在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1291


81#
發表於 13-5-29 17:53 |只看該作者
CECIMAN 發表於 13-5-29 17:21
大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~我係公司都勁hea架!!不過我都要做埋admin,人工就萬頭,不過我公司 ...

你份工真係好好福利呀~~~羨慕~~~


子爵府

積分: 14243


82#
發表於 13-5-29 18:55 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

報到。。。
20K。。 囝囝14M。。之前做空姐。。。做左兩年半。呢間公司產假full pay架。


伯爵府

積分: 18922


83#
發表於 13-5-29 20:52 |只看該作者

引用:報到。。。20K。。+囝囝14M。。之前做空姐

原帖由 joetreemo 於 13-05-29 發表
報到。。。
20K。。 囝囝14M。。之前做空姐。。。做左兩年半。呢間公司產假full pay架。
嘩,產假full pay仲一個月20k,好正呀




伯爵府

積分: 18922


84#
發表於 13-5-29 20:53 |只看該作者

引用:我都係admin.+++reception+呀~~不過未做媽

原帖由 希蘇甩 於 13-05-29 發表
我都係admin. + reception 呀~~不過未做媽媽....可唔可以都入黎傾....
當然可以啦





伯爵府

積分: 18922


85#
發表於 13-5-29 20:54 |只看該作者

引用:大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~

原帖由 CECIMAN 於 13-05-29 發表
大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~我係公司都勁hea架!!不過我都要做埋admin,人工就萬頭,不過我公司 ...
我女6個月,阿仔就差不多6歲,因為想多d時間陪佢地,所以對上份工放完產假之後咁岩揾到呢份所以即刻辭職




伯爵府

積分: 18922


86#
發表於 13-5-29 20:55 |只看該作者

引用:大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~

原帖由 CECIMAN 於 13-05-29 發表
大家好~我都係做reception,囡囡都9個月啦~~我係公司都勁hea架!!不過我都要做埋admin,人工就萬頭,不過我公司 ...
超正呀,有得出trip




子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


87#
發表於 13-5-29 21:05 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

原來有咁多幸福既媽媽可以搵到份無咩工作壓力,又悠閒既工。我目標都係5日工,過萬,無咩做個啲,都唔係好高要求姐。點解好似好難搵咁既


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


88#
發表於 13-5-30 09:19 |只看該作者
crazykar0204 發表於 13-5-29 16:26
我果間公司都幾好福利,人工萬三,返5日,大假12日,有醫療!
自己學歷唔高,返工放工準時已經好滿足!
而 ...
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


89#
發表於 13-5-30 13:49 |只看該作者
原來做recept 都可以咁高人工 ~ 睇來我都係時候找過另一份啦


子爵府

積分: 14243


90#
發表於 13-5-30 14:10 |只看該作者
雲媽 發表於 13-5-30 09:19
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...

雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公司Party, Disney, Ocean Park咁, 有時可以買埋平飛比屋企人去.
我Department 個阿Head, 仲有自己人生日就封$300利是。


係產假Full Pay 最好囉...我打算生多個架~


伯爵府

積分: 18922


91#
發表於 13-5-30 14:21 |只看該作者
雲媽 發表於 13-5-30 09:19
我同你差唔多, 萬中, 返5日,9-5:30, 大假14日, 醫療仲幾好...

我都想放5:30呀~ 我公司要我返早15分鐘, 放遲15分鐘, 即係返8點45,收6點15...其實我都唔知點解, 不過我無咩所謂啦, 反正我返工都預早, 但收工我真係勁想有咁早得咁早走, 所以次次15分我就即閃


伯爵府

積分: 18922


92#
發表於 13-5-30 14:24 |只看該作者
joetreemo 發表於 13-5-30 14:10
雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公 ...

好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ 依家萬頭又不太多野做已經好知足喇~ 不過我朋友話高人工果d receptionist多數都做左好耐同埋唔會點走架~


子爵府

積分: 14243


93#
發表於 13-5-30 17:44 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-30 14:24
好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ ...
我做咗兩年半,未有小朋友時就好想做夠兩年就走,生咗阿仔後就唔想走lu。


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


94#
發表於 13-5-30 18:11 |只看該作者

引用:Quote:julieann+發表於+13-5-30+14:24+好正

原帖由 joetreemo 於 13-05-30 發表
我做咗兩年半,未有小朋友時就好想做夠兩年就走,生咗阿仔後就唔想走lu。 ...
你份工好到不得了添啦。醫療包埋老公同仔。我之前機場地勤個時就有。但依家搵個啲都無


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


95#
發表於 13-5-31 16:28 |只看該作者
joetreemo 發表於 13-5-30 14:10
雖然20K, 9-6, 假得12日, 上年開始加多個Birthday Leave.
醫療我覺得一般, 包埋老公同囝囝.
係一年一次公 ...
我醫療都包埋老公同囡囡, 但因為我細公司, 無PARTY...><


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


96#
發表於 13-5-31 16:29 |只看該作者
julieann 發表於 13-5-30 14:24
好正呀, 加加埋埋係勁多benifit呀~ 我都勁想有高少少人工, 不過又驚轉左就無咁hea...所以我都keep住做先~ ...
知足^^


子爵府

積分: 11980


97#
發表於 13-5-31 17:38 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,轉左囉!




禁止訪問

積分: 166


98#
發表於 13-5-31 21:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


99#
發表於 13-5-31 22:11 |只看該作者

引用:我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,

原帖由 hotingmum 於 13-05-31 發表
我上份工又係recep+admin,人工15k我嫌少,轉左囉!
15k都賺少我有12k已經好滿足了


伯爵府

積分: 18922


100#
發表於 13-6-1 06:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hotingmum+於+13-05-31+發表

原帖由 wing421 於 13-05-31 發表
15k都賺少我有12k已經好滿足了
真係唔知原來可以咁高人工,我有萬頭已經好開心喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo