跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10674


981#
發表於 09-4-27 14:07 |只看該作者
呢樣我又唔識喎
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:05 發表

我呀嫂教我...生完食多o的木耳喎~
可以快o的清晒o的惡露..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


982#
發表於 09-4-27 14:07 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:05 發表
咁快?

係呀~同佢去洗手去廁所,
跟住佢同入房上床蓋被,
咁我就走得o架o剌~


伯爵府

積分: 18922


983#
發表於 09-4-27 14:07 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:04 PM 發表

我個仔間唔中都會彈一句,
叫爸爸做老公,
跟住我地就會同佢講清楚..
老公係媽咪叫o既...皓皓唔可以叫爸爸做老公的..
之後佢明白...
就冇再咁叫..
不過..有時佢聽到我嗌老公..佢又笑住跟住講.. ...


係呀, 聽到佢叫真係好攪笑架~ 出自佢把口特別唔同d~


伯爵府

積分: 18922


984#
發表於 09-4-27 14:08 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:04 PM 發表
係架, 有d野係惡露前都可以食架, 但係未清前食緊果d都補架, 例如:雞, 都好補架, 我見我阿嫂果時一日食兩隻添, 幾勁呀


我果時又係呀, 日日雞湯同食雞....又梅菜蒸豬肉...點解要食梅菜蒸豬肉架呢?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


985#
發表於 09-4-27 14:09 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:06 發表
我用湯包架咋...我都好少煲雞湯, 耐唔耐一次...因為都唔知煲咩料

我都係好少煲雞湯..
因為感冒唔飲得..
有時佢兩個作少少感冒已經唔可以飲..
所以我都好少煲..


伯爵府

積分: 18922


986#
發表於 09-4-27 14:09 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:07 PM 發表

係呀~同佢去洗手去廁所,
跟住佢同入房上床蓋被,
咁我就走得o架o剌~


嘩...你真係教得好好呀~ 好有心機....我好似你咁就好喇, 有時我教教下都無咩心機呀


子爵府

積分: 10674


987#
發表於 09-4-27 14:09 |只看該作者
咁你湯包入面有咩野呢?

我自己㷛雞的話我會煲花膠or藥材

買隻鮮雞返黎, 起左脾翼黎蒸, 個殼就起皮煲湯, 又有湯飲, 又係送食
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:06 發表



我用湯包架咋...我都好少煲雞湯, 耐唔耐一次...因為都唔知煲咩料


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


988#
發表於 09-4-27 14:10 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:08 發表
我果時又係呀, 日日雞湯同食雞....又梅菜蒸豬肉...點解要食梅菜蒸豬肉架呢?

梅菜蒸豬肉??
咁真係唔知喎~


子爵府

積分: 10674


989#
發表於 09-4-27 14:10 |只看該作者
皓皓都好叻仔喎
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:07 發表

係呀~同佢去洗手去廁所,
跟住佢同入房上床蓋被,
咁我就走得o架o剌~


伯爵府

積分: 18922


990#
發表於 09-4-27 14:10 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:09 PM 發表

我都係好少煲雞湯..
因為感冒唔飲得..
有時佢兩個作少少感冒已經唔可以飲..
所以我都好少煲..


係喎, christie, 咁你果話療程係要幾多錢, 佢係包晒你一個月要補既野架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


991#
發表於 09-4-27 14:11 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:09 發表
嘩...你真係教得好好呀~ 好有心機....我好似你咁就好喇, 有時我教教下都無咩心機呀

其實都唔係教..係train 番o黎的..
我之前睇o左本書...係教o的父母點樣train o的小朋友的..
我都係咁樣學番o黎咋~


子爵府

積分: 10674


992#
發表於 09-4-27 14:11 |只看該作者
我知!!!因為自古以來 ‘梅菜蒸豬肉‘ 都係 ‘正氣‘ 嘅
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:08 發表


我果時又係呀, 日日雞湯同食雞....又梅菜蒸豬肉...點解要食梅菜蒸豬肉架呢?


伯爵府

積分: 18922


993#
發表於 09-4-27 14:12 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:10 PM 發表

梅菜蒸豬肉??
咁真係唔知喎~



係呀, 連我媽咪都話佢以前都係有食梅菜蒸豬肉!! 不過好彩我本身鍾意食, 所以果個月差唔多日日都係果d"送"我都好岩食~


子爵府

積分: 10674


994#
發表於 09-4-27 14:12 |只看該作者
煲豬囉, 有啖湯飲下差好遠架
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:09 發表

我都係好少煲雞湯..
因為感冒唔飲得..
有時佢兩個作少少感冒已經唔可以飲..
所以我都好少煲..


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


995#
發表於 09-4-27 14:12 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:10 發表
係喎, christie, 咁你果話療程係要幾多錢, 佢係包晒你一個月要補既野架?

佢包晒一個月o既藥材同埋代茶..
30日就$4800~
60日就$6500~


伯爵府

積分: 18922


996#
發表於 09-4-27 14:13 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:11 PM 發表

其實都唔係教..係train 番o黎的..
我之前睇o左本書...係教o的父母點樣train o的小朋友的..
我都係咁樣學番o黎咋~



但起碼你有心機嘛....比係我, 可以train train下都頂唔順喇!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


997#
發表於 09-4-27 14:13 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:11 發表
我知!!!因為自古以來 ‘梅菜蒸豬肉‘ 都係 ‘正氣‘ 嘅

哦???
梅菜係正氣o架??


伯爵府

積分: 18922


998#
發表於 09-4-27 14:13 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:11 PM 發表
我知!!!因為自古以來 ‘梅菜蒸豬肉‘ 都係 ‘正氣‘ 嘅



原來係咁...我果時餐餐都食, 不過我又無所謂, 真係好好食~~


伯爵府

積分: 18922


999#
發表於 09-4-27 14:15 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:12 PM 發表

佢包晒一個月o既藥材同埋代茶..
30日就$4800~
60日就$6500~



咁又唔係真係好貴喎, 我初初以為一個月都要7-8千...如果係我都覺得可以試....因為自己買野返黎補都要幾千蚊啦....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


1000#
發表於 09-4-27 14:15 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:12 發表
煲豬囉, 有啖湯飲下差好遠架

咁我都有煲豬...
間唔中又煲下魚湯..
間唔中又煲下雞腳湯...

我都係好鍾意飲湯o既人o黎o架..

呢排成日唔舒服,都冇入屯門了..
而家呀媽一星期出o黎一次...
煲湯我飲...
世上都係媽媽好!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo