家事百科

跳至

首頁

尾頁
   50


男爵府

積分: 9109

畀面勳章


81#
發表於 13-7-30 17:11 |只看該作者

回覆:dobbybabie 的帖子

很正、我也打算做柜門


大宅

積分: 2116


82#
發表於 13-7-31 07:20 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

可以Share 淘寶買燈Link ma ? 阿囡房個盞唔錯!




伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 13-7-31 09:41 |只看該作者
MrandMrs 發表於 13-7-31 07:20
可以Share 淘寶買燈Link ma ? 阿囡房個盞唔錯!
http://trade.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?spm=a1z09.2.9.81.9Z3EqJ&tradeID=359475569961049

我買左分段, 即係開閉一下會光D,之後再光D個D.....


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 13-7-31 09:42 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

拆左包裝
myphoto.jpg





伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


85#
發表於 13-8-9 15:05 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

本帖最後由 wong2323 於 13-8-28 19:27 編輯

Nxrwxxd 家私
myphoto.jpg


版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!





伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


86#
發表於 13-8-9 15:06 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

女床
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


87#
發表於 13-8-9 15:06 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

衣櫃
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


88#
發表於 13-8-9 15:07 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

窗台床
myphoto.jpg




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


89#
發表於 13-8-9 16:02 |只看該作者

引用:拆左包裝+ +

原帖由 crystalpui 於 13-07-31 發表
拆左包裝





男爵府

積分: 6166


90#
發表於 13-8-11 20:22 |只看該作者
想問下你今次裝修用左幾錢??


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


91#
發表於 13-8-12 14:43 |只看該作者
KAMAI 發表於 13-8-11 20:22
想問下你今次裝修用左幾錢??

所有野加埋30萬到


大宅

積分: 4612


92#
發表於 13-8-13 01:36 |只看該作者

引用:Quote:KAMAI+發表於+13-8-11+20:22+想問下

本帖最後由 wong2323 於 13-8-28 19:30 編輯
原帖由 crystalpui 於 13-08-12 發表
所有野加埋30萬到

浄係Nxrwxxd 埋單幾錢呀?手工/貨品滿意嗎?
Thx





版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


93#
發表於 13-8-13 13:36 |只看該作者
本帖最後由 wong2323 於 13-8-27 20:06 編輯


我做左地台床, 地台, L型衣櫃
子母床
什物櫃
電視櫃
TOTAL連收口,6萬6左右

對於NxRWxxD, 我係十分滿意,
送貨哥哥, 雖然係地圖人,
但有禮貌, 會細心講解

收口哥哥, 做完收口
會幫我清潔埋先走
雖然我都要再覆手做
但如果佢唔幫我清, 我估我有排攪
都係有禮貌

做好後, 我發現櫃身開少左個洞
打上CS, 會安排師傅免費上門開洞

總結, 我覺得一分錢, 一分貨,
NxRWxxD係貴少少, 但有SERVICE,
如果肯俾收口錢, 我覺得成SET野會FIT好多

版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!



大宅

積分: 4612


94#
發表於 13-8-14 01:05 |只看該作者

引用:Quote:哈理+發表於+13-8-13+01:36+浄係Norw

原帖由 crystalpui 於 13-08-13 發表
我做左地台床, 地台, L型衣櫃
子母床
什物櫃
Thanks for share




珍珠宮

積分: 30886

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


95#
發表於 13-8-16 12:36 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


大宅

積分: 3539


96#
發表於 13-8-16 15:54 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


97#
發表於 13-8-16 15:59 |只看該作者
本帖最後由 wong2323 於 13-8-27 20:03 編輯
LittleBallBall 發表於 13-8-16 15:54
回覆 crystalpui 的帖子

我剛打算翻新間小朋友房, 拆入牆柜, 造組合子母床連柜... 你覺得呢間啲家俬質料好 ...

我覺得幾好
不過, 如果要好FIT SIZE, 就要做收口 (我覺得收口都唔平)
但就真係無味,
我唔PM你啦
NxRWxxD好多分店, 北角, 沙田IKEA個商場, 九龍灣
你去行去, 順便睇下其他
唔一定要NxRWxxD,
因為個個要求唔同啦
FYR, 子母床好似要4-5千蚊......問心, 都幾貴

版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!



大宅

積分: 3539


98#
發表於 13-8-16 16:02 |只看該作者
回覆 crystalpui 的帖子

4-5千的子母床算貴架? 因為我真係剛開始打算整, 完全未出去睇價錢.... 有啲價錢做下benchmark再睇會好啲~


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


99#
發表於 13-8-16 16:05 |只看該作者
LittleBallBall 發表於 13-8-16 16:02
回覆 crystalpui 的帖子

4-5千的子母床算貴架? 因為我真係剛開始打算整, 完全未出去睇價錢.... 有啲價錢做 ...
好多地方都係2千幾....哈哈
你去海馬睇下
不過唔靚


別墅

積分: 594


100#
發表於 13-8-21 00:37 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

請問你個開放式廚房用咩電磁爐同抽油煙機??


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo