在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


981#
發表於 08-3-19 11:36 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 11:26 發表


bb似你定老公??


bb兩個都似, 因為成日比人話我地有夫妻相. 不過宦較似定我多d


男爵府

積分: 6262


982#
發表於 08-3-19 11:37 |只看該作者
成個過程.......我哋都係一模一樣, 你喺邊間生?


原文章由 sumsuma 於 08-3-19 11:21 發表


係呀,個姑娘好似做慣做熟o甘,
仲㩒我個頭落心心塊面到鍚佢.....
.....跟住心心都未沖身,
姑娘就包住佢放響我格拉底,
仲同我擺好post....
幾o甘.........pro,
似sales多過姑娘lawh ...


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


男爵府

積分: 9368

畀面勳章


983#
發表於 08-3-19 11:39 |只看該作者
去bump 奶先, 轉頭再chat


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


984#
發表於 08-3-19 11:40 |只看該作者
Karie~
同你老公講掂數未??
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 11:37 發表
成個過程.......我哋都係一模一樣, 你喺邊間生?


男爵府

積分: 6262


985#
發表於 08-3-19 11:40 |只看該作者
我仔開刀生, 所以佢唔使用力, 簡單啲講, set咗個懶陣俾佢出世咁
佢係剪臍帶時er咗2聲, 俾姑娘沖身時er咗3聲, 夾埋都係得5聲

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-3-19 11:09 發表


佢合埋眼定望字你?? 我女眼碌碌, 仔就比e生打patpat, 喊2嘢即收聲想訓覺


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


公爵府

積分: 25050


986#
發表於 08-3-19 11:40 |只看該作者
今日比c6激c! 原本佢話我聽安排左送電視黎/安裝; 點知今朝打黎話d人衣家上黎收電視! 我問佢咁個新電視係咪連隨送黎+安裝; 佢先話新野要今晚先送黎, 至於安裝就盡量安排!
我即刻火都黎, 佢最快都要今晚先黎, 佢地咁早黎收走舊o既, 咁我bb咪冇野睇?!(我大b要有電視先肯食飯!) c6居然叫我睇小日電視, 再唔係入房睇, 佢都唔明個重點!
跟住我都冇佢咁好氣, 我攞張單出黎自己同果sales講! 人就搵唔到(去左開會), 佢同事就受曬我d野(+上鬧c6d火)=佢都幾慘! 後來咪話送機時先收舊機, 今晚安裝添!


男爵府

積分: 6262


987#
發表於 08-3-19 11:42 |只看該作者
佢都係堅持話自己可以"每日都返屋企", 嗱嗱嗱, 大家注意, 唔知幾點返到ga吓

我用咗好多唔似理由geh理由, 同老細postpone咗個trip, 而家應該係下個月8-10號

原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 11:40 發表
Karie~
同你老公講掂數未??


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


988#
發表於 08-3-19 11:43 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-3-19 11:35 發表
唉.....我生完就係我惡夢開始.....


why??why?? tell me why??


男爵府

積分: 6262


989#
發表於 08-3-19 11:44 |只看該作者
呢個世界係咁ga, 要惡ga


原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 11:40 發表
今日比c6激c! 原本佢話我聽安排左送電視黎/安裝; 點知今朝打黎話d人衣家上黎收電視! 我問佢咁個新電視係咪連隨送黎+安裝; 佢先話新野要今晚先送黎, 至於安裝就盡量安排!
我即刻火都黎, 佢最快都要今晚先黎, 佢地咁早 ...


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


990#
發表於 08-3-19 11:44 |只看該作者
原文章由 awesomeada 於 08-3-19 11:36 發表


bb兩個都似, 因為成日比人話我地有夫妻相. 不過宦較似定我多d


我阿哥阿嫂又係好似樣, 成日比人以為佢哋係兩兄妹 , 我媽咪d朋友(唔係成日見個d)誤會我阿嫂係我


男爵府

積分: 5934


991#
發表於 08-3-19 11:46 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 11:37 發表
成個過程.......我哋都係一模一樣, 你喺邊間生?


九龍法國lor....
你都係?

都話d姑娘pro ga la.....


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


992#
發表於 08-3-19 11:46 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 11:40 發表
今日比c6激c! 原本佢話我聽安排左送電視黎/安裝; 點知今朝打黎話d人衣家上黎收電視! 我問佢咁個新電視係咪連隨送黎+安裝; 佢先話新野要今晚先送黎, 至於安裝就盡量安排!
我即刻火都黎, 佢最快都要今晚先黎, 佢地咁早 ...


之所以話有時d嘢真係要自己爭取~~ 錫番唔好嬲


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


993#
發表於 08-3-19 11:49 |只看該作者
原文章由 sumsuma 於 08-3-19 11:46 發表


九龍法國lor....
你都係?

都話d姑娘pro ga la.....


呢間e院比我感覺係姑娘好young+冇肥婆, 仲成日掛住個笑容(唔知係咪醫院要求), 專攻service咁 d姑娘第時唔做護士可以去做cs~~


公爵府

積分: 25050


994#
發表於 08-3-19 11:50 |只看該作者
原文章由 sumsuma 於 08-3-19 11:46 發表


九龍法國lor....
你都係?

都話d姑娘pro ga la.....

係私家生就最好開刀, 如果順產時間太長, d醫生通常叫你開刀: 費時阻字下個, 仲好似話收埋兩樣錢添!


公爵府

積分: 25050


995#
發表於 08-3-19 11:51 |只看該作者
原文章由 KarieWu 於 08-3-19 11:44 發表
呢個世界係咁ga, 要惡ga

所以唔好睇小女人!


男爵府

積分: 5934


996#
發表於 08-3-19 11:51 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 11:40 發表
今日比c6激c! 原本佢話我聽安排左送電視黎/安裝; 點知今朝打黎話d人衣家上黎收電視! 我問佢咁個新電視係咪連隨送黎+安裝; 佢先話新野要今晚先送黎, 至於安裝就盡量安排!
我即刻火都黎, 佢最快都要今晚先黎, 佢地咁早 ...


熹媽,
5好o甘(男女男)啦,
無錯真係好重要,
你老公5明啫....
番...


男爵府

積分: 6262


997#
發表於 08-3-19 11:53 |只看該作者
係呀, 都係呢間



原文章由 sumsuma 於 08-3-19 11:46 發表


九龍法國lor....
你都係?

都話d姑娘pro ga la.....


怕你長得太快,未及把你看仔細;怕你長得太慢,恨不得你快高長大
買得太多玩具,怕你會將佢哋四圍堆;買得太少玩具,又怕你會憨居居


公爵府

積分: 25050


998#
發表於 08-3-19 11:53 |只看該作者
原文章由 sumsuma 於 08-3-19 11:51 發表


熹媽,
5好o甘(男女男)啦,
無錯真係好重要,
你老公5明啫....
番...

你幾點走jack?


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


999#
發表於 08-3-19 11:54 |只看該作者
熹媽~
男人諗野點同女人呢~佢地覺得自己得既,人地點會唔得?
係咁架啦...d 送貨安裝接電話果d人,你唔發惡佢就話之你...咁佢地真係唔make sense 吖嘛,有乜理由日頭搬舊機,夜晚送新機,再儘量安排安裝...
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 11:40 發表
今日比c6激c! 原本佢話我聽安排左送電視黎/安裝; 點知今朝打黎話d人衣家上黎收電視! 我問佢咁個新電視係咪連隨送黎+安裝; 佢先話新野要今晚先送黎, 至於安裝就盡量安排!
我即刻火都黎, 佢最快都要今晚先黎, 佢地咁早 ...


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1000#
發表於 08-3-19 11:54 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-3-19 11:50 發表

係私家生就最好開刀, 如果順產時間太長, d醫生通常叫你開刀: 費時阻字下個, 仲好似話收埋兩樣錢添!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo