自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10577


81#
發表於 13-5-11 06:39 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

係咪有意寫錯架,你張喜帖有你個名呱


男爵府

積分: 5997


82#
發表於 13-5-11 07:53 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我開支票會自己睇有冇過數,如冇,一星期會問對方,開票俾人情幾好,朋友話婚宴忙,如跌左現金人情,或俾其他有心人落格就唔抵,所以開票係好架!




珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


83#
發表於 13-5-11 08:24 |只看該作者

回覆:lymchau 的帖子

我收過一次支票,好朋友比既,冇問題。


大宅

積分: 4889


84#
發表於 13-5-11 08:54 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我試過收一張開$9999.99的支票,佢一個人黎飲,我見咁大銀碼,咪親自打電話比佢多謝,點知佢話開錯左,應該係$999.99





男爵府

積分: 7507

BK Milk勳章


85#
發表於 13-5-11 08:55 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我未試過收支票,全部cash。不過有朋友試過收8張$50 嘅UA coupon


子爵府

積分: 13845


86#
發表於 13-5-11 09:07 |只看該作者
同佢講


禁止訪問

積分: 13094

大廚勳章 畀面勳章


87#
發表於 13-5-11 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 13-5-11 09:11 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

有,寫99名$10000大元。但結婚D$全部係我地自己出既。




禁止訪問

積分: 8242


89#
發表於 13-5-11 09:48 |只看該作者

引用:回覆+mrkokubo+的帖子我都比開支票,就算有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12187


90#
發表於 13-5-11 09:48 |只看該作者
兌現不到,會罰當時人錢


水晶宮

積分: 52056


91#
發表於 13-5-11 10:01 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我會開支票做人情架!我會畫payee,畫線,但吉左枱頭由佢自己寫

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


92#
發表於 13-5-11 10:09 |只看該作者
happyfamily2012 發表於 13-5-10 12:22
我聽過話收到一張冇簽名既cheque

mouth:


男爵府

積分: 7745


93#
發表於 13-5-11 10:11 |只看該作者

引用:我聽過話收到一張冇簽名既cheque +

原帖由 happyfamily2012 於 13-05-10 發表
我聽過話收到一張冇簽名既cheque
我收到我老闆一張無簽名既支票做人情!真係尷尬C!不過最後都叫佢簽番!但講真我叫佢簽番個陣我唔知點解佢比我既反應我係覺得佢係特登唔簽嫁!




子爵府

積分: 13797


94#
發表於 13-5-11 10:26 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
好普遍喎



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


子爵府

積分: 10649


95#
發表於 13-5-11 10:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happyfamily2012+於+13-05-10

原帖由 timtim2013 於 13-05-11 發表
我收到我老闆一張無簽名既支票做人情!真係尷尬C!不過最後都叫佢簽番!但講真我叫佢簽番個陣我唔知點解佢 ...
仲要係老闆,好難開囗喎




水晶宮

積分: 56944


96#
發表於 13-5-11 10:29 |只看該作者
Jessiest 發表於 13-5-11 06:39
係咪有意寫錯架,你張喜帖有你個名呱

我以前都有用支票, 但有一次跟足帖都寫錯姓 之後, 就冇再用支票了.


男爵府

積分: 9045


97#
發表於 13-5-11 10:32 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我都收過一張,銀碼又唔係多,都唔明點解要開支票 人地名人五位數就話姐


伯爵府

積分: 15439

玩具勳章


98#
發表於 13-5-11 12:29 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我試過,我上司寫左我英文名,我身份證冇加英文名,我同佢講,佢改返比我




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 13-5-11 12:35 |只看該作者

引用:第一次聽有人開支票俾人情

原帖由 kncl 於 13-05-10 發表
第一次聽有人開支票俾人情
我做人情開支票的,做左十幾年


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


100#
發表於 13-5-11 14:13 |只看該作者

回覆:拆人情時有無收過兌現唔到既支票

我囝滿月時收過1次支票


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo