自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   6


公爵府

積分: 27162

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


81#
發表於 13-12-24 13:35 |只看該作者
我都係住村屋架,吾好以為地方大對細路好.我係7百呎連好靚既天台,有露台,封晒好好架.2個小朋友都好小係天台玩,落屋苑更少.平日買包米都要老公放假駕車出去買.興趣班跟本報吾到,因為要坐2轉車出去,巴士又疏.日日擔泥咁買日用品返屋企.有病都無力坐車出去見醫生...其實日日返工返學,係屋企時間吾多,放假又會出街.吾多覺吾夠地方住.等下換個大屋好過啦.如果真係因為地方大...吾覺係LOR.只係想緊順吾順老公意思多D...問題不是儲$$LOR~


珍珠宮

積分: 38391


82#
發表於 13-12-24 13:44 |只看該作者
carly.c 發表於 13-12-24 12:32
之前我都提意一家一主,姑9一家4口,+6299真係太多人了
但姑9一向都同99食, 佢地屋細, 6299舊址又冇咁大 ...
咁你慘喇,以後你咩都要上晒身!6299都算姑9一家4口,,咪玩啦!
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


男爵府

積分: 9412


83#
發表於 13-12-24 13:55 |只看該作者
可以搬番去住,慳左D錢用響BB到。老爺奶奶姑奶過黎食飯就由佢地黎,你同班細路早D食,避開佢地,佢地還佢地食,你地沖涼睇電視囉!

點評

babymj33  吾洗買? 吾洗煮? 吾洗洗?  發表於 13-12-24 14:49


珍珠宮

積分: 39434


84#
發表於 13-12-24 13:55 |只看該作者
木土土 發表於 13-12-24 10:13
如果晚晚多咗咁多人食飯,慳咗既租金,補貼完買餸錢所餘唔多!
我都係咁諗!


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


85#
發表於 13-12-24 13:58 |只看該作者

回覆:居住問題做唔到決定,請各jm俾下意見

你老公家件件極品,千祈唔好送上門!

全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


大宅

積分: 1756


86#
發表於 13-12-24 14:23 |只看該作者

回覆:hhchung 的帖子

廿`了丶乾:-!


禁止訪問

積分: 18357

畀面勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 13-12-24 14:40 |只看該作者

回覆:居住問題做唔到決定,請各jm俾下意見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9414


88#
發表於 13-12-24 14:41 |只看該作者
carly.c 發表於 13-12-24 12:32
之前我都提意一家一主,姑9一家4口,+6299真係太多人了
但姑9一向都同99食, 佢地屋細, 6299舊址又冇咁大 ...


即係晚晚 4+2+5+1工人, 12個人一圍一齊食飯?


我係工人實走路

點評

melomelomelody  Me2,只係諗食咩都爆頭,就晒12個人口味,仲要買啦煮啦洗啦。。  攞命  發表於 13-12-24 14:52
洋房, 複式洋房, 別墅, 大宅, 男爵府, 子爵府, 伯爵府, 侯爵府, 公爵府, 珍珠宮, 水晶宮, 翡翠宮, 珊瑚宮, 瑪瑙宮, 琥珀宮, 象牙宮, 寶石宮, 榮譽會員, VIP, 官方特派專員, 王國會長, 家長會會長, 管理員, 超級版主, 版主, 彩鑽殿, 天珠殿, 雲母殿


子爵府

積分: 11810


89#
發表於 13-12-24 14:50 |只看該作者

回覆:居住問題做唔到決定,請各jm俾下意見

其實家用係慳租,不過變相用返落買餸應付成家食費度,可能有淨,不過每晚都心驚驚就仲慘過俾租

小朋友學野出出入入車費時間都係一個問題,一係將佢轉返晒喺搬左之後嘅附近學,如果唔係大人小朋友都辛苦。。


子爵府

積分: 10165

熱血勳章


90#
發表於 13-12-24 14:56 |只看該作者
carly.c 發表於 13-12-24 09:54
2房一廳但我又有3b了 亦請左工人姐姐呢個月尾到 --> 唔夠住!係事實!

但佢唔想再俾更多租金租大單位 --> 都做左決定啦!

仲有生多一個使費仲勁左!點解唔慳?

唔夠錢當然用時間補救。

唔方便, c6有車,但由屋企行去村口要10分鐘+ ,--> 行多D 當運動。有益身心!


男爵府

積分: 9414


91#
發表於 13-12-24 14:58 |只看該作者
本帖最後由 babymj33 於 13-12-24 14:58 編輯
melomelomelody 發表於 13-12-24 14:50
其實家用係慳租,不過變相用返落買餸應付成家食費度,可能有淨,不過每晚都心驚驚就仲慘過俾租 ...


一晚煮比 12 個人食, 材煮錢, 湯料錢, 燈油火爉, 慳慳地平均每日 $200-300 走吾甩,

12 人晚餐由買到洗到煮到再洗, 4 小時走吾甩 , 仲要吾近街市


一個月都差吾多成萬蚊。(未計人工)
洋房, 複式洋房, 別墅, 大宅, 男爵府, 子爵府, 伯爵府, 侯爵府, 公爵府, 珍珠宮, 水晶宮, 翡翠宮, 珊瑚宮, 瑪瑙宮, 琥珀宮, 象牙宮, 寶石宮, 榮譽會員, VIP, 官方特派專員, 王國會長, 家長會會長, 管理員, 超級版主, 版主, 彩鑽殿, 天珠殿, 雲母殿


伯爵府

積分: 17745

2018復活節勳章 熱血金章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


92#
發表於 13-12-24 15:07 |只看該作者
咪玩啦

你有3個細的, 得你同工人, 已經好忙

仲要招呼62,99, 姑9.....痴線都似

我返99度食飯, 12人的碗, 我好快手都洗成半粒鈡

都仲未計又要買又要煮

等陣又唔食呢樣果樣, 死得
「政治乃眾人之事」-- 國父孫中山先生


男爵府

積分: 9042


93#
發表於 13-12-24 15:08 |只看該作者
onlam2005 發表於 13-12-24 12:10
既然你62話俾返間屋你,
梗係攞返間屋先啦,
轉頭租返出去, 有錢落袋, 自己再租大D單位



"既然你62話俾返間屋你,
梗係攞返間屋先啦"

我覺得呢樣緊要D!!而且收返間屋放租再另租大單位又真係一個好好的解決辦法,只係睇樓主老公肯唔肯。
睇錢份上,我要忍忍忍~


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


94#
發表於 13-12-24 15:21 |只看該作者
嘩...
你姑9一個人都要考慮下,
仲要一家四口過嚟食, 姑9唔識煮飯定係本身有病呀 ?
日日成圍枱食飯呀, 真係諗餸都頭暈啦, 你估拍緊'真情'呀?

你C6又會肯既


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


95#
發表於 13-12-24 15:27 |只看該作者

回覆:居住問題做唔到決定,請各jm俾下意見

唔會搬回去,晚晚要招呼咁多人點頂



有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


96#
發表於 13-12-24 15:43 |只看該作者
carly.c 發表於 13-12-24 12:32
之前我都提意一家一主,姑9一家4口,+6299真係太多人了
但姑9一向都同99食, 佢地屋細, 6299舊址又冇咁大。。
c6話冇理由一家人住咁近仲要分開食,感覺好怪
但我自己真係唔想, 當姑9知c6有咁打算時。。。佢話。。不如拆左自己間屋個廚房。。地方可以大d。 聽到後。。我好驚。。
咁都得? 佢真係唔客氣喎, 即係餐餐諗住等你煮佢吃? 連放假LUNCH都唔放過???
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


大宅

積分: 1466


97#
發表於 13-12-24 15:52 |只看該作者

回覆:居住問題做唔到決定,請各jm俾下意見

其實得個500尺屋,住嘅空間都唔夠。點解仲要有第3個,keep住架車,又有興趣班.....只可以説樓主的financial planning is terrible. 仲要做ftm....
馬死落地行,返去煮10 個人飯啦!你個姐姐一定怕怕走佬!




公爵府

積分: 27532

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 我的育兒心得勳章


98#
發表於 13-12-24 15:54 |只看該作者
回覆 carly.c 的帖子

妳一家6口, 6299, 姑9係一家? ~咁計計埋埋都10個以上, 聽見都頭痛, 要買, 煮, 等齊人埋檯...洗
小朋友可以去多D公園, 又或者到時妳C6頂唔住, 自己要搬呢


子爵府

積分: 11988


99#
發表於 13-12-24 16:06 |只看該作者
你C6諗法真係幾過份, 點可能晚晚要煮大鑊飯一齊食喎
佢唔係唔知佢班屋企人幾咁極品架啦
比我真係唔會搬返去住, 寧願儲少D, 多D帶小朋友去公園玩好過

淨係佢地住咁近, 可以隨意進出都已經難頂啦,
仲要每晚招呼所有人食大鑊飯

你依家咁睇就好似可以慳成萬幾蚊個月,
但到時搬返去後, 要加埋佢地既伙食費, 另又多出既電費燃油費車費等,
可能只係慳得三幾千, 但就要包埋對佢全家既隨時到訪同招待,
一個唔好彩嚇到個工人走埋, 你到時真係喊都唔會有人可憐你,
因為呢個係你個選擇, 你C6到時可能會咁同你講, 所以唔好同佢呻

到時可能你又要照顧初生BB, 又要照顧2個女女, 工人走埋又冇工人用,
又要比你6299同姑9講呢樣講個樣, 又要買餸煮埋大鑊飯一齊食, 食完仲要清理埋,
完全冇人幫手之餘仲要做多好人額外野, 仲有可能要受氣

你自己諗清楚, 呢D野, 好多你之前都受過,
呢個地獄你會唔會咁容易走返去"享受"


大宅

積分: 4414


100#
發表於 13-12-24 16:06 |只看該作者
樓主,你自己有冇車,無車唔好諗搬返去喇.

日日咁多人出出入入,日用品,買餸,邊個搬啲嘢返屋企? 係咪你姑9肯分承啲先?

仲要分配3個小朋友的活動時間,返學放學校車唔在講,興趣班仲要提早出門.

住村屋前,要諗清楚你有冇咁多人力同時間分配工作.

我一家三口住村屋,都要趁假期先入貨,平時湊住小朋友放學,再搭小巴,根本無手拎咁多嘢,有工人又點,唔通你同工人同時間帶3個小朋友日日出出入入咩? 到時咪又係一個要長守家睇小朋友,一個要做"咕呢"每日運送物資.


三思三思...

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo