自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   4


翡翠宮

積分: 78964


81#
發表於 13-11-19 18:15 |只看該作者

引用:+本帖最後由+CarrieNazi+於+13-11-19+12:35

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
簽咩contract因涉攰視懷孕條例,如果得個個都叫屋企個外傭簽啦!但樓主你情況真係唔適宜做full time喎!即使唔捨得份人工但你真係做唔嚟喎,對其他同事真係好唔公平!你不如轉part time等生完坐完月再轉full time囉!
我真係好唔贊成一大肚就係咁請假,我工作嗰度好多呢d人,成個孕期連產假返左無3個月工!搞到無人頭無人手,做死默默返工嗰d仲成日overtime,真係好嬲!
既然bb緊要身子緊要,請鄭重考慮轉換工作模式,亦為他人設想,大肚係辛苦但你同事亦好無辜!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


伯爵府

積分: 15625


82#
發表於 13-11-19 18:30 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

我都知佢地會好慘, 但我都唔想成日病嫁, 我病會影響個B嫁...


伯爵府

積分: 15625


83#
發表於 13-11-19 18:32 |只看該作者
我就係有諗過我咁樣會搞住佢地, 但我人工少左D話, 我分分鐘交左租, 無錢食....


男爵府

積分: 7688

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投


84#
發表於 13-11-19 18:32 |只看該作者
回覆 carng.ng 的帖子

下!! 咁唔通女人諗住有BB就唔可以做野?

我覺得個個同事都會病架啦, 正常人都真係病到返唔到工先會向公司請病假, 咁每個人都有機會幫同事頂D野嚟做架啦, 好平常, 關無辜咩事!

點評

carng.ng  我非常認同你第一句!  發表於 13-11-19 19:01


侯爵府

積分: 23395


85#
發表於 13-11-19 18:42 |只看該作者
有醫生紙,唔到佢話唔放得,千祈咪簽任何野
呢期做野小心啲,咪俾位佢入


伯爵府

積分: 15625


86#
發表於 13-11-19 18:52 |只看該作者
我估唔到,我say no都唔識,我有提過話我老公唔想我做part time,佢就發惡咁話,你唔反佢黎頂……


翡翠宮

積分: 78964


87#
發表於 13-11-19 19:00 |只看該作者

引用:回覆+CarrieNazi+的帖子我都知佢地會好慘,+

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
回覆 CarrieNazi 的帖子

我都知佢地會好慘, 但我都唔想成日病嫁, 我病會影響個B嫁... ...
病要請假好合理,但請假日多過返工日,你上司「邀請」你轉parttime亦好合理。
諗下第時你請個賓返屋企,佢又不停同你講「mam我病要請假」然後日日匿喺房休息交番哂d家務同bb俾你搞,你仲這請唔請佢?佢都識睇醫生攞醫生紙喎,唔通醫生呃你?



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


伯爵府

積分: 15625


88#
發表於 13-11-19 19:29 |只看該作者
carng.ng 發表於 13-11-19 19:00
病要請假好合理,但請假日多過返工日,你上司「邀請」你轉parttime亦好合理。
諗下第時你請個賓返屋企,佢 ...
咁我又無請多個反工日,醫院產檢都係攞半日,
8月請2個半日係搞產檢
9月請4日係因為我血壓低,醫院醫生寫比我
10月請左2個半係產檢, 1 日係撞到個肚,醫生寫左紙放1日休息
11月到現有,2個半日產檢,有日個姑娘照結構個時整到我個度1日,到尋日我又柯又嘔1日

我total產檢連病假


伯爵府

積分: 15625


89#
發表於 13-11-19 19:45 |只看該作者
我尋日都同醫生講可唔可以早d走,所以今日反到工,其實我今日重有水柯到


男爵府

積分: 7386

BK猜猜猜慶中秋


90#
發表於 13-11-19 19:49 |只看該作者

引用:Quote:carng.ng+發表於+13-11-19+19:00+病

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
咁我又無請多個反工日,醫院產檢都係攞半日,
8月請2個半日係搞產檢
9月請4日係因為我血壓低,醫院醫生寫比 ...
點解你產檢咁密?唔係一個月一次咩?


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


91#
發表於 13-11-19 19:57 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15625


92#
發表於 13-11-19 20:55 |只看該作者
irene_e 發表於 13-11-19 19:49
點解你產檢咁密?唔係一個月一次咩?
我都唔知,不過,我黎緊12月2個半日係一次糖尿,一次產檢


男爵府

積分: 7514


93#
發表於 13-11-19 21:03 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我

唔洗喊!佢咁樣係唔得架,揾勞工處!


珍珠宮

積分: 40237


94#
發表於 13-11-20 09:10 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
你有病假紙佢奈你唔何,咩都唔好轉

點評

wcpcelia    發表於 13-11-20 14:40


大宅

積分: 2370


95#
發表於 13-11-20 09:58 |只看該作者
雖然話你上司少左個人幫手係好慘, 但係病又真係無計架喎.

自己又唔係呃病假, 佢點講都唔駛理, 叫佢最好打去醫生到CHECK清楚添呀, 還人一個清白唔好再屈人呃假。

同埋其實醫生俾病假你, 你照返工的話, 在公司有咩事係無得保架!
所以有D公司知你有醫生紙都唔會俾你返公司的呀!

點評

CarrieNazi  唉~~~  發表於 13-11-20 12:06


伯爵府

積分: 15625


96#
發表於 13-11-20 11:39 |只看該作者
update

今日佢又問我決定成點, 佢話我依家咁樣好難係產假前唔再請假, 佢就話佢依家有個見意就係FULLE TIME既CONTRACT佢係唔會郁, 只係加一份CONTRACT係FROM依家到產假, 可以唔用PART TIME字眼, 例如: 減鐘...ETC

e.g. NOW 一星期反6日, 可能一星期反4日 OR 4日半, 餘下既時間佢就請人反黎做...

我話人工個到太少我真係唔得..(可能有D JM都知我咩事, 我老公唔做得野住, 一家既開支, 劏房租都係我一個比), 佢就問我要幾多人工, 咁我就同佢講最多反去未加人工個時 (今年年頭公司2個老闆拆左伙, 加左 $1000人工), 咁佢就話佢會問下個會計...再覆我....

黎緊其實D產檢已經扣錢, 扣幾多真係唔知, 但重點係, 我份人工唔可以太少, 如果唔係, 我無飯食囉...

我都知一個唔反工, 會影響公司運作, 由其事D細公司就更加...但我都要睇住D錢開飯...


伯爵府

積分: 15625


97#
發表於 13-11-20 11:58 |只看該作者
咁又點好??


伯爵府

積分: 15625


98#
發表於 13-11-20 12:57 |只看該作者
只能講公司根本就無錢請多個人黎頂我


禁止訪問

積分: 12569

BK Milk勳章


99#
發表於 13-11-20 13:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15625


100#
發表於 13-11-20 13:28 |只看該作者
jwkkwok2013 發表於 13-11-20 13:11
佢O甘樣真係唔得架喎,不過你係咪唔想搞到太僵同公司, 一係再傾下啦, 唔使驚住, 你同佢講你屋企情況, 同埋你 ...

唉~~我都已經開始唔識點同勞記講....太複雜個CASE比佢搞到... 我真係諗唔掂...點解唔簡單D...唔反就扣人工啦...
佢重點係無人坐RECEPTION唔得...又搞到其他人要幫我, 就對佢地唔公平...影響公司運作

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo