立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 55904
珍珠宮
積分: 36398
大宅
積分: 1721
原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表 係咪真係好食d? 但我覺得唔洗落都夠味
水晶宮
積分: 54643
原帖由 ewater 於 13-08-13 發表 回覆 YUKIYAN 的帖子 我99都係,佢特登用雞分架,因為佢要D孫贊佢煮D野好食。而我無用雞分,就顯得我煮的 ...
原帖由 loklok148 於 13-08-13 發表 你比廣告荼毒咗啦
男爵府
積分: 5644
kyobi 發表於 13-8-13 02:52 蠔油係用蠔整出嚟, 都係啲長時間加工奄製既嘢, 仲好重鹽分, 都唔健康架。
積分: 34230
原帖由 Superbee 於 13-08-13 發表 同意,其實真係所有調味料都係唔健康~ 其實要最健康就係調教到自己嘅飲食習慣,真係可以接受到好清淡(即 ...
公爵府
積分: 26681
積分: 25625
伯爵府
積分: 15758
原帖由 rose-mag 於 13-08-13 發表 https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%9B%9E%E7%B2%89 http://baike.baidu.com/view/1115630.htm
侯爵府
積分: 22888
洋蔥頭媽咪 發表於 13-8-13 09:04 我都會落,代替鹽,因為比落鹽健康d,除非你連鹽都唔落啦
原帖由 kyobi 於 13-08-13 發表 講多樣嘢, 我老公誓死唔食奶奶煮既嘢, 就算食都黑口黑面, 原因係我奶奶煮嘢食好多嘢都唔落調味料, 我老公話 ...
子爵府
積分: 13873
積分: 35503
瑪瑙宮
積分: 133368
積分: 23038
原帖由 我係我 於 13-08-13 發表 我屋企冇雞粉雞汁
積分: 6726
積分: 64441
積分: 15543
原帖由 babybear 於 13-08-13 發表 因為佢地心信雞精係由原隻鮮雞「拗」製出嚟囉
積分: 7278
原帖由 queena0077 於 13-08-13 發表 我煮餸唔叻, 醃雞翼,豬扒, 煮烏冬都會落ga
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy