夫婦情感

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   5


大宅

積分: 1309


81#
發表於 13-9-14 20:36 |只看該作者
CMChan1 發表於 13-9-14 16:10
係呀,c9唔比,唯有食自己。厘埋打飛機。
正常呀,有邊個男人唔打飛機,就算結左婚或有固定性伴都會啦...


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


82#
發表於 13-9-14 21:20 |只看該作者
結婚頭幾年一星期2次, 逢星期三/六, 跟住幾年一星期一次, 再跟住一個月都冇一次, 而家一年都冇一次, 對上一次係上年復活節前...
我諗大家都對對方冇興趣啩, 我冇第二個, 至於佢有冇出去偷食, 我就唔知, 也都唔想知
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


男爵府

積分: 7060


83#
發表於 13-9-14 21:51 |只看該作者
拍拖以嚟都係一個月一兩次,

而家有左就一兩個月一次

希望生完會好番啲
<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 3603


84#
發表於 13-9-14 22:14 |只看該作者
aster162 發表於 13-9-14 20:36
正常呀,有邊個男人唔打飛機,就算結左婚或有固定性伴都會啦...
係架,有需要麻!


大宅

積分: 3603


85#
發表於 13-9-14 22:16 |只看該作者
mim 發表於 13-9-14 21:20
結婚頭幾年一星期2次, 逢星期三/六, 跟住幾年一星期一次, 再跟住一個月都冇一次, 而家一年都冇一次, 對上一 ...
你都好慘,定係其實你冇需要?


洋房

積分: 90


86#
發表於 13-9-15 07:33 |只看該作者

回覆:CMChan1 的帖子

同道中人, 次次都話無mood, 真係想我去叫g 嗎?


別墅

積分: 743

畀面勳章


87#
發表於 13-9-15 07:43 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我C9都成日唔想,但見佢最近都努力"就"我,有時見佢太累都由佢訓算了!始終呢d野要兩人同步先ok!如果佢唔想我打飛機重enjoy!
我都接受唔到性生活少左,但佢生理係咁,佢係我老婆呢d一定要接受!




男爵府

積分: 5183


88#
發表於 13-9-15 09:58 |只看該作者
本帖最後由 Nicky1129 於 13-9-15 10:02 編輯

幾年以來 一星期最小兩三次 有時日日攪 我地星期六日放假時 有時會一日攪兩次tim
我知c6有時都會打機機 但係佢都仍然成日攪我 我好enjoy㗎 我同老公都係好鍾意攪嘢嘅人所以好夾~

不過c6成日笑我大食
……


大宅

積分: 3603


89#
發表於 13-9-15 12:07 |只看該作者
Nicky1129 發表於 13-9-15 09:58
幾年以來 一星期最小兩三次 有時日日攪 我地星期六日放假時 有時會一日攪兩次tim
我知c6有時都會打機機 ...
你地就好啦!


洋房

積分: 43


90#
發表於 13-10-8 19:59 |只看該作者
一星期最小兩三次


大宅

積分: 1417


91#
發表於 13-10-8 21:49 |只看該作者
cowcowchu 發表於 13-7-24 01:00
其實返工放工後好累,有時都有心無力
其實真係想問下D男人,乜四十未到會因為放工好累而有心無力咩?


別墅

積分: 641


92#
發表於 13-10-8 23:16 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

我同c6結婚前一星期都有1-2次'結婚後有埋bb就一個月都唔知有無2-3次!老公都係25歲咋佢話反工辛苦啲精力都俾晒老闆“咁佢咁講我都唔想再傾落去'有時都覺得有啲悶'但又會覺得佢做野搵錢係真係辛苦'唔想俾壓力佢!


別墅

積分: 641


93#
發表於 13-10-8 23:17 |只看該作者

回覆:ay9566 的帖子

會'我c6一掂到張床就即刻瞓著'


複式洋房

積分: 182


94#
發表於 13-10-16 18:56 |只看該作者
拍拖加結婚八年、無bb時密地、有bb後平均两個月一次

點評

19811127cw  有同感啊好伤心啊  發表於 13-11-26 01:35


大宅

積分: 1327


95#
發表於 13-10-20 02:00 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

一星期都無一次,我有時想要,主動攪c6,佢都唔我,灰晒




別墅

積分: 662


96#
發表於 13-10-20 02:13 |只看該作者

引用:結婚四年一星期做五六次左右,有左大女就一

原帖由 karen518 於 13-07-30 發表
結婚四年一星期做五六次左右,有左大女就一星期三次,臨生前一日都做。。而家陀緊細仔下個月生都係一星期三 ...
哇! 好厲害


別墅

積分: 662


97#
發表於 13-10-20 02:19 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

次數幾多,真係好睇男人有幾需索。我想一星期兩次,但男人唔得就係唔得囉! :pppp:


大宅

積分: 1319


98#
發表於 13-10-20 03:06 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

拍拖婚後都係一星期一次,不過宜家有左BB之後就lu


子爵府

積分: 10932


99#
發表於 13-10-20 13:59 |只看該作者

引用:Quote:CMChan1+發表於+13-9-14+15:13+都叫

原帖由 aster162 於 13-09-14 發表
半年先一次????? 生秀啦



子爵府

積分: 10932


100#
發表於 13-10-20 14:00 |只看該作者

回覆:jm們同c6幾耐ml次?

訓埋就會做,最少兩日一次


首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo