自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 13658


81#
發表於 13-3-14 10:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表我簽名

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
大佬呀!手機無得睇banner架!

樓主用android呀!



子爵府

積分: 13658


82#
發表於 13-3-14 10:25 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

10年前的科研文獻都唔可以用來寫論文,太outdated啦,更何況


伯爵府

積分: 19097


83#
發表於 13-3-14 10:25 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我唔會食藥!「牛」好個病就算




男爵府

積分: 6261


84#
發表於 13-3-14 10:59 |只看該作者

引用:我呢個好支持 你邊區? +

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
我呢個好支持

你邊區?
我葵涌



男爵府

積分: 6261


85#
發表於 13-3-14 11:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表咁都只

原帖由 chan_chi_mun 於 13-03-14 發表
邊個話發燒唔餵得?一樣可以餵,唔識唔好亂講!咩叫食幾日奶粉無問題呀?你自己食一個禮拜罐頭午餐 ...
其實我都唔想bb食粉


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


86#
發表於 13-3-14 11:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-03-14+發表我

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
我葵涌
深井遠嗎?




男爵府

積分: 6261


87#
發表於 13-3-14 11:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 florapang0426 於 13-03-14 發表
要咩儲備? 依家買奶粉好易之嘛。餵人奶唔應該有咁大壓力架。
但bb冇食開 要佢食 唔係要睇岩唔岩佢個啲咖咩


男爵府

積分: 6261


88#
發表於 13-3-14 11:10 |只看該作者

引用:Quote:gemiling+發表於+13-3-14+09:23+吾係

原帖由 月希 於 13-03-14 發表
咁唔餵得果幾日..D奶都要揼出黎架嘛...KEEP住揼..奶量就唔會跌...

我就當然係好多年前啦..我仔都成10歲囉. ...
我唔識pump 我pump 黎pump 去得1安 反而用手楂有4安 但都唔個囡食-_- 所以我都係全埋身俾佢食到夠


男爵府

積分: 6261


89#
發表於 13-3-14 11:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表咁唔餵

原帖由 chan_chi_mun 於 13-03-14 發表
全埋身的奶媽係有機會泵唔出奶㗎,仲有樓主的情況跟本係可以繼續餵,邊有唔餵得嗰幾日呀?如果樓主無泵開奶 ...
我真係pump 唔到


男爵府

積分: 6261


90#
發表於 13-3-14 11:14 |只看該作者

引用:我唔會食藥!「牛」好個病就算 +

原帖由 bearclub 於 13-03-14 發表
我唔會食藥!「牛」好個病就算
我都係噤諗 但我咳到聲都變老牛喇 個人又累 根本好難照顧個囡


男爵府

積分: 6261


91#
發表於 13-3-14 11:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+月希+於+13-03-14+發表我簽名

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
大佬呀!手機無得睇banner架!

樓主用android呀!
唔好噤嬲噤拉 討論討論姐...


男爵府

積分: 6261


92#
發表於 13-3-14 11:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
深井遠嗎?
我唔知邊到搭車..


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


93#
發表於 13-3-14 11:34 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

次次睇都係政府醫生,好支持我餵,d劑量好低,唔會影響bb,仲話我唔舒服時更加要餵bb,等bb可以吸收更多抗體,但記緊自己要戴口罩喇!


侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


94#
發表於 13-3-14 11:37 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

埋身餵開係難泵d ga,反而建議用手擠奶,不過通常小病我會食vit. C,等自己吽好,除非好病先會去睇醫生。


翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


95#
發表於 13-3-14 11:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gemiling+於+13-03-14+發表深

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
遠我唔知邊到搭車..
甘你問問其他人奶媽你果區好d。可以入人奶版or荃灣媽媽會睇下有無人知。




翡翠宮

積分: 82477

畀面勳章 環保接龍勳章


96#
發表於 13-3-14 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bearclub+於+13-03-14+發表我

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-14 發表
我都係噤諗 但我咳到聲都變老牛喇 個人又累 根本好難照顧個囡
咳試試manuka honey。
我食15+。 ok左

同埋自己沖檸蜜。




侯爵府

積分: 24365

好媽媽勳章 畀面勳章


97#
發表於 13-3-14 11:51 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

荃灣有小巴入深井ga,好易搵好方便


男爵府

積分: 6261


98#
發表於 13-3-14 11:53 |只看該作者

引用:次次睇都係政府醫生,好支持我餵,d劑量好

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
次次睇都係政府醫生,好支持我餵,d劑量好低,唔會影響bb,仲話我唔舒服時更加要餵bb,等bb可以吸收更多抗 ...
係咪姐係睇急症?


男爵府

積分: 6261


99#
發表於 13-3-14 11:54 |只看該作者

引用:埋身餵開係難泵d+ga,反而建議用手擠奶,不

原帖由 wy_yen 於 13-03-14 發表
埋身餵開係難泵d ga,反而建議用手擠奶,不過通常小病我會食vit. C,等自己吽好,除非好病先會去睇醫生。

...
我以為係我唔識tim-_-


男爵府

積分: 6261


100#
發表於 13-3-14 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-14+發表

原帖由 gemiling 於 13-03-14 發表
咳試試manuka honey。
我食15+。 ok左
好 等我試下


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo