自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


81#
發表於 13-6-17 23:47 |只看該作者

回覆:Vinccy 的帖子

正是我所想


珍珠宮

積分: 30270

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 笑得好勳章


82#
發表於 13-6-17 23:47 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我老公也會這樣!我會嬲架




子爵府

積分: 10470


83#
發表於 13-6-17 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycwl+於+13-06-17+發表我係

原帖由 chan_chi_mun 於 13-06-17 發表
邊個話“女人都是咁”?你係咁唔代表所有女人都是咁,起碼我唔係,最唔鐘意人口不對心,你老公都係因為你嗰 ...
冇錯,成日口不對心,要人估你想點其實好累 老公認錯好可能都係因為佢鍚你,唔想你嬲,但係其實你自己都要反思一下下次係咪要坦白講出自己想點。


禁止訪問

積分: 80247


84#
發表於 13-6-17 23:52 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25507


85#
發表於 13-6-17 23:54 |只看該作者
正一無理取鬧,又係你自己話好,之後又嬲人,無野呀?
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


子爵府

積分: 10470


86#
發表於 13-6-17 23:55 |只看該作者

引用:其實.....真心想問.你地沒有對老公這樣的嗎

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
其實.....真心想問.

你地沒有對老公這樣的嗎?
其實會唔會係你單方面覺呢d叫情趣?


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


87#
發表於 13-6-17 23:55 |只看該作者
你話好佢咪行囉 係你自己講一樣做一樣仲要嬲佢成日 唔係呀嘛


子爵府

積分: 10496


88#
發表於 13-6-17 23:55 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

係呢件事上,樓主好似少器左d

但另一邊箱,樓主c6都好怪,咁趕,仲要5接電話,好似有d嘢


伯爵府

積分: 16691

畀面勳章


89#
發表於 13-6-17 23:58 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你想早定遲出門口咪講定個時間囉,唔會知你幾時裝好身,拎手袋係唔係即時可以出門口架嘛。
我好怕等人出門口


別墅

積分: 976


90#
發表於 13-6-17 23:59 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

照咁睇係你or gor,唔怪得你老公喎




珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


91#
發表於 13-6-18 00:02 |只看該作者

回覆:alik 的帖子




珍珠宮

積分: 33628

BK Milk勳章


92#
發表於 13-6-18 00:03 |只看該作者

回覆:alik 的帖子




子爵府

積分: 10470


93#
發表於 13-6-18 00:03 |只看該作者

引用:看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係

原帖由 Superman-GF 於 13-06-17 發表
看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係咁嘅人,口不對心,要人估,借故發難,要攞彩,要人氹,得得戚戚 ...
同意。唔好以為男人會永遠甘心比你食住。佢遇到個溫柔體貼就好高危。其實做所有野前試下企係人地角度諗下,就唔會咁野蠻 。


子爵府

積分: 10470


94#
發表於 13-6-18 00:04 |只看該作者

引用:看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係

原帖由 Superman-GF 於 13-06-17 發表
看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係咁嘅人,口不對心,要人估,借故發難,要攞彩,要人氹,得得戚戚 ...
agree 唔好以為男人會永遠甘心比你食住。佢遇到個溫柔體貼就好高危。其實做所有野前試下企係人地角度諗下,就唔會咁野蠻 。


禁止訪問

積分: 80247


95#
發表於 13-6-18 00:06 |只看該作者

引用:其實.....真心想問.你地沒有對老公這樣的嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20025


96#
發表於 13-6-18 00:16 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-6-17 23:52
看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係咁嘅人,口不對心,要人估,借故發難,要攞彩,要人氹,得得戚戚 ...
唔係恰到老公戚D,我都唔係要攞彩,不過要人氹係真的,你不要老公氹你嗎?


侯爵府

積分: 20025


97#
發表於 13-6-18 00:17 |只看該作者
jasul 發表於 13-6-17 23:55
係呢件事上,樓主好似少器左d

但另一邊箱,樓主c6都好怪,咁趕,仲要5接電話,好似有d嘢


侯爵府

積分: 20025


98#
發表於 13-6-18 00:18 |只看該作者
Superman-GF 發表於 13-6-18 00:06
情趣?你都幾趣緻!唔信會有男人覺得係情趣。好唔成熟呀
我想信有細心/照顧老婆的男人不會發生今天早上的事,因為我認識一個咁既人地老公,不過我老公唔係.

點評

WChan  人比人比死人!! 每個人都有優點同缺點!!  發表於 13-6-18 15:25


公爵府

積分: 27198

最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 畀面勳章


99#
發表於 13-6-18 00:26 |只看該作者

引用:看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係

原帖由 Superman-GF 於 13-06-17 發表
看你好得戚下喎。恰到老公威啲?我阿媽又係咁嘅人,口不對心,要人估,借故發難,要攞彩,要人氹,得得戚戚 ...
同意!
樓主都幾




大宅

積分: 1669

畀面勳章


100#
發表於 13-6-18 00:29 |只看該作者
Gee! 發表於 13-6-18 00:04
agree 唔好以為男人會永遠甘心比你食住。佢遇到個溫柔體貼就好高危。其實做所有野前試下企係人地角度諗下, ...
Fully agree, 睇下得戚得幾耐,我見好多好老公有小三都係就到個老婆過晒龍,個老婆變左生番,成日無理取鬧,突然遇到個溫柔體貼嘅就立刻撻著。當然C6有小三係唔啱,但家有何東獅又真係好難頂。通常忍你十年八年等你開始人老珠黃嘅時候就黎料。
我唔覺得呢啲係情趣,只會係不斷扣分,情趣乜唔係做啲野令大家開心咩?如果呢啲都叫情趣就真係多謝夾盛惠,我真係唔想要。

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo