car_pretty 寫道:
ada
果次係 e 院 6 號床都講話通常囡係似老豆喎!! 唔知其他生囡果 d members 係咪都係呢??
ymc2727 寫道:
豬ma,
我個陪月N年前都係餵人奶, 不過佢唔夠奶, 要加奶粉, 佢係可以一路餵人奶, 一路有M come 架, 所以您千祈唔好咁老定, 學carol 話事齋, 好易攪出人命架! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ymc2727 寫道:
angel,
產後檢查係check吓子宮收縮成點
有冇下垂
if 開刀, 傷口埋得好唔好, 有冇肉牙, etc 呀嘛!