跳至

首頁
34567...22

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15807


81#
發表於 07-3-8 15:07 |只看該作者

Re: 2003~3月媽

bblong
why
bblong03 寫道:
Mike,
re: mahjong
仲有邊個敢同 bbchiu 打呀, 睇見都驚......


mike
yr signature bar. . . . .one is changed to '[size=xx-large]5'


男爵府

積分: 5386


82#
發表於 07-3-8 15:15 |只看該作者

Re: 2003~3月媽

benben,
係咁食糊, 唔驚就假!!

Mike & benben,
咁快就4歲, 大個仔, 大個女啦!!!

Anthea,
我仲以為你唔嚟生日會, 希望到時見到你. :mrgreen:


大宅

積分: 3656


83#
發表於 07-3-8 15:25 |只看該作者

Re: 2003~3月媽

benben﹐mike
你地兩個條bar都轉左5yr﹐一年真係好快過﹐希望佢地個個都越大越聽話就好la﹐仲有身體健康。



子爵府

積分: 10471


84#
發表於 07-3-8 16:08 |只看該作者

Re: 2003~3月媽

puppy
re : Dr. See's cream
give it to you this Sat?

該用戶已被刪除

85#
發表於 07-3-8 16:12 |只看該作者

Re: 2003~3月媽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2917


86#
發表於 07-3-8 16:46 |只看該作者

Re: 2003~3 Part 47 - 4

deleted


大宅

積分: 4164


87#
發表於 07-3-8 16:52 |只看該作者

Re: 2003~3 Part 47 - 4?

Rabbit...
re: rainbow bookset
Will give you this Sat!!!


子爵府

積分: 10471


88#
發表於 07-3-8 16:55 |只看該作者

Re: 2003~3 Part 47 - 4?

new
yes yes... sorry...
*New* 寫道:
Rabbit...
re: rainbow bookset
Will give you this Sat!!!


男爵府

積分: 8410


89#
發表於 07-3-8 17:30 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

搞o羊你地d header 轉晒怪碼?
Pls reply this post to amend....

BBChiu'smom,
果日o甘多人見識過你ge厲害,你o吾駛o甘謙o勒....


大宅

積分: 3656


90#
發表於 07-3-8 21:32 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

rabbit
thanks very much, see you on Sat.
該用戶已被刪除

91#
發表於 07-3-9 12:40 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4164


92#
發表於 07-3-9 15:00 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

yuma...
re: alibobo
試咗la... 掂wor... 我前日買, 頭先已經收到貨嘞... super fast delivery... d衫quality都ok ga... thank you哂

hello & 2 doy...
d女仔裙& socks幾靚...
pls click dresses
& socks

puppy...
咁next tue即係o ng ok ar???


大宅

積分: 3970


93#
發表於 07-3-9 15:05 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

今日帶o左弟弟覆診,醫生反而suggest弟弟返學,so next week 我應該重獲自由.果病雖然話會斷尾,但有復發o的機會,有係好擔心!

re:bd party
o華!乜連location都轉埋.


bblong & mike,
re:bd party
thank you你地出埋我份力.

3,
恭喜晒!b仔好有份量添,b仔叫乜名?


大宅

積分: 4164


94#
發表於 07-3-9 15:07 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

2 dong ka...
凡事向好嗰方面睇... ng好太担心!!!
聽日你地嚟mah???


大宅

積分: 3970


95#
發表於 07-3-9 15:14 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

new,
no o勒!弟弟食藥期間,少去公眾場所為妙.我地足足2個week無去個街. :-(


大宅

積分: 3656


96#
發表於 07-3-9 15:19 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

二當家
明白你苦況﹐希望弟弟快d好番晒啦﹗

*New*
next Tue - 我未敢開口問99﹐你地打算幾點開始呀﹖
T-shirt你訂咩size?


伯爵府

積分: 15807


97#
發表於 07-3-9 15:20 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

new
re : online shopping
wa. . . . 好快手 wor!! (你 & sellers 都好快)

what size did you order ? 110 or 120? just fit or 偏大?

2DongKa
醫生都 suggest 番學, 應該無咩事!! 唔好太 worry!!


大宅

積分: 4164


98#
發表於 07-3-9 15:34 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

puppy & benben...
長袖嘅我order 120 (預大d, 秋季可再着)... 短袖嘅就110... size OK!!!
btw... 我都冇諗到咁快

puppy...
我最快要1220先到... 上午觀課!!!

hello...
ng記得問妳揾到地址未... :mrgreen:


大宅

積分: 3970


99#
發表於 07-3-9 15:40 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

兩個仔起晒身,下次再傾過!


大宅

積分: 4164


100#
發表於 07-3-9 15:42 |只看該作者

Re: 2003~3月媽媽會Part 47 - 4歲生日快樂!

benben & puppy...
妳地細b著咩size襪??? 12-15cm会ng会太大??? 我見到有d car car, froggy襪超靚... 可惜冇大d size :evil:

2 dong ka...
take good care ar!!!

首頁
34567...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo