自由報料

跳至

首頁
34567...15

尾頁
   130


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


81#
發表於 13-3-27 10:33 |只看該作者
Star0410 發表於 13-3-26 23:38
真係包羅萬有 係冇張學友
而家行香港$12 店都唔夠開心,
係日本100円,韓國 1000W重開心,
好多係香港買要幾十元架, 台灣都好鬼大好多野買.


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 13-3-27 10:38 |只看該作者

回覆:不如大家講吓喺12蚊店買過咩超值嘢...

日本買100yen ,即$8.2。
1364351829670.jpg

點評

dorianchan  呢個我都有個  發表於 13-4-29 11:41


子爵府

積分: 13421


83#
發表於 13-3-27 10:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2521+於+13-03-26+發表請問啲

原帖由 fanlee 於 13-03-27 發表
請問啲白汁磚點用架,我成日都想買,不過唔知點用,唔該
先炒肉 + 水 + 幾粒磚煮溶至杰身。1盒有6粒。


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


84#
發表於 13-3-27 11:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanlee+於+13-03-27+發表請問

原帖由 2521 於 13-03-27 發表
先炒肉 + 水 + 幾粒磚煮溶至杰身。1盒有6粒。
謝謝你,




身體健康,生活愉快


子爵府

積分: 11102


85#
發表於 13-3-27 11:59 |只看該作者
羊太太 發表於 13-3-26 20:49
味琳,料理酒,咖喱磚,白汁磚,杯,碟,碗,麵豉湯包,吸盤掛勾,清潔劑(專流血跡)

...
請問味琳喺邊間買得到?搵咗好多間大超市都搵唔到味琳呀...
Thx!


大宅

積分: 2323


86#
發表於 13-3-27 12:01 |只看該作者
回覆 kawaiibb 的帖子

請問什麼是"激落君" ???

點評

bibi2013  海棉, 只要水唔須要清潔劑  發表於 13-3-27 16:16


大宅

積分: 2323


87#
發表於 13-3-27 12:03 |只看該作者
回覆 Wing03yan18 的帖子

有冇相, 好想買.


別墅

積分: 853


88#
發表於 13-3-27 12:12 |只看該作者

回覆:cheungkaka 的帖子

有無買過bb車雨擋??




男爵府

積分: 5364


89#
發表於 13-3-27 12:48 |只看該作者

引用:Quote:羊太太+發表於+13-3-26+20:49+味琳,

原帖由 GalGuy 於 13-03-27 發表
請問味琳喺邊間買得到?搵咗好多間大超市都搵唔到味琳呀...
Thx!
12蚊店囉,A_on 都有


男爵府

積分: 6916


90#
發表於 13-3-27 15:58 |只看該作者
廚房計時器、眉筆、EYE BROW COAT、綠色花花睫毛夾、洗樸水、醫生用牙鏡、三面牙刷、抺鏡濕巾、防駝背帶、豬鬃毛刷(一套幾支,不同SIZE)、入水啞鈴、耳套(冬天防寒用品)、BELLY WARMER。


大宅

積分: 3102


91#
發表於 13-3-27 16:15 |只看該作者

引用:Quote:Star0410+發表於+13-3-26+23:38+真係

原帖由 mercurycc 於 13-03-27 發表
而家行香港$12 店都唔夠開心,
係日本100円,韓國 1000W重開心,
好多係香港買要幾十元架, 台灣都好鬼大好多野 ...
台灣邊度有?




大宅

積分: 2323


92#
發表於 13-3-27 16:24 |只看該作者
回覆 cheungkaka 的帖子

有D咁好既野咩. 等我又買來試試. THX


男爵府

積分: 5158


93#
發表於 13-3-27 16:26 |只看該作者

回覆:不如大家講吓喺12蚊店買過咩超值嘢...

帶望多啲jm比料

點評

fafawedding    發表於 13-3-27 17:26


男爵府

積分: 7012

BK Milk勳章


94#
發表於 13-3-27 16:40 |只看該作者

引用:真係包羅萬有+係冇張學友

原帖由 Star0410 於 13-03-26 發表
真係包羅萬有 係冇張學友
笑咗




大宅

積分: 2262


95#
發表於 13-3-27 16:41 |只看該作者

回覆:ANN222 的帖子

甜品架
myphoto.jpg



點評

milk2008hk    發表於 13-4-4 23:29


大宅

積分: 2262


96#
發表於 13-3-27 16:41 |只看該作者

回覆:ANN222 的帖子

甜品架
myphoto.jpg



點評

milk2008hk    發表於 13-4-4 23:30
ANN222    發表於 13-3-27 17:54


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


97#
發表於 13-3-27 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mercurycc+於+13-03-27+發表

原帖由 cykcyki 於 13-03-27 發表
台灣邊度有?
西門町有誠品度有佢叫 Daido 39元店,亞仔見到話我知架。


別墅

積分: 920


98#
發表於 13-3-27 17:20 |只看該作者
回覆 羊太太 的帖子

可唔可以post 下 味琳係咩樣, 上次想買, 不過全部日文驚買錯, 最後都係冇買到! THX!!


子爵府

積分: 11964


99#
發表於 13-3-27 17:35 |只看該作者
回覆 cheungkaka 的帖子

白色一粒粒, 專擦磚邊, 地板邊"NA"位... 又平又好用呀~~


子爵府

積分: 11831


100#
發表於 13-3-27 18:28 |只看該作者
Wing03yan18 發表於 13-3-27 00:27
洗m水,,

請問有無相?

首頁
34567...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo