懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   10


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


81#
發表於 13-7-19 14:25 |只看該作者

引用:Quote:viva4ever+發表於+13-7-19+04:33+Spa

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26525


82#
發表於 13-7-19 14:45 |只看該作者
Lululuk 發表於 13-7-19 14:08
如果我無車, 我都會坐 MTR 都唔會手抱 NB 坐的士 ....

因為好多的士司機都係"飛車一族", 睇你 ...
agree,我覺得的士可以話係最危險既public transport(我覺得小巴都好佢少少),為左bb安全,唔自己渣車的話我都情願行路/搭mtr,even巴士都覺得安全d,點都唔會搭的士


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


83#
發表於 13-7-19 15:44 |只看該作者
viva4ever 發表於 13-7-19 14:25
我係日本買,叫屋企人船運返嚟,因為月尾我屋企人有貨返嚟香港
如果你有興趣,可以幫你買,有3個色,made ...

原來係咁~唔該曬你先呀,因為我EDD係出年,所以就算買都想年尾或者出年年頭先呀~(費事擺係屋企太耐啦~間屋唔大) ANYWAY,多謝你介紹呀~我到時再研究下點買先~


子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


84#
發表於 13-7-19 15:49 |只看該作者
muffinmama 發表於 13-7-19 13:08
我係美國住,呢度有一種叫做convertible car seat,nb係向後同教到平放的,大d就可坐直同向前用到65-70Ib。 ...

咦!你又講得岩喎!真係醒唔起D膠日日曬會老化 我大仔依家用緊果個CAR SEAT都係買2手架~1歲坐到依家4歲LU~(應該要換CAR SEAT架喇) 唔知一般CAR SEAT正常壽命有幾長呢~?


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


85#
發表於 13-7-19 15:51 |只看該作者

引用:Quote:viva4ever+發表於+13-7-19+14:25+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 487


86#
發表於 13-7-19 17:18 |只看該作者
mochapig 發表於 13-7-18 03:40
我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院都坐car seat,訓得勁舒服又安全,我晤會為果幾千蚊car seat錢而 ...
咁冇車個D點算? 叫架的士一定要有CAR SEAT!!! 手抱個D好大問題????
其實比意見, 大家唔同, 你有你睇法, 人地都有人地睇法........

你地講到有車有CAR SEAT, 出街坐車就最安全, 人地冇車個D咁D...


比D尊重. 唔同意都唔好認為全世界都只有你ARM曬........


複式洋房

積分: 487


87#
發表於 13-7-19 17:28 |只看該作者
Mrslot 發表於 13-7-19 14:45
agree,我覺得的士可以話係最危險既public transport(我覺得小巴都好佢少少),為左bb安全,唔自己渣車的 ...
如果你係仁安, 養和....同個老婆ARM ARM生完, 同佢講坐叮叮, 再轉地鐡....轉3次車.....真係得??

的士有好有唔好....有D唔收你BB車費用, 有D收你BB車費用. 坦白講, 如果咩都要驚, 我諗你只有在家.

出街我地自己一定要小心, 你上到的士都要同佢講開慢D, 唔急GE. 佢唔LIKE, 就唔坐. 而唔係, 佢開快, 你自己心度講:有冇攪錯.

的士係咁, 連大人自己都唔應該坐, 因意外一次已經夠, 但用得著這樣嗎?

你同BB去健康院, 覆診, BB有咩唔舒服, 最快都係的士, 唔同佢地唔舒服, 都要巴士轉地鐡?



複式洋房

積分: 487


88#
發表於 13-7-19 17:30 |只看該作者
Sicitsoi 發表於 13-7-19 00:21
我係凈搭地鐵同行路
妳ARM ARM生完, 接BB回家, 可以行去地鐡站? 再慢慢搭車回家?
如果真係, 勁........


公爵府

積分: 26525


89#
發表於 13-7-19 17:34 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+14:45+agree

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
如果你係仁安, 養和....同個老婆ARM ARM生完, 同佢講坐叮叮, 再轉地鐡....轉3次車.....真係得??

的士有好 ...
我就一定唔坐的士,當然好多人覺得冇所謂啦,我都係講自己既睇法同做法啫




複式洋房

積分: 487


90#
發表於 13-7-19 17:40 |只看該作者
Mrslot 發表於 13-7-19 17:34
我就一定唔坐的士,當然好多人覺得冇所謂啦,我都係講自己既睇法同做法啫



...
唔好唔會, 冇意冒犯.
我只想講, 有車的人有佢的方便, 冇車的人有佢地方法. 但講到人地搭的士手抱係害人, 呢點就係問題.

表達你要尊重, 而唔係一開口就話人害人.


公爵府

積分: 26525


91#
發表於 13-7-19 17:46 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+14:45+agree

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
如果你係仁安, 養和....同個老婆ARM ARM生完, 同佢講坐叮叮, 再轉地鐡....轉3次車.....真係得??

的士有好 ...
Btw我真係為左唔想搭的士又費事c6要成日平日車我地而冇去過健康院,去一間walking distance既clinic 打針,我認我係超怕的士(因大肚時坐過叫左佢慢d都係亂黎,唔通即刻落車?真係度度都方便落車?落左車又一定等到第2架?另一次坐自己車迴旋架的士夾硬插入黎差少少攔腰比佢撞,當時個肚8個月擔心死,重有好多次其他經歷)我真係好討厭d的士妄顧他人安全




公爵府

積分: 26525


92#
發表於 13-7-19 17:49 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+17:34+我就一

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
唔好唔會, 冇意冒犯.
我只想講, 有車的人有佢的方便, 冇車的人有佢地方法. 但講到人地搭的士手抱係害人, ...
我冇講過咩害人喎,你唔好屈我




公爵府

積分: 26525


93#
發表於 13-7-19 17:58 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+17:34+我就一

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
唔好唔會, 冇意冒犯.
我只想講, 有車的人有佢的方便, 冇車的人有佢地方法. 但講到人地搭的士手抱係害人, ...
我覺得你呢句「唔係一開口就話人害人. 」好侮辱,令我覺得好uncomfortable




大宅

積分: 1859


94#
發表於 13-7-19 20:08 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

其實所謂意外,即係意料之外,每日嘅生活都有機會發生,只係大家點儘量避免,例如: 經常都有人因高空擲物而受傷,大家抱住BB係咪要儘量行有簷蓬地方?
有人話要,有人話多餘,不過我覺得避到就儘量避,而每個人的情況都唔同,不用太敏感。


男爵府

積分: 7119


95#
發表於 13-7-19 21:15 |只看該作者

引用:Quote:Mrslot+發表於+13-7-19+17:34+我就一

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
唔好唔會, 冇意冒犯.
我只想講, 有車的人有佢的方便, 冇車的人有佢地方法. 但講到人地搭的士手抱係害人, ...
我哋係話"有carseat比冇carseat安全"。

呢向說話你反對嗎?定係自己敏感咗。




男爵府

積分: 7119


96#
發表於 13-7-19 21:18 |只看該作者

引用:Quote:Sicitsoi+發表於+13-7-19+00:21+我係

原帖由 deechai 於 13-07-19 發表
妳ARM ARM生完, 接BB回家, 可以行去地鐡站? 再慢慢搭車回家?
如果真係, 勁........
...
我冇喺香港生,所以唔知出院我點做。但我帶bb反香港只會搭地鐵同行路。




侯爵府

積分: 21011


97#
發表於 13-7-19 21:53 |只看該作者
我老公直將個CAR SEAT 拆出黎變手提籃, 拎埋上去醫院接BB, 仲比姑娘笑.


大宅

積分: 1675


98#
發表於 13-7-19 21:59 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

其實樓主開呢個帖,係問(佢哋係有揸車)洗唔洗買返張初生car seat俾頭一年用,唔係問有無揸車人士都是否需要買 car seat

有車人士如覺得頭一年好少用,覺得手抱都好安全而唔買,我會叫佢哋諗清楚,養得起車就唔好慳個千幾二千。

根本唔存在話唔揸車家庭嘅BB 條命係賤啲呢個立論,大家無謂傷和氣,和諧啲啦!




男爵府

積分: 7217


99#
發表於 13-7-19 22:04 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

我出院嗰日係全年最凍嘅一日,喺荃灣港安生完,無私家車接我!唔通我真係行落山去再轉地鐵或等巴士咩?!
我覺得因人而異,唔好講得太絶囉!有D說話會比人感覺好難hum!




男爵府

積分: 7353


100#
發表於 13-7-19 22:34 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

我沒有私家車,出院個時我父母同老公來接我坐的士回家,我媽抱bb坐在我和我爸中間,由E院回家約十分鐘車程


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo