自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


81#
發表於 13-7-31 23:14 |只看該作者

引用:前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我

原帖由 hayley_leung 於 13-07-31 發表
前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我地自費$650/一位,話唔自費呢個團根本冇嘢玩,但我地同其他團友 ...
我n年前麻麻地女油大6團,直頭入左賊鬥一樣,扮小數民族扮慈善,根本就係困獸鬥局搶,食飯D食物仲係臭架添,畢生難忘




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 25384


82#
發表於 13-7-31 23:18 |只看該作者

引用:前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我

原帖由 hayley_leung 於 13-07-31 發表
前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我地自費$650/一位,話唔自費呢個團根本冇嘢玩,但我地同其他團友 ...
有片先有用


珍珠宮

積分: 44774


83#
發表於 13-7-31 23:21 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

依家咁差?唉!


男爵府

積分: 6020

減齡達人勳章


84#
發表於 13-7-31 23:21 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

康泰跟過一次, 去海南島,酒店遠到無論不但只仲要有"失" (單張話準5星)。 跟住想去啲步行街行下, 條導游一句得埋黎話無野好行,要我地食完團餐就番酒店……… 當時食完飯只係六點係巿區………



侯爵府

積分: 23224


85#
發表於 13-7-31 23:21 |只看該作者


琥珀宮

積分: 169651


86#
發表於 13-7-31 23:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+xykhyk+於+13-7-31+21:23+編輯

原帖由 xykhyk 於 13-07-31 發表
本帖最後由 xykhyk 於 13-7-31 21:23 編輯

我月頭自己去深圳北站搭高鐵去張家界
想問點揀當地旅行社先唔會報錯黑店?




琥珀宮

積分: 169651


87#
發表於 13-7-31 23:38 |只看該作者

回覆:hayley_leung 的帖子

其實任何一間旅行社都一樣,領隊導遊質素係睇你好唔好彩!我盡量自由行,真係跟團就多數報claim話「豪華 」全包既團,降低expectation ,so far好彩未預過太激氣既事!




子爵府

積分: 12005

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


88#
發表於 13-7-31 23:49 |只看該作者
隨遇而安


伯爵府

積分: 16754

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


89#
發表於 13-8-1 00:27 |只看該作者


男爵府

積分: 5250


90#
發表於 13-8-1 00:55 |只看該作者
木土土 發表於 13-7-31 23:34
想問點揀當地旅行社先唔會報錯黑店?

都係靠彩數
睇下網上評論
睇下遇到嘅導遊人好唔好囉,
我隔離房報“豪華團”嘅團友就投訴唔幫襯買果咩“土家寨”門飛
就俾導遊黑臉俾臉色睇

我最後果日行山行到腳痛
導遊幫我搵馬來騎無甘辛苦
幫我講埋價,幾好。
真係睇運氣


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


91#
發表於 13-8-1 00:56 |只看該作者

引用:其實樓主去左邊+??+行程係點+??+住宿係點+?

原帖由 MiuMiuLi 於 13-07-31 發表
其實樓主去左邊 ?? 行程係點 ?? 住宿係點 ?? 團費幾錢 ??
我只能講呢個團唔會平得去邊,我亦冇要求佢要有幾精彩,只係想平靜咁過幾日,但令人太失望




禁止訪問

積分: 1082


92#
發表於 13-8-1 00:59 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


93#
發表於 13-8-1 00:59 |只看該作者

引用:其實如果真係值得去,應該加入團費入面,而

原帖由 HLDMaMa 於 13-07-31 發表
其實如果真係值得去,應該加入團費入面,而唔係團費好似好平,全部野都要自費。

...
冇錯,如果一定要比自費嘅活動要列明,而唔係夾硬要人參加先得,呢D叫不良銷售手法




子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


94#
發表於 13-8-1 01:19 |只看該作者

引用:大行真係未必好,我多數跟細行,去過x航假

原帖由 anpanmenbaby 於 13-07-31 發表
大行真係未必好,我多數跟細行,去過x航假期,美x假期,都係純玩純食,早幾日跟美x,個內地導遊好好,特登 ...
但冇諗過會遇上男版亞珍




男爵府

積分: 6632


95#
發表於 13-8-1 08:59 |只看該作者
岩先報左8月跟團泰國5日4夜5千7蚊。。算平定貴?聽完你地咁講有D擔心。。希望都時唔會咁啦


男爵府

積分: 6972


96#
發表於 13-8-1 09:13 |只看該作者
講下個團號來聽下


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


97#
發表於 13-8-1 09:22 |只看該作者
hayley_leung 發表於 13-7-31 17:32
前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我地自費$650/一位,話唔自費呢個團根本冇嘢玩,但我地同其他團友 ...
康泰 ........... 其實真係唔好參加 ....
一來黑仔開 .... 二來如果駛得貴d , 寧願參加 永x 個d .... 招乎好d
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


禁止發言

積分: 10367


98#
發表於 13-8-1 09:26 |只看該作者

回覆:hayley_leung 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25102


99#
發表於 13-8-1 09:28 |只看該作者
幾年前參加永X 去馬來西亞又係咁, 要自費參觀兩個公園, 成團人一半以上話吾去, 個導遊就洗出黑面按章工作既態度, 準時收工, 全程講自己D 仔女, 完全無介紹過馬來西亞, 返嚟同香港投訴, 一個跟進電話都無, 一肚氣, 以後都唔參加永X


侯爵府

積分: 21501


100#
發表於 13-8-1 10:20 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

其實我有個疑問...

樓主的團,冇行程架? 個個點都係自費架? 如果一開始冇諗住再俾錢自費,點解仲要參加呢d團? 點解唔揀d全包,又啱自己的行程呢?

如果我跟團,一定睇清楚邊d行程包左,邊d自費,如果除開自費項目,都冇行程可言的話,參加來做乜呢?


首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo