影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75475


981#
發表於 08-12-9 16:48 |只看該作者
話咁快就到啦, 我仲爭 3 千幾呀 ........

原文章由 laamling 於 08-11-28 09:32 發表
我仲冇百幾呀~~~


翡翠宮

積分: 75475


982#
發表於 08-12-9 16:51 |只看該作者
似 ~~

原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:41 發表

我閉關整好左個面譜..
我地兩母女一路整一路笑..
你地睇下....佢似唔似個賊呀



翡翠宮

積分: 75475


983#
發表於 08-12-9 16:51 |只看該作者
我都估到係 ........

原文章由 carollam310 於 08-11-28 22:46 發表

個媽媽有精神病..唔係痴左線又點會落到手..
.


翡翠宮

積分: 75475


984#
發表於 08-12-9 16:53 |只看該作者
低調啲啦 ..... 好嘛 ....... mouth:

原文章由 laamling 於 08-11-30 14:38 發表

係既話, 咪有掛都見佢唔到, 嘩~~~想掛 C 人咩~~~

好似星期五, 六, 都係佢既雀日喎~~~


翡翠宮

積分: 75475


985#
發表於 08-12-9 16:55 |只看該作者
果然係天大既消息呀, 不過响廣州開我都唔會去睇架啦 .........

原文章由 laamling 於 08-12-2 11:00 發表
子華又開 show 喇, 但今次唔係响香港, 係响廣州呀, 佢以經想响大陸開 show 好埋架啦, 而家真係可以實現佢既夢想啦, 好鄧佢開心, 佢重做返"越大鑊越快樂", 佢會响 12月 7 日 响廣州既江南西廣百新一城進行"黃子華見面會", 而個 show 就會响 09 年既1月 舉行, 而家好似開 3 場 16-18 日, 地點係 "廣州既中山紀念堂"(雖然我知自己一定唔會走睇架喇, 大陸對我黎講真係好陌生, 但見到佢可以响大陸開 show 真係好興奮)~~~

照咁睇黎, 佢套劇都應該拍得差唔多喇, 唔知幾時有得睇, 但另一方面又鄧佢好辛苦, 一拍完劇, 又要開 show , 今次仲要返大陸添, 諗起都心痛~~~


翡翠宮

積分: 75475


986#
發表於 08-12-9 16:56 |只看該作者
都唔關我樹啫, 佢要買既話响佢零用度扣, 睇佢自己捨唔捨得啦 .......

原文章由 goodday228 於 08-12-4 10:45 發表

Y not? 禾又唔係楊桃


翡翠宮

積分: 75475


987#
發表於 08-12-9 16:58 |只看該作者
都會架, 同埋要等下某人過咁啲先 ..........

原文章由 goodday228 於 08-12-4 10:48 發表

係喎, 真係好多日唔見佢上來, 會唔會係年尾多野趕呀?


翡翠宮

積分: 75475


988#
發表於 08-12-9 16:59 |只看該作者
我响公司都著 3 件衫呀 ......

原文章由 goodday228 於 08-12-6 00:14 發表
今晚真係幾凍, 大家記自穿多件衫啊


翡翠宮

積分: 75475


989#
發表於 08-12-9 17:00 |只看該作者
我唔介意 .......

原文章由 laamling 於 08-12-6 22:10 發表

哦~~~你襯佢唔得閒黎咁話佢~~~


翡翠宮

積分: 75475


990#
發表於 08-12-9 17:02 |只看該作者
我都流鼻水同鼻塞左成個星期, 夜晚瞓覺時抖唔到氣添 ........

原文章由 laamling 於 08-12-6 22:17 發表
凍我又唔覺係好凍, 但個鼻就想 C 咁濟~~~


水晶宮

積分: 73497


991#
發表於 08-12-9 20:38 |只看該作者
嘩~~~衰鬼楊桃, 你足知見人啦, 咁耐唔上黎, 去左邊度蒲~~~


水晶宮

積分: 73497


992#
發表於 08-12-9 20:40 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:02 發表
家陣好多間萬寧都有呢盒 mask 賣啦 .......


而家連"莎莎"都有啦, 仲平啲呀, $60 就有交易~~~


水晶宮

積分: 73497


993#
發表於 08-12-9 20:41 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:04 發表
我果時係買定一大包紅棗, 晚晚焗黎飲架 ......


咁你有冇去核呀, 唔係既話會比較躁~~~


水晶宮

積分: 73497


994#
發表於 08-12-9 20:42 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:05 發表
我都岩岩轉左個新牌子既 body cream, 但好似唔係好得咁 .......


邊隻, 講黎聽聽, 等我唔洗晒錢買~~~


水晶宮

積分: 73497


995#
發表於 08-12-9 20:43 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:09 發表
我都仲未有機會响香港試下 ......


why???


水晶宮

積分: 73497


996#
發表於 08-12-9 20:44 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:10 發表
唔會啩, 你係咪睇錯呀 .........


我都唔知呀, 可能係, 但真係好係佢架~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


997#
發表於 08-12-9 20:46 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:11 發表
始終感情關係要雙方面一齊維繫既, 有啲野好難講 ........


同意~~~


水晶宮

積分: 73497


998#
發表於 08-12-9 20:50 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:16 發表
咁又係, 我都成日見到媽咪俾油彈親架 ........

去政府睇真係瞓幾轉都未到你呀 ......


如果煮飯既人冇比油彈過既話, 我諗到可以講話係奇蹟~~~

以前都好啲, 而家仲 C呀, 上次我爸爸以經係由救護車送去, 都要等足 5 個鐘呀, 你話死唔死呀~~~


水晶宮

積分: 73497


999#
發表於 08-12-9 20:51 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:18 發表
呢排咁凍, 我要我老公瞓暖我果邊我先上去瞓 ........


嘩~~~你, 你, 你........., 真係無話可說~~~


水晶宮

積分: 73497


1000#
發表於 08-12-9 20:52 |只看該作者
原文章由 楊桃 於 08-12-9 12:19 發表
我覺得係架, 剩係爭 10 年我妹妹果代都開始慘呀 .......


仲係一代慘過一代~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo