自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   12


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


81#
發表於 13-1-31 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10103


82#
發表於 13-1-31 12:26 |只看該作者

引用:我生3個有兩個係意外+頭尾係意外+中間係計

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4650


83#
發表於 13-1-31 12:29 |只看該作者
wlhbee 發表於 13-1-31 09:17
有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
定係真係避左都有?
響BK見過幾次,有媽媽話意外有左,

所有避孕方式都有風險, 雖然好低。

可以計下數 ~

如果避孕套出事風險係 0.01% (萬分之一) 香港 20-44 歲適合生育女性人數約 200 萬人 (唔知有冇計錯, 在政府統計處睇), 如果只當每人每月只行房一次 (純粹作計算用, 因為有 d 人未有伴侶應該 0 次, 有 d 人有伴侶又會幾次 ) 咁每個月有機會出事的人數應該係 2,000,000 x 0.01% = 200 人, 一年都有 2400 人了

以上係非常唔正式的計算, 唔知有冇錯, 但都可以睇出, 其實就算避孕套意外率咁低, 都真係仲有唔少 "意外" 架 (未計唔正當使用/ 或其他用較高風險避孕方式既"意外")


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


84#
發表於 13-1-31 12:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43251


85#
發表於 13-1-31 12:37 |只看該作者
angelheart 發表於 13-1-31 09:27
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?

你好穩陣, 好保險喎.


男爵府

積分: 6920


86#
發表於 13-1-31 12:49 |只看該作者

引用:個套穿左都可以食事後丸嘛

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
個套穿左都可以食事後丸嘛
我食左事後丸都一樣有左,我另一個同事也是


子爵府

積分: 12144


87#
發表於 13-1-31 12:56 |只看該作者

引用: 有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?定係真係

原帖由 wlhbee 於 13-01-31 發表
本帖最後由 wlhbee 於 13-1-31 10:09 編輯

有D人都生過啦,唔通仲唔識避孕?
世上無百分百安全嘅避孕方法咖




大宅

積分: 4179

認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章


88#
發表於 13-1-31 12:56 |只看該作者
超級特務 發表於 13-1-31 09:35
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............

嘩好精簡


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 13-1-31 12:58 |只看該作者

引用:Quote:LIME_BABY+發表於+13-1-31+11:45+唔

原帖由 oooasis 於 13-01-31 發表
其實我唔係好明,避孕套將精子同卵子分開左,又點會意外有左?穿左爛左我更加唔明,橡膠好堅韌架,扯都唔爛 ...
我用杜xx穿左~仲要兩次,行房無帶刀片嫁,我都唔明,但唔代表唔會發生~我唔敢再用佢換牌子加食藥~

點評

戲如人生  我都係用呢隻..居然半路中途發現穿左..兩次都係咁..打去投訴..佢拎番去驗  發表於 13-2-4 03:57
KEMOSABI  帶刀片....比你笑死...  發表於 13-1-31 15:01


禁止訪問

積分: 10103


90#
發表於 13-1-31 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+oooasis+於+13-01-31+發表其

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


91#
發表於 13-1-31 12:59 |只看該作者
超級特務 發表於 13-1-31 09:35
情難自禁, 我卻其實屬於極度容易受精的女人.............

99一定好中2你!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


92#
發表於 13-1-31 13:05 |只看該作者
下次記得用套再加兩個超"un"保鮮袋,再紥橡根,咁都有就sure 100%係意外!

點評

KEMOSABI  咁樣..."菇菇"會比你紥死...  發表於 13-1-31 15:02
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 13-1-31 13:07 |只看該作者

回覆:成日聽人講"意外"有左,想知點意外法!

我開頭都唔知會有咁多意外 不過蒲1排bk就唔會再咁孤陋寡聞 而且任意笑人只顯得自己無知


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


94#
發表於 13-1-31 13:07 |只看該作者
意外 ................................. 無得預個喎 mouth:mouth:


男爵府

積分: 7802


95#
發表於 13-1-31 13:11 |只看該作者
回覆 fengfeng 的帖子


珍珠宮

積分: 32563


96#
發表於 13-1-31 13:11 |只看該作者

引用:我over+20年前,產檢時,識一個大肚婆,佢

原帖由 my005 於 13-01-31 發表
我over 20年前,產檢時,識一個大肚婆,佢生左三個仔,(一直想要女),追唔到女,

所以唔追結紮左﹗香港結 ...
下?紮左都會有


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


97#
發表於 13-1-31 13:17 |只看該作者
冇一種避孕方法係100%安全㗎...
就算結紥都係...
http://www.famplan.org.hk/fpahk/zh/template1.asp?style=template1.asp&content=sexual/contra.asp&type=8

我有個auntie就係結紥完冇耐就有咗... 不過廿幾年前喇...
我想要9999呀...


男爵府

積分: 7802


98#
發表於 13-1-31 13:17 |只看該作者

我記得讀書時話避孕套97.x %避到孕,

而家個d 個盒都話"世界上冇一種方法100%避到孕"

不過, "意外" 呢樣野好多時都係d 男人唔鍾意用套, 要用最危險既"安全期"方式來避孕啫


男爵府

積分: 9081


99#
發表於 13-1-31 13:17 |只看該作者

引用:我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪

原帖由 angelheart 於 13-01-31 發表
我戴薬性子宫環。再用埋套。都有左。咁係咪意外?
我仲諗住帶子宫環會安全.(我帶緊環)



點評

KEMOSABI  我都係....  發表於 13-1-31 15:03


大宅

積分: 2795


100#
發表於 13-1-31 13:20 |只看該作者
避孕方法唔係100%有效

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo