自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 13570


81#
發表於 13-11-10 12:11 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update

宜家無可能炒你,暫時唔洗擔心住。
平時lunch抽d時間瞓下,放鬆d,經理發神經當佢鬼上身,放工後係自己時間唔好回想公司的事。
加油呀,要生個精靈bb 呀


伯爵府

積分: 15625


82#
發表於 13-11-10 18:43 |只看該作者
知道,多謝各位支持,我會覺得佢會做d野令我自己辭職多囉,無論如何,我會先照顧自己同bb先

sorry遲左覆,剛瞓醒依家食飯


伯爵府

積分: 15625


83#
發表於 13-11-11 15:24 |只看該作者
update

經理剛剛同我傾, 會唔會話轉做PARTTIME? 因為RECEPTION真係唔可以無人, 咁又無可能要其他POST既人黎頂我, 都唔FAIR, 但係佢要同ACCOUNT個邊講會唔會影響左個產假, 怕轉左PARTTIME變左無產假....如果唔影響, 就轉PARTTIME會係一個見意...


其實反PARTTIME都唔係問題, 不過, 人工就會有影響... 對於我黎講都係問題...不過, 總好過我請假就影響哂所有人就真既...

點評

RSG媽媽  no way~~~ 轉pt咪無產假  發表於 13-11-11 17:16


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


84#
發表於 13-11-11 16:45 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update

唔好轉part time呀,就算個產假仲有,小心你放假人工唔知點計。你返fulltime的話產假期間有4/5人工的。一陣佢俾個底薪你就大穫!記住你屋企等你開飯。而放假問題,本身無大肚都有病假,大假。有病佢都要揾人頂啦。大肚做reception已經好好,好過叫你入去做茶水侍應,你叫經理俾張高櫈你坐仲好啦。好快坐到生呢



伯爵府

積分: 15625


85#
發表於 13-11-11 17:09 |只看該作者
irene_e 發表於 13-11-11 16:45
唔好轉part time呀,就算個產假仲有,小心你放假人工唔知點計。你返fulltime的話產假期間有4/5人工的。一陣 ...

嗯~~我個份工無佣, 得份人工, 唔明咩底薪??
放假個到....係喎...唔係計病假咩?? 佢話我放多左已經...E 唔岩數好似~~~

我份RECEPTION係係所謂既 CLINIC度做...都唔係十分辛苦, 只係工作時數長D....我唔夠抖~~~

但係佢都唔知可唔可以咁樣轉, 佢都要問下...都唔知得唔得....


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


86#
發表於 13-11-11 17:15 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-9 09:11
update
唉, 尋日照完結構, 個姑娘睇唔到bb條臍帶,之後係用支野係我肚面chok左2野,我都呆左,係有d痛, ...

唔論佢講咩 唔好自己話唔做


水晶宮

積分: 68966

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


87#
發表於 13-11-11 17:23 |只看該作者
呢個敏感時候不變應萬變!老細無甘好死益你為你好既,所以,不如涯多個幾月,12月好多假期,跟住又元旦,1月尾就新年,好多假期。轉左PART TIME吾知點計,問會計都無保障....都係吾好轉呀!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


88#
發表於 13-11-11 17:23 |只看該作者
CarrieNazi 發表於 13-11-11 17:09
嗯~~我個份工無佣, 得份人工, 唔明咩底薪??
放假個到....係喎...唔係計病假咩?? 佢話我放多左已經...E : ...

你唔好聽佢亂up 你打電話去勞工處問清楚
你產檢果d佢無得唔比你放假 同埋唔可以扣假/扣人工架
最多你d sl佢扣你jack (不過呢樣要睇返公司policy 如果無扣開就唔得)
其實聽落你份工都做唔長 佢再eeoo你就上平機會

你唔好轉pt/簽新contract呀 會無左有薪產假
老實講話咩recep無人唔得咁唔係你問題囉
佢係你阿頭佢要安排人手
總之你一定要堅持繼續返full time
最多佢炒你囉 佢炒你應該要賠由依家到你開始放產架既full pay+10 weeks paid產假


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 13-11-11 17:45 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update #83 轉PT??

Part time應該咩褔利都無喎,小心!




伯爵府

積分: 15625


90#
發表於 13-11-11 17:52 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-11-11 17:23
你唔好聽佢亂up 你打電話去勞工處問清楚
你產檢果d佢無得唔比你放假 同埋唔可以扣假/扣人工架
最多你d sl ...
嗯...問下先..我剛剛都問左人, 佢都話其實我呢段時間無唔可以炒, 又唔可以轉...但佢都唔肯定, 都係叫我問勞工處...


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


91#
發表於 13-11-11 18:07 |只看該作者

引用:Quote:RSG媽媽+發表於+13-11-11+17:23+你唔

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
嗯...問下先..我剛剛都問左人, 佢都話其實我呢段時間無唔可以炒, 又唔可以轉...但佢都唔肯定, 都係叫我問勞 ...
唔好自己轉,你轉左就冇左個產假錢,即係個10wk冇收入。你而家點都做埋去先。


伯爵府

積分: 15625


92#
發表於 13-11-11 18:16 |只看該作者
auhiyo 發表於 13-11-11 18:07
唔好自己轉,你轉左就冇左個產假錢,即係個10wk冇收入。你而家點都做埋去先。

...
轉左就無產假$$
咁我保持原狀好D..最少都要做到放產假??


大宅

積分: 2781


93#
發表於 13-11-11 18:26 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

堅持唔轉轉咗Parttime柜面都唔會多返果人,根本就係歧視




伯爵府

積分: 15625


94#
發表於 13-11-11 18:44 |只看該作者
如果我堅持唔轉, 佢又唔炒得, 到診紙就算唔計病假, 頂多扣我人工...


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


95#
發表於 13-11-11 19:09 |只看該作者

引用:Quote:RSG媽媽+發表於+13-11-11+17:23+你唔

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
嗯...問下先..我剛剛都問左人, 佢都話其實我呢段時間無唔可以炒, 又唔可以轉...但佢都唔肯定, 都係叫我問勞 ...
除非你工作表現唔得佢先炒得你唔使賠
要要proof 先得


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


96#
發表於 13-11-11 19:11 |只看該作者

引用:如果我堅持唔轉,+佢又唔炒得,++到診紙就算

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
如果我堅持唔轉, 佢又唔炒得, 到診紙就算唔計病假, 頂多扣我人工...
我記得產撿佢唔扣得你假/錢
Sl 就睇你公司policy
快d打去勞工處問清楚


複式洋房

積分: 211


97#
發表於 13-11-11 19:23 |只看該作者

回覆:我好驚我頂唔順~~~update

我做HR.你而家唔好簽新合約,因為產假係要你係嗰間公司做滿40個星期先有。你簽新合約就唔會有產假錢

點評

RSG媽媽  EXACTLY  發表於 13-11-11 21:19


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


98#
發表於 13-11-11 19:33 |只看該作者

引用:Quote:irene_e+發表於+13-11-11+16:45+唔好

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
嗯~~我個份工無佣, 得份人工, 唔明咩底薪??
放假個到....係喎...唔係計病假咩?? 佢話我放多左已經...E : ...
我見你經理咁麻煩仲估你做食市添。咁我唔明你經理點解要你轉part-time?佢諗住你每日返半晝,下半晝請第二個?如你唔返就叫另一個坐一日?不過我真係點諗都唔明佢係咩意思!而產檢放假係一早知,佢可以一日安排人手,請個part-time reception返嚟係返你產檢同產假嘅日子就真。我話嘅人工底薪係你產假時既人工,如你平時返part-time一時返8個鐘,一時返4個鐘,咁係你產假時佢點計俾你?無薪定用4/8個鐘計


伯爵府

積分: 15625


99#
發表於 13-11-11 20:19 |只看該作者
muskmelonmama 發表於 13-11-11 19:23
我做HR.你而家唔好簽新合約,因為產假係要你係嗰間公司做滿40個星期先有。你簽新合約就唔會有產假錢

...
我上年8月入職


公爵府

積分: 29365

BK Milk勳章


100#
發表於 13-11-11 20:29 |只看該作者

引用:Quote:muskmelonmama+發表於+13-11-11+19:2

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-11 發表
我上年8月入職
:pppp:做pt係冇產假錢架,而且產險根本唔可以扣錢,如果你都諗住轉公既,就同勞工處講。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo