立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:05 發表 我呀嫂教我...生完食多o的木耳喎~ 可以快o的清晒o的惡露..
侯爵府
積分: 20768
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:05 發表 咁快?
伯爵府
積分: 18922
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:04 PM 發表 我個仔間唔中都會彈一句, 叫爸爸做老公, 跟住我地就會同佢講清楚.. 老公係媽咪叫o既...皓皓唔可以叫爸爸做老公的.. 之後佢明白... 就冇再咁叫.. 不過..有時佢聽到我嗌老公..佢又笑住跟住講.. ...
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:04 PM 發表 係架, 有d野係惡露前都可以食架, 但係未清前食緊果d都補架, 例如:雞, 都好補架, 我見我阿嫂果時一日食兩隻添, 幾勁呀
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:06 發表 我用湯包架咋...我都好少煲雞湯, 耐唔耐一次...因為都唔知煲咩料
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:07 PM 發表 係呀~同佢去洗手去廁所, 跟住佢同入房上床蓋被, 咁我就走得o架o剌~
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:08 發表 我果時又係呀, 日日雞湯同食雞....又梅菜蒸豬肉...點解要食梅菜蒸豬肉架呢?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:07 發表 係呀~同佢去洗手去廁所, 跟住佢同入房上床蓋被, 咁我就走得o架o剌~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:09 PM 發表 我都係好少煲雞湯.. 因為感冒唔飲得.. 有時佢兩個作少少感冒已經唔可以飲.. 所以我都好少煲..
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:09 發表 嘩...你真係教得好好呀~ 好有心機....我好似你咁就好喇, 有時我教教下都無咩心機呀
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:10 PM 發表 梅菜蒸豬肉?? 咁真係唔知喎~
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 14:09 發表 我都係好少煲雞湯.. 因為感冒唔飲得.. 有時佢兩個作少少感冒已經唔可以飲.. 所以我都好少煲..
原帖由 julieann 於 09-4-27 14:10 發表 係喎, christie, 咁你果話療程係要幾多錢, 佢係包晒你一個月要補既野架?
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:11 PM 發表 其實都唔係教..係train 番o黎的.. 我之前睇o左本書...係教o的父母點樣train o的小朋友的.. 我都係咁樣學番o黎咋~
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:11 發表 我知!!!因為自古以來 ‘梅菜蒸豬肉‘ 都係 ‘正氣‘ 嘅
原帖由 毛B 於 09-4-27 02:11 PM 發表 我知!!!因為自古以來 ‘梅菜蒸豬肉‘ 都係 ‘正氣‘ 嘅
原帖由 ChristieMing 於 09-4-27 02:12 PM 發表 佢包晒一個月o既藥材同埋代茶.. 30日就$4800~ 60日就$6500~
原帖由 毛B 於 09-4-27 14:12 發表 煲豬囉, 有啖湯飲下差好遠架
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy