自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


81#
發表於 13-8-4 16:07 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

唔會,因為我系路痴,我送得佢地返去都怕扯天光了

重新起步,為未來努力


侯爵府

積分: 24721


82#
發表於 13-8-4 16:12 |只看該作者

引用:唔会,但会送就近港鐵站

原帖由 yuen1818 於 13-08-04 發表
唔会,但会送就近港鐵站
*2. 如果天氣差或者有老弱病殘另計。


大宅

積分: 1088


83#
發表於 13-8-4 16:14 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我都係無車,一定唔會叫朋友車埋返屋企,有時朋友主動請我坐他們車我都say no, 怕麻煩到人。所以我覺得唔應該車哂D朋友先返屋企,唔係老馮的。


子爵府

積分: 12343


84#
發表於 13-8-4 16:30 |只看該作者
我C6,朋友們的男友或C6有車的都會送朋友(尤其係女性朋友)回家,當然會分香港區,九龍區同新界區,係送到門口為止。試過我朋友C6直頭行匀香港九龍新界送朋友們回家, 當然大家都好識做會俾隧道錢。


水晶宮

積分: 55968


85#
發表於 13-8-4 16:30 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

No way.


子爵府

積分: 13767


86#
發表於 13-8-4 16:35 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

有d人係會係背後比說話你聽…


水晶宮

積分: 55968


87#
發表於 13-8-4 16:35 |只看該作者

引用:No+way.

原帖由 puppydingo 於 13-08-04 發表
No way.
親人另計


男爵府

積分: 5722


88#
發表於 13-8-4 17:04 |只看該作者

引用:除非係有老人家同小朋友

原帖由 蘿絲頭 於 13-08-04 發表
除非係有老人家同小朋友
對!或者1個女仔住到勁偏僻!




珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 13-8-4 17:06 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

不會,除非超老友



我為貓狂


伯爵府

積分: 15246


90#
發表於 13-8-4 17:08 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路就送,唔會特登兜




水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 13-8-5 13:43 |只看該作者
sunshine0613 發表於 13-8-4 16:12
*2. 如果天氣差或者有老弱病殘另計。

I will justify I am willing or I am not willing.

If I am not willing (or not feeling well), I will call taxi for them, sure the taxi will drive them back.




水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


92#
發表於 13-8-5 13:52 |只看該作者
途經OK, 如果山長水遠自己都唔好意思啦, 例如我住馬鞍山, 我FRIEND住上水, 一齊去完九龍食飯, 我FRIEND返上水都會車埋我返馬鞍山.


男爵府

積分: 7909


93#
發表於 13-8-5 13:52 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

如果順路加埋時間許可會。


子爵府

積分: 14261


94#
發表於 13-8-5 13:53 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我吾中意佢既只會送到去巴士站/地鐵站,我中意既邊到我都會叫c6車,試過一次甘岩去飲8号風,新朗新娘我都識,姐妹都熟,但完場已經勁大風大雨,當時係北角擺,主人家完全冇意識人地d兄弟姐妹住其他地方點反屋企,結果我叫c6加埋當時1.5既仔話車2個姐妹反屋企,一個住鴨利洲,一個住荃灣,我知吾係老风車人地,但人地幫左你成日,仲橫風橫雨,起碼搵架車俾人反屋企而吾係我尼個客人幫你囉


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


95#
發表於 13-8-5 13:53 |只看該作者
No
認真就輸了!


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


96#
發表於 13-8-5 13:56 |只看該作者
回覆 rebornarmy 的帖子

唔會, 不過多數會送佢地到最近地鐵站~
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


大宅

積分: 3750


97#
發表於 13-8-5 14:03 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

睇下啱唔啱傾啦,啱傾既傾住計送都ok, 至怕個d無計傾一上車佢拎電話出黎佢有佢篤,我有我揸,全程dead air當我的士司機




珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


98#
發表於 13-8-5 14:04 |只看該作者
順路就車,唔順就下次見


子爵府

積分: 10059


99#
發表於 13-8-5 14:05 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

順路就通常會車

例如九龍返屯門,啲朋友住天水圍,但佢又有大有細咁,都會車埋去佢屋企附近!不過如果住天水圍嘅係四支健全嘅大人大者,我會車佢去屯門西鐵站!


子爵府

積分: 13898


100#
發表於 13-8-5 14:08 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

我無車,其他朋友有車,佢地成日話車埋我,我通常都say no…費事麻煩人地……




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo