自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7592


81#
發表於 13-10-28 18:41 |只看該作者

引用:見到成班女人上去玩節目就勁5想睇,+成班女

原帖由 uhtcl2006 於 13-10-28 發表
見到成班女人上去玩節目就勁5想睇, 成班女都黑人憎.....
特別係果位老公都有一齊玩果個, 有次係e媽+c見到佢 ...
周潤發咁國際級都好親切,無架子,你哋啲後輩真係



點評

judy0742  發哥好親民  發表於 13-10-28 23:45


男爵府

積分: 5644


82#
發表於 13-10-28 18:42 |只看該作者

回覆:YEOMORGAN 的帖子




民房

積分: 21


83#
發表於 13-10-28 18:43 |只看該作者

回覆:蛇C曼

歲月不饒人


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


84#
發表於 13-10-28 18:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小豬Pigpig+於+13-10-27+發表

原帖由 YEOMORGAN 於 13-10-27 發表
感覺真係老左。以前鳳凰四重奏我幾中意她
sorry, 我連4重奏都唔喜歡佢,當時我喜歡胡囧囧多d


全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


水晶宮

積分: 70456

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


85#
發表於 13-10-28 18:51 |只看該作者

回覆:蛇C曼

我係冒險樂園見過佢,得佢一個大人帶成班小朋友。戴住眼鏡,都高高地架。不過我見到佢當普通人,佢企係我格離睇住d 小朋友玩,佢又冇咩架子喎。

好多後生都蒲架啦!有乜甘出奇!!


男爵府

積分: 9148


86#
發表於 13-10-28 19:00 |只看該作者
返大6拍劇拍得多, 咁梗係去應酬D老細得多啦, 唔係點會又老又殘得咁快呀~:pppp:


翡翠宮

積分: 87467


87#
發表於 13-10-28 19:02 |只看該作者

回覆:蛇C曼

我同你地的睇法好唔同,我覺得琴晚個集好好睇又好搞笑,呢班女人個個都好玩得,見到佢地我就知呢集一定唔會悶,佢地好有娛樂性~

咁多個我最鍾意睇湯盈盈,其次係阿蛇,雖然我唔係佢粉絲,但我又唔覺佢好姣,同埋我覺得佢越黎越真,可能紅左唔使扮斯文淑女,我反而幾like佢粗粗魯魯,太斯文好悶呀,我知佢唔單止爛口仲係煙鏟~

點評

judy0742    發表於 13-10-28 23:46
puny  agree  發表於 13-10-28 20:46


男爵府

積分: 5366


88#
發表於 13-10-28 19:13 |只看該作者

引用:最近收費電視播番佢套十月初五的月光,劇中

原帖由 imlcc 於 13-10-28 發表
最近收費電視播番佢套十月初五的月光,劇中佢個角色演到好似低能兒童咁(同花家姐一樣),都唔知點解可以紅咗咁 ...


講乜對白都係一個tone毫無感情。
從來唔覺佢好識做戲。


大宅

積分: 2179


89#
發表於 13-10-28 19:35 |只看該作者

回覆:蛇C曼

睇佢向天鳴 噴水果下真係離哂譜


男爵府

積分: 6191

畀面勳章


90#
發表於 13-10-28 20:16 |只看該作者

回覆:蛇C曼

勁憎佢


公爵府

積分: 25555


91#
發表於 13-10-28 20:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YEOMORGAN+於+13-10-27+發表

原帖由 showman 於 13-10-27 發表
其實佢應該不嬲都係咁……
Agree. 一向都少少粗魯




公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


92#
發表於 13-10-28 20:40 |只看該作者
大巴士
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 13-10-28 21:03 |只看該作者

引用:睇佢向天鳴+噴水果下真係離哂譜

原帖由 carmenshek 於 13-10-28 發表
睇佢向天鳴 噴水果下真係離哂譜
x2 好過份


寶石宮

積分: 281776


94#
發表於 13-10-28 21:15 |只看該作者

回覆:蛇C曼




子爵府

積分: 12750


95#
發表於 13-10-28 21:41 |只看該作者

引用:回覆+小可人媽媽+的帖子唔好意思,+我想問下

原帖由 amywong9 於 13-10-28 發表
回覆 小可人媽媽 的帖子

唔好意思, 我想問下, 好中意浦咁又點? 我後生時都成日浦, 我既規則係第二日唔可以 ...
我都覺得浦無問題喎,鍾意玩姐,做到野交到貨就無問題啦


公爵府

積分: 29789


96#
發表於 13-10-28 21:48 |只看該作者

引用:我同你地的睇法好唔同,我覺得琴晚個集好好

原帖由 小manman 於 13-10-28 發表
我同你地的睇法好唔同,我覺得琴晚個集好好睇又好搞笑,呢班女人個個都好玩得,見到佢地我就知呢集一定唔會 ...
我都覺得好好睇




珍珠宮

積分: 42493

2018復活節勳章 畀面勳章


97#
發表於 13-10-28 21:52 |只看該作者

回覆:蛇C曼

好港女feel


禁止訪問

積分: 7614


98#
發表於 13-10-28 21:54 |只看該作者

回覆:蛇C曼

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44774


99#
發表於 13-10-28 22:11 |只看該作者


大宅

積分: 3666


100#
發表於 13-10-28 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carmenshek+於+13-10-28+發表

原帖由 家龍mA 於 13-10-28 發表
x2 好過份
x3 不知所謂!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo