跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58802


981#
發表於 09-8-10 14:42 |只看該作者
今日Kelly 開學喇, 等佢係school食埋lunch, 12:40去接佢放學, 老師話佢都ok, 咁即時問佢明天係school訓午覺, 好唔好?佢話好, 咁明天就可以正式俾佢返全日班


珍珠宮

積分: 30565


982#
發表於 09-8-10 16:43 |只看該作者
kelly之前係咪讀半日?轉左校嗎?

返全日,D時間係見使好多,我都有意比細佬返全日,咁我就可以放工先去揍返二隻野,返工就帶埋佢地返學,咁就可以唔使一定要住係姑婆隔離

PLAN 係咁PLAN,不過唔知成唔成功



原帖由 sammifanlp 於 09-8-10 14:42 發表
今日Kelly 開學喇, 等佢係school食埋lunch, 12:40去接佢放學, 老師話佢都ok, 咁即時問佢明天係school訓午覺, 好唔好?佢話好, 咁明天就可以正式俾佢返全日班 ...


珍珠宮

積分: 30565


983#
發表於 09-8-10 16:47 |只看該作者
各位

我同老公做左2日超人,而家手又痛,背脊又痛

星期六接左弟婦個BB過嚟訓,過住兩公婆揍住三個小朋友既日子,本來都無咩特別野發生,只係忙D,時間無咁見使,但擒晚訓完今朝起身先知死,周身骨痛,真係唔認老都唔得


水晶宮

積分: 58802


984#
發表於 09-8-10 17:54 |只看該作者
之前佢係返半日, 現在都係返原校但就返全日班囉

原帖由 maggiemaggie 於 09-8-10 16:43 發表
kelly之前係咪讀半日?轉左校嗎?

返全日,D時間係見使好多,我都有意比細佬返全日,咁我就可以放工先去揍返二隻野,返工就帶埋佢地返學,咁就可以唔使一定要住係姑婆隔離

PLAN 係咁PLAN,不過唔知成唔成功



...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


985#
發表於 09-8-11 12:39 |只看該作者
咁快適應真係好
原帖由 sammifanlp 於 09-8-10 14:42 發表
今日Kelly 開學喇, 等佢係school食埋lunch, 12:40去接佢放學, 老師話佢都ok, 咁即時問佢明天係school訓午覺, 好唔好?佢話好, 咁明天就可以正式俾佢返全日班 ...


侯爵府

積分: 20065


986#
發表於 09-8-11 17:27 |只看該作者
Hi 做到人都癲, 終於搞掂份report
明天又要做另一份


侯爵府

積分: 20065


987#
發表於 09-8-11 17:32 |只看該作者
甜媽,

妳收唔收到我個回覆message呀
我呢2個星期六真係唔得閒呀, 不如我地搞個閒日dinner喇(我地班靚太聚下, 帶小朋友出席都得架), 唔知其他媽咪有無興趣呢, 最好屯門搞, 近我放工


侯爵府

積分: 20065


988#
發表於 09-8-11 17:34 |只看該作者
蝦,

tsw 有咩心水? 唔知樂湖果d好唔好呢?
原帖由 蝦蝦 於 09-8-6 18:46 發表
甜媽,
我地下次約會, 唔知係咪要等到 ada 返黎先呢?

政政學琴, last day 15/8 o係屯門, 之後試下 tsw


侯爵府

積分: 20065


989#
發表於 09-8-11 17:39 |只看該作者
唉~~ 我2個揍2個都.......
佢地太有活力喇, 尤其細女, 家下識爬識企就成條鱔咁"咋"落地玩, 捉都捉唔住, 又鍾意自己行喎 (但佢又未識行), 難為我地d大人做駝背俠扶住佢行
原帖由 maggiemaggie 於 09-8-10 16:47 發表
各位

我同老公做左2日超人,而家手又痛,背脊又痛

星期六接左弟婦個BB過嚟訓,過住兩公婆揍住三個小朋友既日子,本來都無咩特別野發生,只係忙D,時間無咁見使,但擒晚訓完今朝起身先知死,周身骨痛,真係唔認老都唔得:igi ...


侯爵府

積分: 20065


990#
發表於 09-8-11 17:41 |只看該作者
預備執野閃人喇


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


991#
發表於 09-8-12 09:04 |只看該作者
收到呀...
閒日dinner 要你地搞啦, 我....唔出得夜街.....架喎
原帖由 chanfan 於 09-8-11 17:32 發表
甜媽,

妳收唔收到我個回覆message呀
我呢2個星期六真係唔得閒呀, 不如我地搞個閒日dinner喇(我地班靚太聚下, 帶小朋友出席都得架), 唔知其他媽咪有無興趣呢, 最好屯門搞, 近我放工 ...


水晶宮

積分: 58802


992#
發表於 09-8-12 09:24 |只看該作者
我地琴日都剛剛搞掂左3月stock

原帖由 chanfan 於 09-8-11 17:27 發表
Hi 做到人都癲, 終於搞掂份report
明天又要做另一份


水晶宮

積分: 58802


993#
發表於 09-8-12 09:25 |只看該作者
但我返到入屯門接埋kelly都要成 7:45
原帖由 chanfan 於 09-8-11 17:32 發表
甜媽,

妳收唔收到我個回覆message呀
我呢2個星期六真係唔得閒呀, 不如我地搞個閒日dinner喇(我地班靚太聚下, 帶小朋友出席都得架), 唔知其他媽咪有無興趣呢, 最好屯門搞, 近我放工 ...


男爵府

積分: 8509


994#
發表於 09-8-12 11:28 |只看該作者
你地公司有符咁忙都算是好事.

3月份STOCK 而家先攪掂AUDITOR 無投訴咩.

而家D天氣咁差 都唔知可以帶d小朋友去邊.

kelly 返學開唔開心? 孖b都好想返學在家實在太悶



原帖由 sammifanlp 於 09-8-12 09:25 發表
但我返到入屯門接埋kelly都要成 7:45
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


995#
發表於 09-8-12 11:33 |只看該作者
maggie

我明你心情你已經好勁. 我都未敢"的" 起心肝賣.

原帖由 maggiemaggie 於 09-8-7 17:19 發表
各位,

我最近好唔開心,好似好失落咁,過程好奇怪,之前從未試過

由驚賣唔出,無人要>>>>好開心,好興奮,好價沽出>>>>>好失落,好似無左D野咁,無所依靠

以上過程,全部一日內發生,真係快到你唔這


: ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


996#
發表於 09-8-12 11:41 |只看該作者
sammi

如果你公司stock volume 大 item 又多, package program 可能唔o岩你.


原帖由 sammifanlp 於 09-8-8 13:43 發表
係呀, 佢yearend果part唔關我事
但用新program既set up就關我事囉
tks, 等我上網searchin 下先
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


997#
發表於 09-8-12 13:37 |只看該作者
噚日再帶阿仔去見視光師,佢今次好合作,所以可以check到右眼100度,左眼125度,今個星期要同佢買眼鏡啦,跟住9個月後再番去覆診。


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


998#
發表於 09-8-12 13:39 |只看該作者
各位我個新工人原來借錢過黎打工係唔諗住還錢架,事緣係咁:

未黎之前,佢要比夠錢至可以過黎香港,但佢遲左幾日都未比,無可能在我指定日期到,已經攪到爹D揍左阿仔幾日。
到做滿第一個月出糧比佢,點知佢無去還錢,又話借晒比朋友,又話會叫佢老公幫佢還,佢自己還住1,000元先,咪又係無還(就只係還左1,000元),跟住第二個月我咪同佢扣起D錢,餘下的就比佢,一個星期後佢就同我講佢老母有病入左院,無人照顧佢對仔(但佢自己都有請工人架),佢要番歸,我足足鬧左佢一個鐘,出完氣後咪同agent攪過另一個工人囉,到第三個月(噚日)佢話同老家個邊agent講左佢件事,之後人地認承佢唔使還錢,重話好多case係咁喎,點知原來佢自己都打咗去我個agent到講,不過我個agent聯絡唔到佢老家,定係諗住睇下我工人點做,因為佢同我講完我即刻打去我agent到,到下午我agent打黎搵佢講左陣,我最清楚佢話去勞工處投訴,跟住到夜晚我agent再打黎話由得佢唔還喎,費事佢攪事,重話政府無能,樣樣幫工人唔幫自己友,講依D說話比我聽都無用架,吓!如果下一個都係唔完約我真係無咁多錢同佢地玩,令願搵番印,自己辛苦D囉。


侯爵府

積分: 20065


999#
發表於 09-8-12 15:29 |只看該作者
噢~~ 原來妳係灰姑娘, 唔出得夜街o既
咁....... 29/8(sat) 黎個tea得唔得o丫? 果日我長週呀.
原帖由 joannelai930 於 09-8-12 09:04 發表
收到呀...
閒日dinner 要你地搞啦, 我....唔出得夜街.....架喎


侯爵府

積分: 20065


1000#
發表於 09-8-12 15:30 |只看該作者
甜媽都唔出得夜街, 唔齊腳, dinner無法搞lu
原帖由 sammifanlp 於 09-8-12 09:25 發表
但我返到入屯門接埋kelly都要成 7:45

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo