自由報料

跳至

首頁

尾頁
   472


複式洋房

積分: 191


981#
發表於 15-2-28 22:29 |只看該作者
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

11日先黎到香港既@@我依家係你17號果個階段


複式洋房

積分: 191


982#
發表於 15-2-28 22:43 |只看該作者

回覆:terryllk 的帖子

我睇呢隻係叫粉紅色
應該得灰、粉紅、粉紫
我理解粉紅係最高級和直驅的,即香港的74,美國59up top,歐洲係無
灰色係三個基本頭既版
以上係我睇資料後認為的,希望無錯




男爵府

積分: 7018


983#
發表於 15-3-1 00:11 |只看該作者
我都想買, 請問美加用到嗎?


禁止訪問

積分: 117


984#
發表於 15-3-1 00:38 |只看該作者

引用:Quote:candyfong1231+發表於+15-2-28+16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6201


985#
發表於 15-3-1 01:30 |只看該作者

回覆:Amazon 買DYSON dc62 13.2.2015 UPDATE

有無高手想一齊訂多部?我完全唔識搞!我可以比曬運費。。。我想訂DC 62+ 吸床個頭




伯爵府

積分: 18229

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


986#
發表於 15-3-1 01:44 |只看該作者

引用:Quote:terryllk 發表於 15-2-9 11:59 之前p

原帖由 Pekklesiu 於 15-02-09 發表
我同事都係用3M無痕貼牆, 佢話佢張掛牆部份背面全部貼滿3M無痕貼, 半年都冇跌落黎

...
你朋友牆身喺油漆? 定貼牆紙?


大宅

積分: 4932


987#
發表於 15-3-1 09:04 |只看該作者

回覆:pooh仔 的帖子

我同事貼係雪櫃, 我自己貼係廚房門, 好穩陣

Pekklesiu


複式洋房

積分: 124


988#
發表於 15-3-1 10:25 |只看該作者
請問 美國59up top..除左EBAY US 仲有無邊個SITE 買到架?


伯爵府

積分: 18229

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


989#
發表於 15-3-1 13:38 |只看該作者

引用:我同事貼係雪櫃, 我自己貼係廚房門, 好穩陣

原帖由 Pekklesiu 於 15-03-01 發表
我同事貼係雪櫃, 我自己貼係廚房門, 好穩陣
咁3m 貼油漆牆可以嗎?


大宅

積分: 4932


990#
發表於 15-3-1 14:08 |只看該作者

回覆:pooh仔 的帖子

油牆添我覺得未必得

Pekklesiu


複式洋房

積分: 124


991#
發表於 15-3-1 15:24 |只看該作者


US $369.00 + 40.3 係咪這個嗎?


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


992#
發表於 15-3-1 15:57 |只看該作者
回覆 sammykwong 的帖子

410美金, 抵WO!


王國會長

積分: 28217

王國會長


993#
發表於 15-3-1 19:49 |只看該作者
pooh仔 發表於 15-3-1 13:38
咁3m 貼油漆牆可以嗎?
貼油漆牆唔得, 除非你想好快再買過


王國會長

積分: 28217

王國會長


994#
發表於 15-3-1 20:13 |只看該作者
Dordormummum 發表於 15-3-1 01:30
有無高手想一齊訂多部?我完全唔識搞!我可以比曬運費。。。我想訂DC 62+ 吸床個頭
...

其實自己網購都好簡單又送埋上門, 唔駛你找人一齊訂又要先付全費又要到時約交收.

點評

   發表於 15-3-1 23:47


王國會長

積分: 28217

王國會長


995#
發表於 15-3-1 20:16 |只看該作者
mok991429 發表於 15-2-28 22:29
回覆 瑩瑩老豆 的帖子

11日先黎到香港既@@我依家係你17號果個階段
見係郵局派, 或者新年假期佢地唔開工積壓左大量郵件.
我在amazon us 買野, 試過經郵局派都係十日左右收到, 到時你睇下係咪又要等咁耐才派.


大宅

積分: 3905


996#
發表於 15-3-1 22:23 |只看該作者

回覆:mok991429 的帖子

74 個大吸頭係獨有 ,59個頭都係一樣?




大宅

積分: 1844


997#
發表於 15-3-1 22:32 |只看該作者

引用:我睇呢隻係叫粉紅色應該得灰、粉紅、粉紫我

原帖由 mok991429 於 15-02-28 發表
我睇呢隻係叫粉紅色
應該得灰、粉紅、粉紫
我理解粉紅係最高級和直驅的,即香港的74,美國59up top,歐洲 ...
原來DC59粉紅色係最高級版呀! 我剛訂左,但要4月先到。好期待呀!!
其實平時都係工人用多,工人每朝都已經吸塵洗地,但屋企有小朋友,地下成日有好多濕碎垃圾,好難下下拎吸塵機出黎,有時只係用掃把就算。希望新機到後可以乾淨d, 同我希望我唔會3分鐘熱度啦


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


998#
發表於 15-3-1 23:31 |只看該作者

回覆:HelloDicDic 的帖子

冇線就手,一定唔會3分鐘熱度,我依家1日最少吸2次,尤其阿女一地擦膠碎 ,佢做到咁又吸下佢個範圍!超好用!


大宅

積分: 2522


999#
發表於 15-3-2 12:08 |只看該作者
我想問你地吸果時個犘打有無斷斷續續咁(每1秒定一下), 唔係連續咁? 係咪我果部塞左d野入去呢? 定關filter事?


公爵府

積分: 27965

畀面勳章


1000#
發表於 15-3-2 14:47 |只看該作者

回覆:meow_wow 的帖子

用手按住就吸架,一路按住唔會停下吸下,係連續吸


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo