跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8211


981#
發表於 08-1-14 13:42 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-14 11:00 發表
早晨呀!

午安呀!!!!


水晶宮

積分: 74100


982#
發表於 08-1-14 14:06 |只看該作者
做乜禁快又走....

原文章由 Littlepigpig 於 08-1-14 13:42 發表

午安呀!!!!


男爵府

積分: 7475


983#
發表於 08-1-15 01:50 |只看該作者
waiwai,
點解會冇啦啦暈左架??有個人睇住好d既~~冇咩唔好週圍滕喇~~!
會唔會亞囝知bb就出世~~有d心理關口過唔到呀~~!有d小朋友會架~~!驚媽咪唔錫自己~~~~!

我上星期去威院第一次產檢~~唉~~d超聲波期一改再改~~而家又改早左1月31號照結構~~果陣19w~~唔知會唔會照唔清呢
最攪笑係個醫生仔安排左2星期後~即係下星期再產檢~~本來仲話今個星期~~到時見另一組特別產科醫生~~照結構就由之前鴞北區由姑娘照改到威院x光部照再改到威院上病房醫生幫我煦~攪到我覺得自己好似科學怪人咁~~!
http://hk.myblog.yahoo.com/snowy-tsang
歡迎參觀~~雪雪 & 釨鏸's Blog

[IMG]http://i278.photobucket.com/albums/kk114/babymaggieleung/BBB.jpg[/IMG]


水晶宮

積分: 74100


984#
發表於 08-1-15 09:54 |只看該作者
good morning....


子爵府

積分: 11870


985#
發表於 08-1-15 17:22 |只看該作者
原文章由 babymaggieleung 於 08-1-15 01:50 發表
waiwai,
點解會冇啦啦暈左架??有個人睇住好d既~~冇咩唔好週圍滕喇~~!
會唔會亞囝知bb就出世~~有d心理關口過唔到呀~~!有d小朋友會架~~!驚媽咪唔錫自己~~~~!

我上星期去威院第一次產檢~~唉~~d超聲波期一改再改~~而7家 ...

我真係驚個仔之為我唔錫佢成日同佢傾計,等佢有心理準備。
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


986#
發表於 08-1-15 17:27 |只看該作者
點解甘靜呀!我返左黎啦
我下星期二約左期開刀啦!有d緊張,
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6570


987#
發表於 08-1-15 22:43 |只看該作者
唔駛緊張喎,妳又唔係第一次. 咁小B女咪鐵定1月22日面世咯.
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 17:27 發表
點解甘靜呀!我返左黎啦
我下星期二約左期開刀啦!有d緊張,


男爵府

積分: 7475


988#
發表於 08-1-15 22:46 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 17:27 發表
點解甘靜呀!我返左黎啦
我下星期二約左期開刀啦!有d緊張,

哈哈~~!咁耐冇抱過咁細個bb~~緊係有d緊張既
http://hk.myblog.yahoo.com/snowy-tsang
歡迎參觀~~雪雪 & 釨鏸's Blog

[IMG]http://i278.photobucket.com/albums/kk114/babymaggieleung/BBB.jpg[/IMG]


子爵府

積分: 11870


989#
發表於 08-1-15 22:57 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-1-15 22:43 發表
唔駛緊張喎,妳又唔係第一次. 咁小B女咪鐵定1月22日面世咯.

yes!22號就會出黎同我玩啦 唔知b女似邊個?
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


990#
發表於 08-1-15 23:00 |只看該作者
原文章由 babymaggieleung 於 08-1-15 22:46 發表

哈哈~~!咁耐冇抱過咁細個bb~~緊係有d緊張既

唔係呀!係上次入院睇到d bb沖涼好細粒,擔心自己粗手粗腳湊唔掂佢
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6570


991#
發表於 08-1-15 23:01 |只看該作者
唔知到時係妳玩佢抑或佢玩妳呢? 囡梗係多數似亞媽咁靚啦,有版妳睇.
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 22:57 發表

yes!22號就會出黎同我玩啦 唔知b女似邊個?

[ 本文章最後由 fanfung 於 08-1-15 23:02 編輯 ]


男爵府

積分: 6570


992#
發表於 08-1-15 23:04 |只看該作者
乜以前Vicky仔出世唔係妳湊既咩?
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 23:00 發表

唔係呀!係上次入院睇到d bb沖涼好細粒,擔心自己粗手粗腳湊唔掂佢


男爵府

積分: 6570


993#
發表於 08-1-15 23:05 |只看該作者
妳唔駛緊張住,仲有耐.
原文章由 babymaggieleung 於 08-1-15 22:46 發表

哈哈~~!咁耐冇抱過咁細個bb~~緊係有d緊張既


子爵府

積分: 11870


994#
發表於 08-1-15 23:17 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-1-15 23:01 發表
唔知到時係妳玩佢抑或佢玩妳呢? 囡梗係多數似亞媽咁靚啦,有版妳睇.

我都想佢似我 靚女
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


995#
發表於 08-1-15 23:21 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-1-15 23:04 發表
乜以前Vicky仔出世唔係妳湊既咩?

佢頭一個月係伯娘日日幫vicky仔沖涼,我無掂過佢,擔心將近過年佢去街就幫唔到手 甘我就驚驚地
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6570


996#
發表於 08-1-15 23:26 |只看該作者
冇辦法架啦,都要頂硬上. 搵埋妳亞媽黎幫手咯.
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 23:21 發表

佢頭一個月係伯娘日日幫vicky仔沖涼,我無掂過佢,擔心將近過年佢去街就幫唔到手 甘我就驚驚地


子爵府

積分: 11870


997#
發表於 08-1-15 23:30 |只看該作者
原文章由 fanfung 於 08-1-15 23:26 發表
冇辦法架啦,都要頂硬上. 搵埋妳亞媽黎幫手咯.

係啦,自已頂上啦,我亞媽佢自已都唔多好,佢對手無力抱bb、佢都話到時幫到就幫,再唔係抹身就算
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6570


998#
發表於 08-1-15 23:38 |只看該作者
太凍就話抹身啫,但妳始終都要幫B女沖涼架. 如果妳有需要既話,等B女臍帶掉左之後,我都可以幫下手既(因為我自己都係等庭庭冇左臍帶先敢同佢沖涼,之前好彩有妹妹幫手).
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 23:30 發表

係啦,自已頂上啦,我亞媽佢自已都唔多好,佢對手無力抱bb、佢都話到時幫到就幫,再唔係抹身就算


子爵府

積分: 11870


999#
發表於 08-1-15 23:39 |只看該作者
聽朝帶仔返學, 依家訓啦 聽日再傾
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 23:30 發表

係啦,自已頂上啦,我亞媽佢自已都唔多好,佢對手無力抱bb、佢都話到時幫到就幫,再唔係抹身就算
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


男爵府

積分: 6570


1000#
發表於 08-1-15 23:42 |只看該作者
拜拜.
原文章由 waiwai1234 於 08-1-15 23:39 發表
聽朝帶仔返學, 依家訓啦 聽日再傾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo