自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


禁止發言

積分: 55904


81#
發表於 13-8-13 09:15 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36398


82#
發表於 13-8-13 09:26 |只看該作者
我落架, 落左雞粉後d餸會濃味d~


大宅

積分: 1721


83#
發表於 13-8-13 09:28 |只看該作者

引用:係咪真係好食d?但我覺得唔洗落都夠味

原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味
老輩既人多數用雞精,係好食過雞粉




水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


84#
發表於 13-8-13 09:31 |只看該作者

引用:回覆+YUKIYAN+的帖子我99都係,佢特登用雞

原帖由 ewater 於 13-08-13 發表
回覆 YUKIYAN 的帖子

我99都係,佢特登用雞分架,因為佢要D孫贊佢煮D野好食。而我無用雞分,就顯得我煮的 ...
x2 成曰叫我落雞粉 又叫我d送整多d汁 可以撈飯
話無汁無味點食 廢事理佢



水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


85#
發表於 13-8-13 09:33 |只看該作者

引用:Quote:洋蔥頭媽咪+發表於+13-8-13+09:04+我

原帖由 loklok148 於 13-08-13 發表
你比廣告荼毒咗啦
agree


男爵府

積分: 5644


86#
發表於 13-8-13 09:34 |只看該作者
kyobi 發表於 13-8-13 02:52
蠔油係用蠔整出嚟, 都係啲長時間加工奄製既嘢, 仲好重鹽分, 都唔健康架。
同意,其實真係所有調味料都係唔健康~
其實要最健康就係調教到自己嘅飲食習慣,真係可以接受到好清淡(即係你所講嘅淡茂茂),咩味到唔駛落,咁就最健康(但係我真係去唔到呢個境界)~
之前我都聽人講轉用低鈉鹽,話健康D啦~
但係事實係,我試過煲完湯用佢調味,落返普通鹽嘅份量煲湯係無味嘅,最後我要用多一倍嘅低鈉鹽至勉強去到嗰個味,咁到頭嚟鈉嘅鑷取量咪一樣咁多,仲要成本貴一倍,煲湯又唔係好味咗~


珍珠宮

積分: 34230

熱血金章


87#
發表於 13-8-13 09:43 |只看該作者

引用:Quote:kyobi 發表於 13-8-13 02:52 蠔油係

原帖由 Superbee 於 13-08-13 發表
同意,其實真係所有調味料都係唔健康~
其實要最健康就係調教到自己嘅飲食習慣,真係可以接受到好清淡(即 ...
你呢個例子好實用
口味都係習慣調節出黎,唔可以一時三刻可以改



我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


公爵府

積分: 26681


88#
發表於 13-8-13 09:44 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

屋企直頭係冇雞粉雞汁,我覺得落左個個餸都一樣味囉。
其實蠔油生抽果d都夠味,可能當中都有味精,咁更加唔駛落double啦!


公爵府

積分: 25625


89#
發表於 13-8-13 09:52 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

我C6又係要落個種人。但我就好少落。所以我地一罐用成年。




伯爵府

積分: 15758


90#
發表於 13-8-13 09:56 |只看該作者

引用:https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%9B%9E%

原帖由 rose-mag 於 13-08-13 發表
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%9B%9E%E7%B2%89
http://baike.baidu.com/view/1115630.htm
Agree. 雞粉係化學粉,但好多人以為好過鹽


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


91#
發表於 13-8-13 10:01 |只看該作者
洋蔥頭媽咪 發表於 13-8-13 09:04
我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非你連鹽都唔落啦

我早兩年都係。 以前從來唔落雞粉, 但睇咗個廣告以為雞粉代替鹽會健康d, 就買咗罐雞粉。後來上網睇多咗資料發現雞粉原來只係比鹽低鈉, 但同時含有好多其他野包括味精。咁我就無再用了。不過有時都有用May姐雞汁醃野。


公爵府

積分: 25625


92#
發表於 13-8-13 10:02 |只看該作者

引用:講多樣嘢,+我老公誓死唔食奶奶煮既嘢,+就算

原帖由 kyobi 於 13-08-13 發表
講多樣嘢, 我老公誓死唔食奶奶煮既嘢, 就算食都黑口黑面, 原因係我奶奶煮嘢食好多嘢都唔落調味料, 我老公話 ...
雞湯水蒸蛋點整?用一罐雞湯?




子爵府

積分: 13873


93#
發表於 13-8-13 10:04 |只看該作者
我覺得雞粉等同味精, 自己煮餸一定唔會用.

但99就超愛, 叫佢唔好食咁多, 佢竟然賴工人鍾意落!


珍珠宮

積分: 35503

育兒性格勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


94#
發表於 13-8-13 10:08 |只看該作者
其實落少少調下味我覺得都 OK 呀
只要唔好過量同太多就得
講真要健康, 最好咩都唔好落同埋白恰, 但勁唔好味


瑪瑙宮

積分: 133368


95#
發表於 13-8-13 10:09 |只看該作者

引用:係咪真係好食d?但我覺得唔洗落都夠味

原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味
因為買左唔想嘥




侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


96#
發表於 13-8-13 10:12 |只看該作者

引用:我屋企冇雞粉雞汁

原帖由 我係我 於 13-08-13 發表
我屋企冇雞粉雞汁
x2


男爵府

積分: 6726

熱血勳章


97#
發表於 13-8-13 10:16 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

因為佢地心信雞精係由原隻鮮雞「拗」製出嚟囉



點評

家龍mA    發表於 13-8-13 14:01


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


98#
發表於 13-8-13 10:25 |只看該作者
我醃肉一定會落少少~(係辟到D 雪藏味, 個人認為)

蒸蛋落去左果陣腥味~~煮烏冬都會落(好味D)

基本上都只係用黎醃肉多!!

炒菜,滾湯,煲湯就無落~


伯爵府

積分: 15543


99#
發表於 13-8-13 10:28 |只看該作者

引用:因為佢地心信雞精係由原隻鮮雞「拗」製出嚟

原帖由 babybear 於 13-08-13 發表
因為佢地心信雞精係由原隻鮮雞「拗」製出嚟囉



男爵府

積分: 7278

hashtag影視迷勳章


100#
發表於 13-8-13 10:36 |只看該作者

引用:我煮餸唔叻,+醃雞翼,豬扒,+煮烏冬都會落

原帖由 queena0077 於 13-08-13 發表
我煮餸唔叻, 醃雞翼,豬扒, 煮烏冬都會落ga
Me too


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo