自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 11520


81#
發表於 13-6-29 13:56 |只看該作者
整容樣:;pppp:


子爵府

積分: 14205


82#
發表於 13-6-29 13:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+13-06-29+發表

原帖由 Elefant老婆 於 13-06-29 發表
誇張版
岑應幾靚啵


男爵府

積分: 9322


83#
發表於 13-6-29 14:00 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,講到好似真係有咁。。好似比較靚既就一定係整容咁。。化妝都可以令好多人變靚。。即使有,又冇得罪人。。。點解要用唔知既野去自己主觀下定論呢。。
就係呢啲乜都要講既心態,要批評人既心態好唔健康。。大家識話sharon批評人唔岩,但而家又做返同一樣野。。。

點評

jump.jump  講得好!  發表於 13-6-30 10:09


珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 13-6-29 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elefant老婆+於+13-06-29+發

原帖由 cmary234 於 13-06-29 發表
岑應幾靚啵
對眼整得幾靚。





珍珠宮

積分: 37317

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


85#
發表於 13-6-29 14:03 |只看該作者

引用:唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,

原帖由 EliseElise 於 13-06-29 發表
唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,講到好似真係有咁。。好似比較靚既就一定係整容咁。。化妝都可以 ...
依家整容好普遍啦。




禁止訪問

積分: 67524


86#
發表於 13-6-29 14:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9322


87#
發表於 13-6-29 14:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EliseElise+於+13-06-29+發表

原帖由 Elefant老婆 於 13-06-29 發表
依家整容好普遍啦。
但係啲回覆完全唔係覺得普通,勁mean...唔明點解地話r 又唔得,自己又可以咁批評人


大宅

積分: 3455


88#
發表於 13-6-29 14:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Elefant老婆+於+13-06-29+發

原帖由 cmary234 於 13-06-29 發表
岑應幾靚啵
岑應都係再造人!


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


89#
發表於 13-6-29 14:12 |只看該作者

引用:唔覺,+我仲覺得佢好白淨,係笑戈時d牙肉唔

原帖由 肥妹心 於 13-06-28 發表
唔覺, 我仲覺得佢好白淨,係笑戈時d牙肉唔靚啫
Yes,佢係白,唔係膠




男爵府

積分: 5366


90#
發表於 13-6-29 14:15 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

膠樣,包括岑應,一睇就知


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


91#
發表於 13-6-29 14:30 |只看該作者
臉膠, 胸膠
BK の 會員
Merry X'mas!!!


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


92#
發表於 13-6-29 14:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+13-06-29+發表有無

原帖由 Elefant老婆 於 13-06-29 發表
祖兒整咗啦,已經無咁明顯(楊怡都係)大牙肉有得攪,箍牙落骨釘扯返副牙上去。



...
幾年前有個大陸節目, 個化妝師爆早兒整容唔係留學, 重要失敗咗, 睇到我同c6都0曬咀。。。講廣東話, 重要講2次


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


93#
發表於 13-6-29 14:41 |只看該作者

回覆:覺唔覺W個樣好膠?

得21歲咋!唔洗整啊〜




子爵府

積分: 10021


94#
發表於 13-6-29 14:43 |只看該作者

引用:唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,

原帖由 EliseElise 於 13-06-29 發表
唔覺。。。其實唔知有冇既唔好拎黎咁講啦,講到好似真係有咁。。好似比較靚既就一定係整容咁。。化妝都可以 ...
同意。一開始我就同老公講呢個實win。不過老公就話佢個樣好假。我先知男仔吾一定鐘意靚模樣。但我自己就鐘意呢d 樣。但佢吾算靚。只係比其他參賽者有氣質d 。如果有整。點解吾整下棚牙同個咀。化妝都可以令人靚。我都識得有個女仔佢無整架。但塊面都好似打針咁膠。但佢無喎。有時欣賞下人的優點。另外。佢比人恰果隻我都覺有公主病果個係v 同s。而佢做返自己姐。如果扮可憐就咩聲都吾出啦。即喊囉。


侯爵府

積分: 22751


95#
發表於 13-6-29 15:19 |只看該作者
之前好似有個BK JM話係佢中學同學,重話佢個樣無乜點變喎。
其實會唔會佢唔係100%中國人?


子爵府

積分: 12826


96#
發表於 13-6-29 16:00 |只看該作者
似整容樣,但有無整就唔知!!


伯爵府

積分: 19996


97#
發表於 13-6-29 16:04 |只看該作者

引用:其實我第一眼望已經覺得佢整左容 +

原帖由 Justforyouss 於 13-06-28 發表
其實我第一眼望已經覺得佢整左容
x2




伯爵府

積分: 19996


98#
發表於 13-6-29 16:06 |只看該作者

引用:第1眼望已經即同c6講,嘩成個樣整出黎個喎

原帖由 ELSA927 於 13-06-29 發表
第1眼望已經即同c6講,嘩成個樣整出黎個喎,好假,但c6話吾識睇吾覺
d男人成日吾識分,所以成日比呢d整容女呃左我c6都吾識分




翡翠宮

積分: 75393


99#
發表於 13-6-29 16:09 |只看該作者

引用:我老公話佢好似人妖 +

原帖由 talkative 於 13-06-29 發表
我老公話佢好似人妖
咁又5似


珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


100#
發表於 13-6-29 16:12 |只看該作者
yunyan 發表於 13-6-29 13:51
佢個胸先唔自然呀
係架, 個人甘瘦, 個波大到呢!!~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo