美容扮靚

跳至

首頁
34567...85

尾頁
   537


珍珠宮

積分: 32879


81#
發表於 13-6-13 11:04 |只看該作者
cmary234 發表於 13-6-13 11:01
不過可以用好耐,貴買平用啦

我唔捨得呀


大宅

積分: 1809


82#
發表於 13-6-13 12:39 |只看該作者

引用:見到呢個post+實在太好喇,我都係啱啱先試

原帖由 是因 於 13-06-13 發表
見到呢個post 實在太好喇,我都係啱啱先試用 whoo,
秘貼真係好正,第一晚爽膚前用左成包循環sample 按摩至 ...
我都有興趣,不過未識g,一齊share買呀


大宅

積分: 4605


83#
發表於 13-6-13 13:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+13-06-13+發表見到呢

原帖由 SlowPig 於 13-06-13 發表
我都有興趣,不過未識g,一齊share買呀
我都想買,可以一齊share買嘛?


大宅

積分: 1130


84#
發表於 13-6-13 15:57 |只看該作者

回覆:vickylpy2 的帖子

好清楚!真糸多謝咁有heart既JM

點評

Catsan    發表於 13-6-14 13:20


男爵府

積分: 7972

2024年龍年勳章


85#
發表於 13-6-13 16:12 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 12 Jun)

要買就快,啲sample好快比人掃貨!好似我尋晩睇中面頸anti-wrinkle sample,轉頭已經sold out



點評

Catsan  係囉!!果間有英文名既SHOP成日都改數量, 一係SOLD OUT  發表於 13-6-14 13:21


男爵府

積分: 7972

2024年龍年勳章


86#
發表於 13-6-13 16:19 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 12 Jun)

我尋晩order,今日下午已出貨去warehouse la! 我以前只g 雪花秀,都冇咁快!




大宅

積分: 4404

熱血金章 玩具勳章 hashtag影視迷勳章


87#
發表於 13-6-13 19:58 |只看該作者
其實我都有好興趣買..不過我唔識g..


大宅

積分: 1126


88#
發表於 13-6-13 20:18 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 12 Jun)

我都想搵人share 下


伯爵府

積分: 16700

2018母親節勳章


89#
發表於 13-6-13 20:26 |只看該作者
我都想呀!我眼袋又深又大,亞媽生成,冇計。但係都想揾隻有效嘅眼霜。唔知華泫啱唔啱我呢?同埋whoo係咪冇眼嘅精華㗎?

點評

Catsan  要等其他JM答你, 因為我只知華絃淡紋, 我都想搵淡黑眼圈~~好深呀!  發表於 13-6-14 13:22


男爵府

積分: 6487


90#
發表於 13-6-13 20:32 |只看該作者

引用:我都想呀!我眼袋又深又大,亞媽生成,冇計

原帖由 etoile 於 13-06-13 發表
我都想呀!我眼袋又深又大,亞媽生成,冇計。但係都想揾隻有效嘅眼霜。唔知華泫啱唔啱我呢?同埋whoo係咪冇 ...
你可以試華炫眼霜但冇精華




大宅

積分: 3032


91#
發表於 13-6-13 21:30 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 12 Jun)

本帖最後由 Catsan 於 13-6-20 19:19 編輯



伯爵府

積分: 16700

2018母親節勳章


92#
發表於 13-6-13 21:49 |只看該作者
回覆 Corney619 的帖子

咁就要試試。thank you!


男爵府

積分: 5029


93#
發表於 13-6-13 23:02 |只看該作者


大宅

積分: 3783


94#
發表於 13-6-13 23:08 |只看該作者

引用:我都有野想g,有冇人搭單?

原帖由 Catsan 於 13-06-13 發表
我都有野想g,有冇人搭單?
我有呀!想買還幼和華炫眼霜




珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 13-6-13 23:33 |只看該作者

引用:我都有野想g,有冇人搭單?

原帖由 Catsan 於 13-06-13 發表
我都有野想g,有冇人搭單?
我有好多野想買


子爵府

積分: 11813


96#
發表於 13-6-14 00:45 |只看該作者

引用:我都有野想g,有冇人搭單?

本帖最後由 是因 於 13-6-14 01:29 編輯
原帖由 Catsan 於 13-06-13 發表
我都有野想g,有冇人搭單?


想問下,之前有人話懷疑Y 拍有一間賣流野,有人知邊間嗎??

同埋我上次搭朋友Y 拍,
還幼,$220 / 8 粒,比起 G ,抵嗎?


子爵府

積分: 11813


97#
發表於 13-6-14 00:50 |只看該作者

引用:Quote:是因+發表於+13-6-13+08:00+見到呢個

原帖由 小草王道 於 13-06-13 發表
我都想g, 重學緊點g呀, 我想買拱辰享sleeping mask, 同埋佢支精華, 我尋晚開始正式用whoo. 超正

...
我都覺 G 好難,仲未攪清,如果你地有人攪得掂,預埋我呀


大宅

積分: 3032


98#
發表於 13-6-14 01:25 |只看該作者

引用:好清楚!真糸多謝咁有heart既JM

原帖由 beautyhar 於 13-06-13 發表
好清楚!真糸多謝咁有heart既JM
哈哈,只係見好多post講whoo, 諗諗下問題離不開果幾個,咁不如習中討論,我有時間會update返去#1


男爵府

積分: 5119


99#
發表於 13-6-14 01:45 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 12 Jun)

請問喱隻秘貼係爽膚前定後?
1371145676344.jpg


男爵府

積分: 6487


100#
發表於 13-6-14 01:47 |只看該作者

引用:請問喱隻秘貼係爽膚前定後?+

原帖由 yammi212 於 13-06-14 發表
請問喱隻秘貼係爽膚前定後?
後用




首頁
34567...85

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo