原文章由 laamling 於 08-12-2 11:00 發表
子華又開 show 喇, 但今次唔係响香港, 係响廣州呀, 佢以經想响大陸開 show 好埋架啦, 而家真係可以實現佢既夢想啦, 好鄧佢開心, 佢重做返"越大鑊越快樂", 佢會响 12月 7 日 响廣州既江南西廣百新一城進行"黃子華見面會", 而個 show 就會响 09 年既1月 舉行, 而家好似開 3 場 16-18 日, 地點係 "廣州既中山紀念堂"(雖然我知自己一定唔會走睇架喇, 大陸對我黎講真係好陌生
, 但見到佢可以响大陸開 show 真係好興奮)~~~
照咁睇黎, 佢套劇都應該拍得差唔多喇, 唔知幾時有得睇, 但另一方面又鄧佢好辛苦, 一拍完劇, 又要開 show , 今次仲要返大陸添, 諗起都心痛~~~
