自由講場

跳至

首頁
34567...11

尾頁
   8


禁止發言

積分: 55904


81#
發表於 13-2-3 10:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+岚月亮+於+13-02-03+發表如果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


82#
發表於 13-2-3 10:28 |只看該作者

引用:只係暫住啫!忍下囉!有工人睇住又唔洗做家

原帖由 吉野 於 13-02-03 發表
只係暫住啫!忍下囉!有工人睇住又唔洗做家務,食物你咪買多啲去囉,叫工人中午煮多d比你媽食,食唔曬咪夜 ...
忍緊喇…住我呢邊啲親戚唔方便探佢…

中午果餐我媽想食乜就會俾錢姐姐去買,反而仲方便…係夜晚晏食又唔夠嘢食…


禁止發言

積分: 55904


83#
發表於 13-2-3 10:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evilgrin+於+13-02-03+發表其

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


84#
發表於 13-2-3 10:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-03+發表佢真係

原帖由 維港 於 13-02-03 發表
人地兩公婆的事,與你何干呢?兄嫂的事,做姑仔唔好理!
你啱喎我平時絕對唔理,或之佢哋粗口橫飛嗌晒離婚都唔關我事…

係各位 jm 猛講無新抱想同奶奶住我先講清楚啲事實係點…我都有眼婆媳版,知道好多新抱如果可以用一個工人姐姐嘅價錢送走奶奶,佢哋絕對願意俾…



伯爵府

積分: 19385


85#
發表於 13-2-3 10:46 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

我係新抱,果時都係咁,比姑仔話買呢d返來煮(我都要返工無工人要照顧小朋友),我只係早過佢地放工,都多多意見,只係大部份同奶奶講,跟住奶奶叫我咁做,錢又咪係洗我老公,煮飯分幾餐煮。其實個個都覺得我係新抱,照顧病左的奶奶係應份,有時覆診都係我請假陪奶奶,返到屋企衫都未換即去煮飯,咁上下時間接仔放學,幾個姑仔都係多多意見。阿媽見到我幫我邊睇小朋友,自己就走去照顧奶奶,阿媽心痛我咁辛苦又唔比請工人親自照顧奶奶,阿媽都無出聲。

講真,你可以比錢工人,整定部份食材,買d湯包,叫工人中午㷛湯煮定多d,定媽咪晚餐前食左先,到你阿嫂返來又一齊食做下樣。我都明點解你阿嫂會咁,我都試過食餸尾凉飯,見姑仔食熱飯自己大住個肚食凉飯,眼淚心裡流。


子爵府

積分: 11161


86#
發表於 13-2-3 10:48 |只看該作者
the8 發表於 13-2-3 10:33
你啱喎我平時絕對唔理,或之佢哋粗口橫飛嗌晒離婚都唔關我事…

係各位 jm 猛講無新抱想同奶奶住我先講清楚 ...
算啦,睇開d!越係心存怨恨,就越唔開心。你媽寄人籬下,就梗係冇響自己屋企住咁順心架喇!你唔接到阿媽去你度住,你都唔可能有乜要求,亦唔好諗煲花膠,獨自瞓一房,硬床墊係應份同一定要有嘅,你有呢d要求就應該由你去做。

不過都好明白你嘅悲哀心情。我只覺得佢哋嘅生活習慣根本就唔同,其實都好難講邊個唔啱,不如自己諗辦法點樣適應阿哥屋企嘅生活習慣。人哋唔煲湯滾湯,下晝自己比錢叫個工人買野返嚟滾湯,煮多d夜晚自己早d食,又或者買定d雜糧比佢早小小食,都係一樣啫。


伯爵府

積分: 15844


87#
發表於 13-2-3 10:55 |只看該作者

引用:我係新抱,果時都係咁,比姑仔話買呢d返來

原帖由 snoopyiu 於 13-02-03 發表
我係新抱,果時都係咁,比姑仔話買呢d返來煮(我都要返工無工人要照顧小朋友),我只係早過佢地放工,都多多意 ...
你好慘!大住肚要食涼飯!

我都係人新抱,仲要最細住最近,奶奶有乜頭暈身慶就一定搵咗我哋先,有時佢入院,我都會趕收工煲啲嘢過去俾佢飲,唔舒服會上去陪佢,一來聊表心意二來老公自已個心都會舒服啲,自已個媽有人照顧…

做我哋屋企啲新抱其實好幸福,係有人 take it as granted 變本加利從來唔聽人哋嘅意見啫。


伯爵府

積分: 19385


88#
發表於 13-2-3 10:57 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+10:33+你啱喎我

原帖由 grawong 於 13-02-03 發表
算啦,睇開d!越係心存怨恨,就越唔開心。你媽寄人籬下,就梗係冇響自己屋企住咁順心架喇!你唔接到阿媽去 ...
惟有咁樣,邊個唔知花膠有益,講真無可能叫阿嫂整,佢都係working mom,你係姑仔咁多要求,唔好再諗埋一邊阿哥唔出聲,不如你睇下有咩食譜又簡單工人煮得。中醫教我花膠煮來食仲好過㷛湯,如㷛湯要飲成㷛湯先有效,不如諗下煮下花膠又㷛下湯水咪仲好?


伯爵府

積分: 15844


89#
發表於 13-2-3 11:01 |只看該作者

引用:Quote:the8+發表於+13-2-3+10:33+你啱喎我

原帖由 grawong 於 13-02-03 發表
算啦,睇開d!越係心存怨恨,就越唔開心。你媽寄人籬下,就梗係冇響自己屋企住咁順心架喇!你唔接到阿媽去 ...
我知道喇,買咗小小嘢俾媽咪頂肚,改變唔到佢哋亦唔打算改變,唯有辛苦媽咪挨住呢段時間!

頭先被 band 咗買硬床墊嘅提意,阿媽話骨膜炎要痛到自已唔痛就會好(我隻手之前都係骨膜炎,食消炎藥都係痛,始終要時間等佢自已痊癒),加上佢又唔想攪人哋間屋…我唯有聽命!


伯爵府

積分: 15844


90#
發表於 13-2-3 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+grawong+於+13-02-03+發表算

原帖由 snoopyiu 於 13-02-03 發表
惟有咁樣,邊個唔知花膠有益,講真無可能叫阿嫂整,佢都係working mom,你係姑仔咁多要求,唔好再諗埋一邊 ...
唔好再諗埋一邊阿哥唔出聲


伯爵府

積分: 19385


91#
發表於 13-2-3 11:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+snoopyiu+於+13-02-03+發表我

原帖由 the8 於 13-02-03 發表
你好慘!大住肚要食涼飯!

我都係人新抱,仲要最細住最近,奶奶有乜頭暈身慶就一定搵咗我哋先,有時佢入院 ...
係果時奶奶無留意,當時我邊敢出聲同奶奶講同姑仔爭。


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


92#
發表於 13-2-3 11:13 |只看該作者
只可以講一句,如果你冇能力或者冇打算接呀媽同你一齊住,就唔好要求你大嫂特別做d乜野黎照顧你呀媽,始終佢而家肯俾99去小住,又唔係虐老,只係生活習慣唔同,你都識講佢地一家都係食用一樣。

我又覺得你呀嫂要求全家一齊食晚飯係合理,有邊個人想辛苦放工返來,全家已經食完飯,得番自己一個食冷飯菜汁,同家人埋檯食飯都唔可以?

至於你話佢想99做工人,咁你就要小心睇實,不時提醒你呀媽唔好答應長住,好番就會搬返屋企。期間呀媽有乜需要,你自己做好本份就夠。
日日是好日


伯爵府

積分: 15844


93#
發表於 13-2-3 11:15 |只看該作者

引用:只可以講一句,如果你冇能力或者冇打算接呀

原帖由 mother904 於 13-02-03 發表
只可以講一句,如果你冇能力或者冇打算接呀媽同你一齊住,就唔好要求你大嫂特別做d乜野黎照顧你呀媽,始終 ...
我阿媽其實好醒,唔會俾佢得逞!


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


94#
發表於 13-2-3 11:28 |只看該作者
我唔覺得有咩咁過分,樓主好挑剔。
香港d屋細,老人家同孫仔一張床都無辦法,唔通真係叫個小朋友訓沙發咩?
早餐食芝士夾麵包,一個星期飲一次湯,都好正常,你覺得唔夠,咪自己煲d湯送過去。
晚飯食得夜,你可以叫老人家下午食個下午茶。
人地願意同奶奶同住,還有工人照顧清潔,已經算唔錯,起碼唔駛做獨居老人,幫人走水貨賺錢。又可以日日見到孫仔。
你做為姑仔,一係自己接阿媽同住,如果唔係,就唔好嫌三嫌四,搞到屋企家無寧日。
有照顧不周的地方,你可以諗下辦法,幫下阿媽,而唔係埋怨阿嫂照顧的唔夠妥帖,畢竟唔係佢阿媽。


水晶宮

積分: 72641


95#
發表於 13-2-3 11:29 |只看該作者
這句話是真的..男人通常怕煩....又冇咁貼心..
但講真你不能要求太多...
好彩你媽咪只係住一陣...長住就慘了....


子爵府

積分: 14444


96#
發表於 13-2-3 11:38 |只看該作者
人係自私嘅,自己父母會仆心仆命去照顧,别的就有千萬藉口推搪,你阿嫂都算係咁喇,假設佢不情願都屈服了


禁止發言

積分: 55904


97#
發表於 13-2-3 11:38 |只看該作者

引用:我唔覺得有咩咁過分,樓主好挑剔。香港d屋

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


98#
發表於 13-2-3 11:39 |只看該作者

引用:我唔覺得有咩咁過分,樓主好挑剔。香港d屋

原帖由 oooasis 於 13-02-03 發表
我唔覺得有咩咁過分,樓主好挑剔。
香港d屋細,老人家同孫仔一張床都無辦法,唔通真係叫個小朋友訓沙發咩? ...
芝士麵包係我媽媽叫姐姐買,佢哋無預早餐呢樣嘢咖!

未去住前已經講好個仔會同佢兩公婆瞓,因為阿仔張床擺位問題媽媽個傷口係向牆身,個孫瞓入面唔多唔小會怕唔方便撞到傷口。

可能真係我挑剔喇…見到自已個乜人乜事鬧嘅阿哥笠晒水怕老婆怕到出晒面,連提出小小協調嘅勇氣都無…我好忟!

點評

Rabbit-horse  點解下下要話人笠水? 兩公婆恩愛私下傾掂唔可以嗎?一定要係你面前吵鬧?  發表於 13-2-4 11:17


子爵府

積分: 14840

好媽媽勳章 陪月勳章


99#
發表於 13-2-3 11:52 |只看該作者
the8 發表於 13-2-3 11:39
芝士麵包係我媽媽叫姐姐買,佢哋無預早餐呢樣嘢咖!

未去住前已經講好個仔會同佢兩公婆瞓,因為阿仔張床擺 ...
咁你媽咪係成年人,行得走得,神智清醒,自己準備早餐都好正常呀,無理由要新抱準備三餐貼身照顧架,第一人地要返工,第二佢唔係你阿媽個女。有工人買,已經好過自己落街買,係咪?

多d欣賞同埋體諒他人。
婆媳關係已經好複雜,做為姑仔,應該起到協調,化解矛盾的作用。就算你媽咪有不滿,你都應該為你阿嫂講好說話,以免矛盾升級,現在你阿媽都無抱怨,你卻走去同阿哥吵,引起矛盾。
男人怕老婆,是因為愛老婆,你應該慶幸阿哥揾到一個真心中意的太太。難道要你阿哥聽你講幾句就返去同阿嫂嗌交才好?這樣的婚姻不會長久。
如果你真係孝順阿媽,你應該知道,對老人家來講,早餐食咩,晚餐幾點食有咩所謂,最緊要是家和萬事興。


伯爵府

積分: 19097


100#
發表於 13-2-3 11:54 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

哥哥個老婆真係好刻薄佢一定有報應!有無上bk架佢?勁想佢!




首頁
34567...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo