心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 48393


981#
發表於 22-7-5 10:42 |只看該作者
crazypaper 發表於 22-7-5 10:36
多謝你!有時都覺得個心好攰!因為無人願意同我合作,得我把關,
我會努力!
...
得自己一個係度努力而小朋友又唔明白果種感覺係好辛苦ge...我唔係媽媽但都明白你係為左佢地好..而家兩個小朋友仲細所以唔明白..要慢慢教


珍珠宮

積分: 48393


982#
發表於 22-7-5 10:58 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-5 10:27
早晨樓主
早晨小傑


珍珠宮

積分: 48393


983#
發表於 22-7-5 11:00 |只看該作者
小傑媽媽 發表於 22-7-5 10:26
尋晚我未瞓bk就瓜左,到我今朝起身都未整好
琴晚BK真係瓜得好勁...叉佢


珍珠宮

積分: 48393


984#
發表於 22-7-5 11:01 |只看該作者
goodsnooky 發表於 22-7-5 10:13
我諗佢知道,佢重視我嘅存在,喺同學面前會介紹我係佢爸爸。




男爵府

積分: 9987


985#
發表於 22-7-5 11:02 |只看該作者

早安各位靚靚, goodsnooky


點評

smile555    發表於 22-7-5 11:04


珍珠宮

積分: 48393


986#
發表於 22-7-5 11:03 |只看該作者
樂樂小天使 發表於 22-7-5 10:11
早晨呀,而家既小朋友比我哋嗰代醒目,同太多資訊,佢哋好易接收到,所以教小朋友更加要有耐心
...
早晨小天使..而家ge小朋友真係醒好多唔易教架


珍珠宮

積分: 48393


987#
發表於 22-7-5 11:04 |只看該作者
POLLY88 發表於 22-7-5 11:02
早安各位靚靚, goodsnooky
早晨polly


男爵府

積分: 9987


988#
發表於 22-7-5 11:04 |只看該作者
傑媽, 你呢幾排瞓得好嗎?


珍珠宮

積分: 41421


989#
發表於 22-7-5 11:05 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-5 10:42
得自己一個係度努力而小朋友又唔明白果種感覺係好辛苦ge...我唔係媽媽但都明白你係為左佢地好..而家兩個小 ...
多謝

點評

smile555    發表於 22-7-5 11:05


珍珠宮

積分: 48393


990#
發表於 22-7-5 11:05 |只看該作者
goodsnooky 發表於 22-7-5 10:10
早晨樂樂。
早晨師兄


珍珠宮

積分: 48393


991#
發表於 22-7-5 11:06 |只看該作者
goodsnooky 發表於 22-7-5 10:10
佢和一般小朋友嘅成熟程度相若,但智商比其他小朋友高,懂得用邏輯思考找到自己答案。我相信現階段心理上 ...
順其自然係最好ge..我相信佢會明白ge


珍珠宮

積分: 41421


992#
發表於 22-7-5 11:07 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-5 11:00
琴晚BK真係瓜得好勁...叉佢
尋晚無上黎,今早上黎都上唔到

點評

Haz-mama    發表於 22-7-5 15:19


珍珠宮

積分: 48393


993#
發表於 22-7-5 11:09 |只看該作者
crazypaper 發表於 22-7-5 10:02
咁我係記既
尤其無對我好既人,不過我就唔會想佢出事既,最多黑佢面,但對我好嗰啲,通常呢頭好鬼嬲 ...
我其實個性算冷漠..對我唔好ge人我話之佢地生定C...總之唔會理佢地..因為理佢地等於浪費自己ge時間


珍珠宮

積分: 48393


994#
發表於 22-7-5 11:10 |只看該作者
crazypaper 發表於 22-7-5 11:07
尋晚無上黎,今早上黎都上唔到
BK琴晚又瓜左

點評

Haz-mama    發表於 22-7-5 15:20


男爵府

積分: 9987


995#
發表於 22-7-5 11:11 |只看該作者
回覆 Haz-mama 的帖子

我都有做10年多的類似單親模式,(之前同老公,分開兩地生活, 諗住闖小小事業), 我都明當中的辛酸

點評

Haz-mama    發表於 22-7-5 15:20


珍珠宮

積分: 41421


996#
發表於 22-7-5 11:11 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-5 11:09
我其實個性算冷漠..對我唔好ge人我話之佢地生定C...總之唔會理佢地..因為理佢地等於浪費自己ge時間 ...
無關係既,我都係唔理,有關係既,無辦法啦


珍珠宮

積分: 48393


997#
發表於 22-7-5 11:12 |只看該作者
crazypaper 發表於 22-7-5 09:44
都ok, 唔知點解呢兩年食多少少就好飽好飽,撐住個胃,去照過其實無野喎又... 以前口痕,小朋友瞓哂我都會摷 ...
會唔會個胃有胃氣


珍珠宮

積分: 41421


998#
發表於 22-7-5 11:15 |只看該作者
Haz-mama 發表於 22-7-5 00:58
都係架,有d單親媽有情緒病,耐不耐攞小朋友出氣,佢試過推佢小朋友出門外,個女仔仲要著住件底衫+底褲,就 ...
都好慘,好大壓力,爸爸又好,媽媽又好,是但一個唔付出,另一個會好大壓力,有情緒病唔出奇!小朋友係無辜,但家長可能真係控制唔到,家人既關懷好緊要!
我幾嬲都唔捨得趕小朋友出門,陰影跟一世


珍珠宮

積分: 41421


999#
發表於 22-7-5 11:17 |只看該作者
smile555 發表於 22-7-5 11:12
會唔會個胃有胃氣
又唔覺好多,早排都多,仲想嘔咁,可能心理作用,照完無事,又無想嘔,但都係食唔多,可能心理問題,越諗越唔食


男爵府

積分: 9987


1000#
發表於 22-7-5 11:17 |只看該作者
回覆 小傑媽媽 的帖子

車仔必備, 你都未買

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo