自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26304

睛靈勳章


81#
發表於 13-6-22 02:36 |只看該作者
idonno 發表於 13-6-21 19:23
呢條橋真係打不死,10年前已經有

2x年前已經有


公爵府

積分: 25384


82#
發表於 13-6-22 02:36 |只看該作者

引用:我又係,嗰d阿姐好煩,最憎佢地喺我行緊時

原帖由 Starjennie 於 13-06-21 發表
我又係,嗰d阿姐好煩,最憎佢地喺我行緊時拍我膊頭!
比著我可能好大力發開佢手,問;咩事呀你


大宅

積分: 4381


83#
發表於 13-6-22 02:56 |只看該作者

回覆:Starjennie 的帖子

個條女人拍左我兩次,第一次勁白痴同佢講左幾句,第二次我同c6鬧分手,一放工出鋪頭拍我,我即怒睥佢,已經心情唔好仲搞我


男爵府

積分: 8594


84#
發表於 13-6-22 03:05 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

話說好多年前我仲係妹妹仔時,每次經過都會俾個女人問。我知道係騙子,但實在太好奇佢想sell咩,於是決定深入虎穴,扮落搭繼續同佢吹。佢話公司想搵好似我身型既part-time model 幫佢地試衫,問我有冇興趣,有$280-$500/hr,我繼續扮有興趣跟左佢上去所謂的公司,然後偷偷地用hand free 打俾當時既男友等佢聽住整過過程。

上到去,見到一個好普通但冇職員既office ,地上一箱箱衫,場景好逼真好似真係成衣公司咁。跟住有人遞張form俾我好似見工咁,我除左真名同身份證既資料係真既之外,其他都老作。填好後就叫我等一陣,話老闆會同我casting (我當時心諗,呢個局都做得幾認真,唔知呃到幾多人呢?) 之後一個中年女人同我傾,介紹佢地公司係做咩衫既,又俾啲中年阿蟬著住佢地啲衫做model 影既相俾我睇。講到咁上下見我落搭就開始黎料,先批評我唔識化妝,今日個妝錯晒,再批評我頭髮,話我唔識造型(小姐,我負離子長直髮你想我咩造型出街呢?),最後再批評我皮膚差。之後就話佢公司既model 接job前都會幫襯返公司指定既美容院化妝set頭,每次$800(你唔好去搶?)話係用名牌化妝品,唔同出面啲cheap 野,絕對物超所值,影幾個鐘條數都返返黎。仲話啲model 幫襯開都好熟知道係靚野,個個都喺果度做埋facial 將自己扮得最靚先開工。而因為啲相係要sell去外國,國際性生意,所以一定唔可以馬虎求其,化妝set頭一定要指定果間美容院。(呢個時候電話中既男友已經笑到收唔到聲兼開始冇耐性,叫我快啲收佢皮)。

於是我開始吹神上身,我話:下,一定要幫襯佢化妝set頭既咩?我自己都學化妝畢左業,我宜家喺tbb 幫artist 化妝架bor ,咁都仲唔夠pro呀?

佢窒左一野,跟住話:我地要跟返客人要求既standard ,佢指定要呢間化妝,我地就要跟佢指示。

我話:但我真係覺得自己化得好靚喎,不如我試一次俾你睇,我幫你化丫。

佢堅持,仲話如果我嫌貴可以同美容院傾下俾折我,join十萬蚊package 可以用15萬……

聽到呢度,男朋友已經嚴重冇耐性,而我又開始肚餓想快啲join返男友去食飯,所以我決定收手唔玩了,就話:其實,我係xx雜誌記者,今日放蛇黎呢度係想了解下呢度既工作環境然後出返篇荀job推介。唔知x小姐你方唔方便接受採訪呢?(我一邊拎個電話出黎扮影佢相)

點知佢就突然發爛話:冇呀冇呀,唔駛你推介呀,走走走,我唔做採訪呀!

跟住我就成功安全甩身,繼續當晚同男友既行程。



男爵府

積分: 7371


85#
發表於 13-6-22 03:21 |只看該作者
20年前有, 呢幾年我若有幸遇到都只會講句: "死開啦"


伯爵府

積分: 19914


86#
發表於 13-6-22 03:37 |只看該作者
小瑩與小熊 發表於 13-6-21 12:19
去親尖沙咀
梗有人問我"係咪著中碼衫"
頭先又問我
我答佢我著開加細碼架喎!
你而家係咪話我月巴呀!
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


87#
發表於 13-6-22 06:06 |只看該作者
十幾年前試過兩次,一次係尖沙咀,一次係TIMES SQUARE,第二次我上咗去度身,唔係做MODEL,係試佢哋公司出口既成衣,度完身我走咗,隔咗一個鐘打黎問我有無興趣做PART-TIME試身,我話已經過緊海,同埋時間唔多啱,所以拒絕咗


男爵府

積分: 6453


88#
發表於 13-6-22 06:40 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

我以前日日都系尖沙咀,未遇過


珍珠宮

積分: 34871


89#
發表於 13-6-22 09:05 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

咁多年仲用呢d問題


大宅

積分: 1949


90#
發表於 13-6-22 09:11 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

同一條街會有幾個,試過一次係頭尾兩段路俾2個人分別問!

警訊都做過啦,唔知點解仲會有人上當




侯爵府

積分: 20347


91#
發表於 13-6-22 09:12 |只看該作者
未遇過(可能一睇就知我係大碼,呃唔到我)


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


92#
發表於 13-6-22 09:13 |只看該作者

回覆:去親尖沙咀,梗有人問我"係咪著中碼衫"

我都遇過,即閃:;pppp:


水晶宮

積分: 57572


93#
發表於 13-6-22 09:26 |只看該作者
N 年前我都試過比人問係咪著中碼衫
個女人好明顯係鄉音未除既 b6
講咩 : 我地係 "加盟" 公司架....
我話 : 咩加盟公司呀?
諗咗一陣先知佢話 Garment 公司
跟住無理佢即走 mouth:

又有一次有人拍我問我
我即時用手遮掩口鼻走人
怕同佢面對面時佢會噴我迷暈煙


子爵府

積分: 13014


94#
發表於 13-6-22 09:31 |只看該作者

回覆:ditochan 的帖子

成日都有呢d美容公司詐騙案


子爵府

積分: 10053

BK Milk勳章


95#
發表於 13-6-22 22:49 |只看該作者
幾年前都有,一定仲有人上當

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo