自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6284

畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 13-5-11 02:32 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

講真,
你媽自己搬出去住都無咁辛苦
問題唔係解決唔到,
只在於你媽狠唔狠心到?
cut 上網,斷水斷糧斷伙食,
斷日用品,最好你媽媽有第到暫住,
等d 水電煤斷哂俾佢地4 隻野受下!
你好好同你媽咪傾下,
辦法一定有,睇你媽可唔可合作姐


男爵府

積分: 6284

畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 13-5-11 02:43 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

睇哂所有留意,
你媽真係自己攞黎衰
攪到又無錢交水費電費咁,
俾我係你我唔會聽佢呻,
佢自己要攬住4 條廢柴等死,
無人幫到佢,
再拖下拖下欠人卡數欠人錢都未定!
你同你老公幫得幾多次?
長貧難顧呀
大家都唔係大錢大戶呀


伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


83#
發表於 13-5-11 03:30 |只看該作者
venus228 發表於 13-5-10 23:29
大細佬,一個月只比500家用(萬幾一個月),供基金都供2000.
帶條女返屋企住,無加家用,媽問要多d,都係話無 ...
搵萬幾蚊,喺度食,住,訓,痾......都係比五百蚊家用.....其實不如慳返唔好比反而冇咁怪.:;pppp:叫佢去旺角搵間賓館住一晚,睇下要幾錢....(如果未比自由行book到full哂.....)

如果係我會出聲,因為妳同佢case唔同.


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


84#
發表於 13-5-11 07:30 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

我都有話過,叫媽唔好再幫佢地,每次同佢講完,好似聽完就算。同似話佢好比錢細佬去日本,佢話細佬好慘。我同佢講條女係到,洗怕佢無錢咩


湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


85#
發表於 13-5-11 07:33 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

其實我覺得媽係想我叫佢地比多d,但佢地唔比,媽又無行動。到時候就係我呢個家姐多事。又或者係想我比錢分擔下。我自已有工作,錢我一定會比,可惜我現在還沒能外出工作。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


子爵府

積分: 13658


86#
發表於 13-5-11 07:41 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你媽跟本唔抵幫,重男輕女縱到啲仔咁樣


伯爵府

積分: 18456


87#
發表於 13-5-11 07:42 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心






侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


88#
發表於 13-5-11 07:45 |只看該作者
所以我都好無奈,只可以聽佢呻,呻完我又無能為力。
有時都會怪自已太早生,攪到幫唔到呀媽,但如果我唔係噤早生,又唔會知做呀媽係幾辛苦,同媽關系之會好番。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 13-5-11 07:58 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心




子爵府

積分: 10659


90#
發表於 13-5-11 08:08 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你做家姐話佢地啦真係睇到炆呀!叫佢地交返哂所有乜費物費,做返哂啲家務,如果唔係叫佢地執野走你呀媽唔出聲你幫手出聲先得架!!!


子爵府

積分: 10659


91#
發表於 13-5-11 08:13 |只看該作者

引用:Quote:venus228+發表於+13-5-10+23:56+間公

原帖由 irenechiu 於 13-05-11 發表
樓主.其實你屋企有冇位叫你媽媽搬過黎住.講真做媽咪一定唔會認心趕走D仔女.
如你家可以有位比你媽咪住.叫 ...
你呢個方法幾好,樓主試下啦!


珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


92#
發表於 13-5-11 08:20 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

4個廢人,不知所謂



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 13-5-11 08:20 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

其實兩個細佬係咪想逼伯友走?霸左間屋




水晶宮

積分: 59166


94#
發表於 13-5-11 08:35 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

我會狠心唔理阿媽一排,寵果4條柴係佢個人決定,你狠心時,佢先有辦法清醒,因為佢從沒接受2條柴仔已3x歲,仲當十幾歲在湊。


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


95#
發表於 13-5-11 09:15 |只看該作者
你兩個細佬衰之餘你媽亦有責任, 點解由得你兩個細佬咁? 一出來做野就講明要比家用, 個女仔要搬入來要say no得架! 一定要一齊住就要同佢講分擔開支啦! 一路忍情況咪越來越差囉! 所以大細佬個女朋友都搬埋去住啦, 又唔使錢又有人服待!

At least 叫你媽比d乜費物費佢兩兄弟負責下啦! 一個比水電, 一個比煤氣管理費啦; 唔比就大家攬住唔好用啦。


子爵府

積分: 11853


96#
發表於 13-5-11 09:24 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

佢地d女朋友有無工作先,有就該俾d啦!間屋住咁多人點頂呀!


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


97#
發表於 13-5-11 09:27 |只看該作者
我都係噤同佢地講,一句話無錢,媽就心軟。
d雜費,有錢就交,無錢就拖。
大細佬有個仔同前妻,聽媽話之前都會比2千一個月佢地,呢排連2千都無。
細細佬同我講,間公司做到下個月就結業,佢又唔知搵咩工,
叫佢讀個課程去醫院做,又話環境唔得,
最少要搵一個月過萬d工之可以攪得點d欠款同生活。
都沒有家庭就話生活唔到,有細路都唔知點攪?
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


98#
發表於 13-5-11 09:28 |只看該作者
mrs雨過天晴 發表於 13-5-11 09:24
佢地d女朋友有無工作先,有就該俾d啦!間屋住咁多人點頂呀!
有工做緊,但唔係成日比錢,可能幾個月之比500。當飲茶錢。
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


99#
發表於 13-5-11 09:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+venus228+於+13-05-10+發表媽

原帖由 PinPin 於 13-05-10 發表
就係做絕d趕走佢地囉,趕走左仲慳d tim la
Agree




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


100#
發表於 13-5-11 09:33 |只看該作者
媽咪都做唔出,趕佢地就,或自已搬走,等佢地自立。
有時聽到,都會覺得煩。
但自已無能力幫,又可以點?
心痛媽咪,佢又唔爭氣,
同d細佬講,答案就係永遠都無錢,
係FB就放相去邊到食、去邊到玩,同邊個慶祝生日,
朋友對佢有幾好,比家人還要親。
真係C滾!
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo