自由講場

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   4


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


81#
發表於 13-7-26 16:40 |只看該作者
你老公都好怕醜下woo


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 13-7-26 16:47 |只看該作者
本帖最後由 good_pig 於 13-7-26 16:47 編輯

用呢個啦
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dynappmics.getoffminibus&hl=zh_TW

http://www.youtube.com/watch?v=9gLjz0JXlvU


點評

missyoumum  都係要大聲播。不如自己叫落車。播出來咪仲怪  發表於 13-7-26 17:40
超級特務    發表於 13-7-26 17:17
Catrabbitc    發表於 13-7-26 16:47


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 13-7-26 16:49 |只看該作者
cecilofai2013 發表於 13-7-26 15:57
我有個朋友仔佢係囉,佢情願過站行返轉頭都唔敢嗌C機有落,到今時今日如果架小巴係無得撖鐘落車嘅,佢都係 ...

有D 總站好遠架WO.....
旺角入元朗咁..但係佢在黃金海岸落車咁


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


84#
發表於 13-7-26 16:49 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我老公都係,次次搭小巴都想等我叫平時就鬼死咁多嘢講

點評

Catrabbitc  佢地究竟驚咩呢  發表於 13-7-26 17:29


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 13-7-26 16:50 |只看該作者
細BB 發表於 13-7-26 16:49
我老公都係,次次搭小巴都想等我叫平時就鬼死咁多嘢講

男人咁樣, 如果你有事, 佢會不會出口幫手架?


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


86#
發表於 13-7-26 16:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-26+發表我。。

原帖由 danielmama 於 13-07-26 發表
仲有一個, 嗌:「阿爸,有落!」, 司機答「好呀, 乖女!」都好正



...
係咩?。。。未聽過, 個司機答得好正


子爵府

積分: 10428


87#
發表於 13-7-26 17:02 |只看該作者

回覆:good_pig 的帖子

無㗎!佢講過如果真係距離太遠佢就搭的士返轉頭囉,不過我果陣聽佢講搭小巴都係落洲返天水圍多,我諗佢如果真係要出九龍區嘅應該會選擇搭巴士




侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 13-7-26 17:04 |只看該作者

回覆:good_pig 的帖子

一定會,佢只係唔鐘意叫落車,成日等我叫啫


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 13-7-26 17:05 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車




大宅

積分: 2000


90#
發表於 13-7-26 17:10 |只看該作者
以前讀書會怕.
以家唔會啦.
仲驚嗌得唔夠大聲添.


禁止訪問

積分: 1272


91#
發表於 13-7-26 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12947


92#
發表於 13-7-26 17:15 |只看該作者

引用:佢住邊樹城堡架

原帖由 超級特務 於 13-07-26 發表
佢住邊樹城堡架





子爵府

積分: 12482

2018復活節勳章 育兒性格勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 13-7-26 17:16 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

唔該,入埋閘,乜乜樓落車搭得的士多


侯爵府

積分: 20347


94#
發表於 13-7-26 17:19 |只看該作者
回覆 Catrabbitc 的帖子

唔會嗌(點知會去左邊)


大宅

積分: 2970


95#
發表於 13-7-26 17:21 |只看該作者
我讀初中時都怕, 怕到會夜晚發惡夢, 人大左吾會喇, 吾出聲就假, 容咩易過站遲左返到office


珍珠宮

積分: 32595


96#
發表於 13-7-26 17:28 |只看該作者

引用:佢住邊樹城堡架

原帖由 超級特務 於 13-07-26 發表
佢住邊樹城堡架





珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


97#
發表於 13-7-26 17:30 |只看該作者
我怕...因為如果坐得後..我要叫幾次個司機先聽到

所以坐小巴..我多數揀頭1,2行坐...


伯爵府

積分: 15160


98#
發表於 13-7-26 17:34 |只看該作者
男人面皮好薄下bor~细個無訓練


瑪瑙宮

積分: 149902

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 13-7-26 17:34 |只看該作者
不明白為什麼怕叫落車


水晶宮

積分: 64556

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


100#
發表於 13-7-26 17:35 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

有事都有


首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo