50 |只看該作者

回覆:Hkwkfung 的帖子

講得啱呀!




複式洋房

積分: 300


84#
發表於 13-1-25 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+luckybaby2011+於+13-01-23+

原帖由 Hkwkfung 於 13-01-23 發表
你無講錯,但我係想討論下姐,富戶政策唔係大家唸得咁簡單,的而且有些大法官,有些隱形富豪住公屋,果些應 ...
唔記得引用.....呢個講得啱!





男爵府

積分: 8569


85#
發表於 13-1-25 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-25+發表賣唔

原帖由 Sheungki0101 於 13-01-25 發表
你個concept都幾特別…賣唔出要收特別徵費或税項>即係要發展商限期前減價賣樓>潛在買家個個等減價,等大平 ...
私樓不是必須品?請問無資格住公屋,居屋的人住哪裡?




複式洋房

積分: 300


86#
發表於 13-1-25 23:59 |只看該作者

引用:+本帖最後由+eddy0clng+於+13-1-23+17:34+

原帖由 eddy0clng 於 13-01-23 發表
本帖最後由 eddy0clng 於 13-1-23 17:34 編輯
係資產係入息上限嘅84倍,唔係入息係入息上限嘅84倍喎......




子爵府

積分: 11375


87#
發表於 13-1-26 00:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 木土土 於 13-01-25 發表
而家係講空置稅或徵費,發展商唔想減價賣樓hold貨咪交空置費law,只係令佢空置都要俾額外成本姐!好似華x有 ...
我明你講緊空置税,但係香港房屋空置率係4%,低於5%空置係正常房產流轉情況,你所舉例華X好多樓hold住唔賣,呢個係極端例子,當中包括人地掌舵人出事跟著家族又有糾紛,其實佢如果公司冇問題繼續賣樓買地起樓賣樓,有系統咁keep住土儲,一定賺得多過無厘頭咁坐住啲陳年古董樓囉;空置税係雙刃刀,對商家業主甚至乎市民都唔係公平税項,自由市場樓價取決於供求,同購買者負擔能力,經濟大環境,息口因素,港匯因素,公營房屋政策,社會倫理觀念轉變,結婚率,出生率……等等好多複雜因素,要解決市民住屋問題,要從根本做起,唔係亂石投林囉



點評

Cinken    發表於 13-1-26 14:13


子爵府

積分: 11375


88#
發表於 13-1-26 00:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sheungki0101+於+13-01-25+發

原帖由 rich8 於 13-01-25 發表
私樓不是必須品?請問無資格住公屋,居屋的人住哪裡?
必需品係大部分人或甚至所有人都須要!但係有左根據入息,而能分流到公屋居屋嘅機制,私樓係咪必需品?政府可以根據市民負擔能力,上下調節公屋居屋入息限制,加大公屋居屋供應;而唔係本末倒置,用任何方法去確保所有市民可以購置私人物業,令私樓成為必需品




禁止訪問

積分: 2811


89#
發表於 13-1-26 00:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


90#
發表於 13-1-26 00:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1994


91#
發表於 13-1-26 01:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11542


92#
發表於 13-1-26 01:25 |只看該作者
Sheungki0101 發表於 13-1-26 00:26
我明你講緊空置稅,但係香港房屋空置率係4%,低於5%空置係正常房產流轉情況,你所舉例華X好多樓hold住唔賣 ...
所以CY 提的只是一手樓空置稅, 不是所有樓的空置稅....

我都覺得合理啦, 有乜理由D樓起好10年都唔賣-.-...
唔係話要1年賣晒, 但係如果定3年 ~ 5 年左右, 要求發展商會單位去賣,又是否真的過份呢?





公爵府

積分: 29804


93#
發表於 13-1-26 01:32 |只看該作者

引用:Quote:Sheungki0101+發表於+13-1-26+00:26+

原帖由 lumijuli 於 13-01-26 發表
所以CY 提的只是一手樓空置稅, 不是所有樓的空置稅....

我都覺得合理啦, 有乜理由D樓起好10年都唔賣-.-... ...
不過其實發展商一向賣樓都唔算慢,華x之所以賣咁耐,係因小甜老公失踪,令都唔賣得咋喎!我相信就算真係有空置稅,但這個case應該可以括免。咁諗深一層香港其實都無需要,咁做咩立法呢?!



박하 : 300년이 지나도 당신을 기억한다. ; 저하 : 300년이 지나도 당신을 사랑합니다.


大宅

積分: 1293


94#
發表於 13-1-26 01:45 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-24 23:07
你估我唔知?你同我用例子,咁我同你玩:

1家四口,老豆做辛苦工,8千人工。細仔做it, 16000人工,大仔做 ...
i咁偽係咪政府要養一世先合理呢?
十年喎,十年都冇辨法儲蓄改善生活,
係唔夠努力定唔想努力?

香港人好多都住過公屋,
但以前一代會以改善生活為目標,
一有能力會想搬走等有限既資源比更有須要既人.
而家呢一代 , 以享受政府福利為目標,
一心佔便宜,仲講到係社會,政府同世界既錯,而自己冇問題


大宅

積分: 1293


95#
發表於 13-1-26 01:48 |只看該作者
mvtogether 發表於 13-1-25 23:59
係資產係入息上限嘅84倍,唔係入息係入息上限嘅84倍喎......
ThX 不過都係唔合理啦,講緊要有3511萬喎


大宅

積分: 1293


96#
發表於 13-1-26 01:55 |只看該作者
Hkwkfung 發表於 13-1-26 00:51
其實大家覺唔覺限呎限量真係幫到中產向上流? 好似四叔咁......起實用SIZE 得果唔夠二百呎單位,但賣成400 萬 ...
咁你知唔知房價咁高主要原因響邊?
"高地價"政策丫,如果唔係買私樓既人交O左咁多間接稅,
你估政府可以起咁多公屋,居屋又可以打6,7,8折咩?

睇返TW地皮,咩都未有樓面以經5千幾千蚊呎,
所以樓事急升,689 政府先係幕後黑手


大宅

積分: 1293


97#
發表於 13-1-26 01:58 |只看該作者
ume 發表於 13-1-26 01:32
不過其實發展商一向賣樓都唔算慢,華x之所以賣咁耐,係因小甜老公失踪,令都唔賣得咋喎!我相信就算真係有 ...
可以比佢一個發夢既機會,
我只知政府越打壓反彈力量只會更強,
樓價係,自由,言論都係一樣


禁止訪問

積分: 2811


98#
發表於 13-1-26 02:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


99#
發表於 13-1-26 02:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2811


100#
發表於 13-1-26 02:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo