跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 617


81#
發表於 06-8-18 22:30 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B


禁止訪問

積分: 4400

陪月勳章


82#
發表於 06-8-18 22:53 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 103


83#
發表於 06-8-19 12:29 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7)
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)
11)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
















別墅

積分: 813


84#
發表於 06-8-19 12:43 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

哎呀!等我報多區先因為唔知搬去邊... (會唔會太貪心呢!? heehee....)
======

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7)
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B


大宅

積分: 1668

畀面勳章 爸B勳章


85#
發表於 06-8-19 18:38 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

我今日問左藍灣半島club house, 佢地個dancing room最多只可容納14人,平日每小時$150, 假日每小時$200,沒有毯提供,而function room就可容納最多40人,平日每小時$80, 假日每小時$100,有2張桌子和8椅子提供,所以未必咁岩我地攪,大家點睇?

kittyncat 寫道:
係呀, 港島區小d屋園有CLUB HOUSE.
或者等多一陣睇下有無人就係o係呢兩到住先.


[quote]
lovelygin 寫道:
港島區好難找到CLUB HOUSE,一係小西灣,一係西環。
所以我去九龍站或TKO都無問題


cheerful-BB 寫道:


[quote]
cheerful-BB 寫道:
港島區......媽媽你地邊個有 CLUB HOUSE 呀

PM 你 phone 比我呀
可以容易幾多人呀?

[/quote]


禁止訪問

積分: 4400

陪月勳章


86#
發表於 06-8-19 23:08 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4400

陪月勳章


87#
發表於 06-8-19 23:09 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1054


88#
發表於 06-8-20 12:25 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7)
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


民房

積分: 4


89#
發表於 06-8-20 22:54 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

aprilk 寫道:
自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)Muimuima06.............2A+1B
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7)
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


男爵府

積分: 5098

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


90#
發表於 06-8-20 23:01 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7)
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


大宅

積分: 1884


91#
發表於 06-8-20 23:18 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7) Iphi................2A + 1B
8)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


別墅

積分: 805


92#
發表於 06-8-21 10:25 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

噢...港島區可以開班啦
港島區媽咪, 有無人屋企有 club house? If not 有無地方提議下


大宅

積分: 3079


93#
發表於 06-8-21 10:29 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

由 iphi 於 2006-08-20 23:18:23

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) leemark .................. 1A + 1B
2) maylinlam ............... 1A+1B
3)irenefish.................... 2A +1B
4) tpybaby.................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7) Iphi................2A + 1B
8) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


複式洋房

積分: 353


94#
發表於 06-8-21 10:36 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

等我改番先..........

micmic40 寫道:
由 iphi 於 2006-08-20 23:18:23

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) maylinlam ............... 1A+1B
2) irenefish.................... 2A +1B
3) tpybaby.................... 2A + 1B
4)
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7) Iphi................2A + 1B
8) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
9)
10)
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)


複式洋房

積分: 214


95#
發表於 06-8-21 14:47 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
3) cma0618..2A+1B(荃灣or天水圍都ok)
4) chingkm..2A+1B (荃灣or天水圍都ok)

5)
6)
7)
8)


別墅

積分: 709


96#
發表於 06-8-21 15:06 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

connie1025 & 楊咩太太 updated.
leemark 寫道:
等我改番先..........

[quote]
micmic40 寫道:
由 iphi 於 2006-08-20 23:18:23

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) maylinlam ............... 1A+1B
2) irenefish.................... 2A +1B
3) tpybaby.................... 2A + 1B
4)
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7) Iphi................2A + 1B
8) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
9) connie1025............2A+1B
10)楊咩太太.................2A+1B
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)
[/quote]


複式洋房

積分: 334


97#
發表於 06-8-21 15:13 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

自組 playgroup for baby (6month)

有無興趣一齊攪個自組 playgroup, 我可以好似上次咁找導師去club house 教

我想在 10月...等我地bb可以坐個時

有興趣請加入你名稱
=========================
九龍站
1) Cheerful-BB................2A+1B
2) wing ......... 1A + 1B (帶埋大女)
3) babymok........2A+1B
4) gelgelk......................1/2A+1B
5) GCCHAN...................1/2A+1B
6) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
7) agneslam.................2A + 1B
8) Mrs.Tse ...................1/2A + 1B
9) gabrielmw.................2A + 1B
10) NenNen...................2A + 1B
11)
12)
13)
14)
15)
===(我個場大d 可以容納15個family)===



====TKO 第一班====
1) cleverbb 2A + 1B
2) sabina_bb
3) wing0919...................1A/2A+1B
4) reginefhk ...... 2A + 1B
5) 030316......................2A+1B(加多個大B得唔得?)
6) luilok................... ....2A+1B
7) rayeu160....................2A+2B
8) kikihoo......................2A+1B

====TKO 第二班====
1) maylinlam ............... 1A+1B
2) irenefish.................... 2A +1B
3) tpybaby.................... 2A + 1B
4) jw2005..................... 2A + 1B
5)
6)
7)
8)



荃灣
1)kokkokmama.........2A+1B
2) 車厘2媽..................2A+1B
3) cheukmun............ 2A+1B
4) sophieso0117.......2/3A+1B
5) gie_angie...............2A + 1B
6) lobb.......................2A + 1B
7) veron^.^bb...........2A + 1B(荃灣or天水圍都ok)
8) boboku..................2a + 1b

=======第二班========
1) Iphi.............2A + 1B
2) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
3)
4)
5)
6)
7)
8)





天水圍
1) cma0618....2A+1B
2) chingkm..................2A+1B
3) sophieso0117.......2/3A+1B
4) lobb.......................2A + 1B
5) fish1406.......1A+1B
6) 三個白白豬.....2A + 1B
7) Iphi................2A + 1B
8) micmic40....2A + 1B (荃灣or天水圍都ok)
9) connie1025............2A+1B
10)楊咩太太.................2A+1B
11)
12)

港島區
1) rabbitjc....................2A+1B
2) 柳柳..........................2A + 1B
3) kittyncat...................2A + 1B
4) fung1975.................1/2A+1B
5) luilok.........................2A+1B
6)lovelygin.....................2A+1B
7)hellomame..................2A+1B
8)duckduckB...................2A + 1B
9)ffwy.............................2A+1B
10)kikihoo......................2A+1B
11)aprilk.........................2A+1B
12)ivysham.....................2A+1B(帶埋大仔)

馬鞍山自組playgroup
1) Hazelnut----------------------2A1B (帶埋大囡)
2) imchristy--------------------- 2A1B
3) leemark----------------------1A1B
4) evalam^^...........................2A1B (我都帶大囡)
5) JoanneChow.......................2A1B
6) VVLau.................................2A1B
7) kikihoo......................2A+1B
8)
9)
10)
11)
12)



大宅

積分: 1550


98#
發表於 06-8-21 15:28 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

港島區ge mami

可考慮租市政ge舞蹈室(大),可以容納到20-30人(舒適計),約$7x - $?@hrs(睇地區而定),內已有"余+墊"提供,請參考.................


禁止訪問

積分: 4400

陪月勳章


99#
發表於 06-8-21 15:32 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1550


100#
發表於 06-8-21 15:35 |只看該作者

Re: 自組 playgroup for baby (6month)

cheerful-BB

想請問會5會5同ge地區;會有5同ge主題+
係5係都係由同一個導師嚟教 ?-(
丁q解答~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo