自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1157


81#
發表於 13-5-8 01:25 |只看該作者

引用:已用了sita的蜚蜚2個幾月係時候move+on喇有

原帖由 kan.siuwan 於 13-05-07 發表
已用了sita的蜚蜚2個幾月係時候move on喇
有無推介呀?
繼續Sita 啦,新歌「後備」都好聽。
Let me be the one, one and only one




水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


82#
發表於 13-5-8 01:29 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲

唔同人唔同來電。。。。

媽。。。大白沙

爸。。。四面埋伏


大宅

積分: 3361


83#
發表於 13-5-8 01:50 |只看該作者

引用:我用緊fringe主題音樂 +

原帖由 Purecane 於 13-05-07 發表
我用緊fringe主題音樂
你係邊度揾架?我好鐘意睇fringe架!




大宅

積分: 2599


84#
發表於 13-5-8 01:51 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲?

long distance by bruno mars
同男朋友分隔異地中,呢首歌勁應景





大宅

積分: 2599


85#
發表於 13-5-8 01:52 |只看該作者

引用:唔同人唔同來電。。。。媽。。。大白沙爸。

原帖由 丙丙 於 13-05-08 發表
唔同人唔同來電。。。。

媽。。。大白沙
好正




侯爵府

積分: 20138


86#
發表於 13-5-8 01:53 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲

我隻雀嘅叫聲

愈嚟愈冇記性


大宅

積分: 3330


87#
發表於 13-5-8 01:53 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲?

First love




子爵府

積分: 10601


88#
發表於 13-5-8 01:57 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲

avril lavigne,here's to never growing up


複式洋房

積分: 389


89#
發表於 13-5-8 02:03 |只看該作者

引用:我長期靜音,用震機。

原帖由 Freesia_cat 於 13-05-07 發表
我長期靜音,用震機。
我都係


禁止訪問

積分: 18079

畀面勳章


90#
發表於 13-5-8 02:05 |只看該作者

RE: 你地用緊咩鈴聲?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


91#
發表於 13-5-8 02:14 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲?

狗吠




水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 13-5-8 02:26 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲

superjunior d 歌


大宅

積分: 2689


93#
發表於 13-5-8 02:30 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲?

linkin park




大宅

積分: 3141


94#
發表於 13-5-8 03:28 |只看該作者

引用:First+love +

原帖由 jameytsang 於 13-05-08 發表
First love
係咪宇多田光個首,勁正
以前仲係落机亞既世界,就算當年係冇真人唱既鈴聲,我都係用呢首,當時d聲仲好似電子賀咭咁


大宅

積分: 1311


95#
發表於 13-5-8 03:46 |只看該作者

引用:天梯 +

原帖由 tamama_babyyan 於 13-05-07 發表
天梯
Me too
不過老公來電就用一生不變


大宅

積分: 3330


96#
發表於 13-5-8 05:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jameytsang+於+13-05-08+發表

原帖由 薯旦頭太太 於 13-05-08 發表
係咪宇多田光個首,勁正
以前仲係落机亞既世界,就算當年係冇真人唱既鈴聲,我都係用呢首,當時d ...
係呀~勁鐘意呢首歌,好好聽喔




大宅

積分: 1774


97#
發表於 13-5-8 16:16 |只看該作者

回覆:cayden111 的帖子

中學時期聽Avril嘅歌聽到爛




大宅

積分: 1774


98#
發表於 13-5-8 16:18 |只看該作者

回覆:bada0914 的帖子

請問linkin park邊首呀?




翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


99#
發表於 13-5-8 16:30 |只看該作者

引用:唔講,一講你聽到咪知我係邊個

原帖由 fanny3315 於 13-05-07 發表
唔講,一講你聽到咪知我係邊個
咁會“撞歌”既,我諗


用戶要求終止服務

積分: 8567

好媽媽勳章


100#
發表於 13-5-8 16:34 |只看該作者

回覆:你地用緊咩鈴聲

Sita~後備


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo