自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   11


大宅

積分: 2974


81#
發表於 13-5-19 14:41 |只看該作者

回覆:Shirleyloveyou 的帖子

我c6住台城


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


82#
發表於 13-5-19 14:45 |只看該作者

引用:對

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-19 發表
我好叻呀!




公爵府

積分: 25384


83#
發表於 13-5-19 14:49 |只看該作者

回覆:Babegirl.wanted 的帖子

係咪有羅白立腸?勁正呀


伯爵府

積分: 19313

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 13-5-19 14:59 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我媽咪鄉下系台山广海


【WING】◤[幸福]慢慢接近﹏°我要永遠留不住它〤..╭ 》〃"'。你會為我去學慬 ︴珍惜嗎???↗°° ] || 對你真的.有期望]] ┌我!!!"不管一切**只要有樂怡❤已經心滿意足!!┐期待你快高長大=]


男爵府

積分: 8440


85#
發表於 13-5-19 15:00 |只看該作者

引用:地除

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
地除
哈!呢個我識


伯爵府

積分: 18374


86#
發表於 13-5-19 15:22 |只看該作者

引用:你想番去嗎?我可以幫你問我爸爸

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-19 發表
你想番去嗎?我可以幫你問我爸爸
好呀!些些你


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


87#
發表於 13-5-19 15:52 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我仲識day ka ma個害

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


88#
發表於 13-5-19 15:55 |只看該作者

回覆:qmui 的帖子

騎馬個海

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


89#
發表於 13-5-19 16:04 |只看該作者

回覆:miss0217 的帖子

我c6話好近距條村牛江渣車十分中到

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16528

夏天玩到顛 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


90#
發表於 13-5-19 16:31 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我亞爸亞媽都係台山人呀!哈哈!好多同鄉喎.



當遇到困難的時候

成功就在你的前面


大宅

積分: 2992


91#
發表於 13-5-19 17:35 |只看該作者

引用:我仲識day+ka+ma個害

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
我仲識day ka ma個害
呢句唔出得街喎




男爵府

積分: 7805


92#
發表於 13-5-19 18:06 |只看該作者

回覆:qmui 的帖子

我阿公成日講




大宅

積分: 2346


93#
發表於 13-5-19 19:56 |只看該作者
qmui 發表於 13-5-19 15:52
我仲識day ka ma個害
第一個字錯左 wor~~~ 應該係 " ill " 騎麼過海~~~


大宅

積分: 2346


94#
發表於 13-5-19 20:00 |只看該作者
post 幾張早兩年番去既相各位同鄉睇下!!!


大宅

積分: 2346


95#
發表於 13-5-19 20:02 |只看該作者
上面係水步
呢張係台城


大宅

積分: 2346


96#
發表於 13-5-19 20:07 |只看該作者
本帖最後由 Babegirl.wanted 於 13-5-19 20:09 編輯
miss0217 發表於 13-5-19 03:23
沙湖我知呀,但我無去過,我無攪錯的話沙湖馬坦應該係近開平的(返去最早落車)
沙湖/楊橋






大宅

積分: 2346


97#
發表於 13-5-19 20:13 |只看該作者
styh 發表於 13-5-19 13:37
我媽媽是台山人,我自己是開平赤坎,但從未回過鄉,我聽得明所有的台山話,但不會講,靚妹時同人講過,但給人笑都 ...
hello 赤坎 既朋友~我都去過! 聽講係電影圯去過果度取景~真係好古舊~幾靚既






複式洋房

積分: 379


98#
發表於 13-5-19 20:33 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

台山話我識聽同識講




公爵府

積分: 25384


99#
發表於 13-5-19 21:54 |只看該作者

回覆:qmui 的帖子

爆粗


公爵府

積分: 25384


100#
發表於 13-5-19 22:26 |只看該作者

回覆:ccd2138 的帖子

勁啊我覺得好難


首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo