跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


981#
發表於 09-6-2 17:32 |只看該作者
唉!~
我聽日都係睇e生, 所以請埋假唻, 但book到好晏, 都吾知趕吾趕到....

原帖由 cl76215 於 09-6-2 17:22 發表
我尋日請左病假, 聽日都唔知去唔去好!


大宅

積分: 1455


982#
發表於 09-6-5 11:56 |只看該作者

家長講座通告



敬啟者:為讓家長更了解孩子的特質及心理需要,協助家長處理生活中的管教難題,本校定於二零零九年六月六日(星期六),舉行「九型性格親子篇:認識孩子」家長講座,敬希撥冗參加,詳情臚列如下:





期 : 二零零九年六月六日(星期六)



間 : 上午十時正至十一時三十分


點 : 本幼兒學校



題 : 「九型性格親子篇:認識孩子」



容 : 1. 認識孩子九型性格特質

2. 父母性格如何影響子女成長

3. 認識孩子由父母開始



者 : 薜漢强先生

(感恩社會服務資源中心社工)




此致


各家長

基督教香港信義會

基恩幼兒學校

二零零九年五月二十日





大宅

積分: 1455


983#
發表於 09-6-5 11:59 |只看該作者
希 ma,
你諗吾諗住俾希希返學呀?
我地就要早走, 因為12, 12點要返星期六班...
所以都吾知12返吾返學好喇, 吾返又吾知佢一齊聽, 會吾會攪攪震無幫趁

原帖由 klam 於 09-6-5 11:56 發表
家長講座通告


敬啟者:為讓家長更了解孩子的特質及心理需要,協助家長處理生活中的管教難題,本校定於二零零九年六月六日(星期六),舉行「九型性格親子篇:認識孩子」家長講座,敬希撥冗參加,詳情臚列如下:





期 : 二零零 ...


男爵府

積分: 5465


984#
發表於 09-6-5 13:47 |只看該作者
會帶佢返學呀! 聽完咪等陣湊埋佢放學囉! 你可以照帶12返學然後同佢早走, 佢係度自己會聽得唔專心.

我覺得有D事發生左希希身上, 我問緊媽咪朋友意見睇吓點引導佢講出嚟, 聽日我都會同講者, 老師傾吓點處理….

原帖由 klam 於 09-6-5 11:59 發表
希 ma,
你諗吾諗住俾希希返學呀?
我地就要早走, 因為12, 12點要返星期六班...
所以都吾知12返吾返學好喇, 吾返又吾知佢一齊聽, 會吾會攪攪震無幫趁

...


男爵府

積分: 7703


985#
發表於 09-6-5 14:29 |只看該作者
知唔知係咩事? 老師教, 可以同類似既故事引導喎.
原帖由 cl76215 於 09-6-5 13:47 發表
會帶佢返學呀! 聽完咪等陣湊埋佢放學囉! 你可以照帶12返學然後同佢早走, 佢係度自己會聽得唔專心.

我覺得有D事發生左希希身上, 我問緊媽咪朋友意見睇吓點引導佢講出嚟, 聽日我都會同講者, 老師傾吓點處理….

...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


男爵府

積分: 5465


986#
發表於 09-6-5 15:34 |只看該作者
嗰次3月份生日會你都在場架, 希希初初見到我同C6都無咩嘢, 到小朋友唱生日歌時我只不過企係佢後面, 佢以為我走左, 就邊唱邊喊, 許老師已經觸住佢對手不停安慰佢, 佢一唔見我就好似變得好無安全感. 但我覺得佢只會係學校先會咁樣, 有時我帶佢去朋友屋企, 仲係好耐先見一次嗰種, 我同朋友去買嘢, 只係留低佢同其他人一齊, 佢又無嘢, 仲同人玩得好開心.

前晚我同佢一齊上網, 比之前小朋友生日D VIDEO佢睇, 一到唱生日歌嗰PART, 唱到中段, 佢突然間個人震哂, D眼淚不停咁流, 我即刻停機慢慢問佢點解喊, 咩事之類, 氹左一輪佢話好驚唔見左媽媽. 但我又見學校D相, 佢係學校又好ENJOY咁唱歌跳舞, 許老師又話佢係學校無乜特別情緒問題.

我解釋唔到佢咩事咁樣, 又覺得唔係佢見唔到我所以個人咁無安全感咁簡單.
原帖由 tantaub 於 09-6-5 14:29 發表
知唔知係咩事? 老師教, 可以同類似既故事引導喎.


男爵府

積分: 5465


987#
發表於 09-6-6 19:04 |只看該作者
今日學校嘅講座真係好好, 好有得著, 聽到夠鐘都唔想走. 令我領悟到一d嘢去點幫希希喇, 校長真係好好人, 比到好多意見我.



原帖由 klam 於 09-6-5 11:59 發表
希 ma,
你諗吾諗住俾希希返學呀?
我地就要早走, 因為12, 12點要返星期六班...
所以都吾知12返吾返學好喇, 吾返又吾知佢一齊聽, 會吾會攪攪震無幫趁

...


大宅

積分: 1455


988#
發表於 09-6-6 23:14 |只看該作者
雖然我地今日早走, 但都覺得個TALK好好聽, 好有用呀, 如果下次再有, 我都會再去...

我覺得你今日個樣好凝重, 我都吾敢叫你喇,

我都驚我個女"正7"呀, 要擔心既, 就真係有排擔心


男爵府

積分: 5465


989#
發表於 09-6-8 16:18 |只看該作者
今日觀課內容好豐富, 連佢哋食飯都睇埋, 但竟然今日N1得我一個家長. 初時睇佢哋上完MRS BROWN, 唱遊希希都無發現我, 到佢哋入返班房上堂時比12見到我, 佢叫我時我咪"咮"佢, 點知佢竟然報寸, 好大聲同希希講"家希, 你媽媽係出面呀", 莊老師即刻禁住12把口.... 但諗返起個場面真係好好笑.

我成日驚希希見到我又喊住要痴我, 好彩其他家長都有幫手遮住我. 雖然佢見到我真係有喊, 但今次算好喊2聲就收. 校長都叫我要豁出去, 佢喊就由佢, 始終要面對, 希望佢越大個越進步啦!


原帖由 klam 於 09-6-6 23:14 發表
雖然我地今日早走, 但都覺得個TALK好好聽, 好有用呀, 如果下次再有, 我都會再去...

我覺得你今日個樣好凝重, 我都吾敢叫你喇,

我都驚我個女"正7"呀, 要擔心既, 就真係有排擔心 ...


大宅

積分: 1455


990#
發表於 09-6-8 17:32 |只看該作者
咁攪笑?!
都醒吾起今日係第一日觀課週添~
今日係由幾點開始至幾點走呀?
學校突然咁多家長出現, 可以"離"响邊呀?
係咪...睇哂N1-N4, 4班都睇?定凈睇自己個小朋友果班?
唉....12佢既"正7", 都吾知點控制?吾好意思呀, 今日又攪到你地....


原帖由 cl76215 於 09-6-8 16:18 發表
今日觀課內容好豐富, 連佢哋食飯都睇埋, 但竟然今日N1得我一個家長. 初時睇佢哋上完MRS BROWN, 唱遊希希都無發現我, 到佢哋入返班房上堂時比12見到我, 佢叫我時我咪"咮"佢, 點知佢竟然報寸, 好大聲同希希講"家希, ...


男爵府

積分: 5465


991#
發表於 09-6-8 17:54 |只看該作者
你試吓返屋企問吓12記唔記得自己做過二五仔!
今日係9:30半至12:00, 但我12:00走仲有家長唔捨得走, 梗係喇, 話哂一年一次嘅機會, 又唔知佢平時係學校有咩學, 仲唔睇返夠本咩!

係希希咁"騎呢"我先諗辦法呢埋啫, 我咪鬼鬼鼠鼠呢埋係2位家長嘅中間, 校長同馬老師都笑鬼我啦!

學校編好輪流睇哂4班, 但你可以走出去"裝吓"自己嗰班. 令我有D驚訝係N3,N4上MRS BROWN堂佢哋完全聽得明哂, 好叻呀.

星期三你去定係同埋12PA去呀?

原帖由 klam 於 09-6-8 17:32 發表
咁攪笑?!
都醒吾起今日係第一日觀課週添~
今日係由幾點開始至幾點走呀?
學校突然咁多家長出現, 可以"離"响邊呀?
係咪...睇哂N1-N4, 4班都睇?定凈睇自己個小朋友果班?
唉....12佢既"正7", 都吾知點控制?吾好 ...


大宅

積分: 1455


992#
發表於 09-6-8 23:19 |只看該作者
問左啦, 佢答我:""!
吾好講二五仔咁難聽啦...
我相信, 12吾出聲, 都有其他小朋友會有呢D反應,
只不過12同你熟D, 同埋佢反應快D啫~
輪到我啦~星期三我去...不過我仲未請假....
希MA, 12:00走, 返到OFFICE幾點呀?如果時間"忟", 我諗緊請一日, 定半日....

原帖由 cl76215 於 09-6-8 17:54 發表
你試吓返屋企問吓12記唔記得自己做過二五仔!
今日係9:30半至12:00, 但我12:00走仲有家長唔捨得走, 梗係喇, 話哂一年一次嘅機會, 又唔知佢平時係學校有咩學, 仲唔睇返夠本咩!

係希希咁"騎呢"我先諗辦法呢埋啫, 我咪 ...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


993#
發表於 09-6-9 00:55 |只看該作者
原帖由 klam 於 09-6-8 17:32 發表
唉....12佢既"正7", 都吾知點控制?吾好意思呀, 今日又攪到你地....


"正7" 睇唔明O添
            


男爵府

積分: 5465


994#
發表於 09-6-9 12:49 |只看該作者
Oh, Sorry! 我諗住講返件事比你笑吓, 我唔係話12呀! 相反我覺得佢真係好醒, 反應快tim. 可能我慣左同屋企人, 朋友講嘢比較粗俗左dd, 唔好意思呀!

原帖由 klam 於 09-6-8 23:19 發表
問左啦, 佢答我:"咮"!
吾好講二五仔咁難聽啦...
我相信, 12吾出聲, 都有其他小朋友會有呢D反應,
只不過12同你熟D, 同埋佢反應快D啫~
輪到我啦~星期三我去...不過我仲未請假....
希MA, 12:00走, 返到OFFICE幾點呀?如 ...


大宅

積分: 1455


995#
發表於 09-6-9 14:57 |只看該作者
算啦~我都吾係咁既意思....

今日天氣咁差....吾知聽日點呢?
我驚聽日又要趕住返工, 又落大雨, 趕到office又俾人捉遲到....
唉, 攪到都吾係好想去.....

原帖由 cl76215 於 09-6-9 12:49 發表
Oh, Sorry! 我諗住講返件事比你笑吓, 我唔係話12呀! 相反我覺得佢真係好醒, 反應快tim. 可能我慣左同屋企人, 朋友講嘢比較粗俗左dd, 唔好意思呀!

[ 本帖最後由 klam 於 09-6-9 14:59 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


996#
發表於 09-6-9 15:57 |只看該作者
咁咪請一日假囉! 唔洗趕頭趕命!

原帖由 klam 於 09-6-9 14:57 發表
算啦~我都吾係咁既意思....

今日天氣咁差....吾知聽日點呢?
我驚聽日又要趕住返工, 又落大雨, 趕到office又俾人捉遲到....
唉, 攪到都吾係好想去.....

...


大宅

積分: 1455


997#
發表於 09-6-10 13:57 |只看該作者
返唻喇...
今日希希自己走唻同我講"早晨ee"


原帖由 cl76215 於 09-6-9 15:57 發表
咁咪請一日假囉! 唔洗趕頭趕命!


男爵府

積分: 5465


998#
發表於 09-6-10 14:09 |只看該作者
係咪真架? 你咪氹我開心喎!
咁你覺得今日觀課正唔正呀? 嗰日參觀廚房啱啱煲緊老火湯, 幾想叫嬸嬸整碗嚟飲吓!

原帖由 klam 於 09-6-10 13:57 發表
返唻喇...
今日希希自己走唻同我講"早晨ee"


大宅

積分: 1455


999#
發表於 09-6-10 16:40 |只看該作者
真架, 可能佢見人叫佢又叫(當時有2-3個小朋友响佢則邊....)~
我地參觀廚房既時候, 校長話個大廚出左去買"食送"...


原帖由 cl76215 於 09-6-10 14:09 發表
係咪真架? 你咪氹我開心喎!
咁你覺得今日觀課正唔正呀? 嗰日參觀廚房啱啱煲緊老火湯, 幾想叫嬸嬸整碗嚟飲吓!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1000#
發表於 09-6-10 16:50 |只看該作者
12媽, 你今日觀課
仲想同你講我影咗12相O添
            

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo